יום שבת, 1 במרץ 2014

החיפושים אחר הזהב (הורוד)

החיפושים אחר גוון ה-Rose gold המושלם הפכו לסוג של אובססיה עבור בנות רבות, במיוחד מאז שפלטת הנייקד 3 המהוללת של אורבן דיקיי נחתה באתרים ובחנויות. עם כל הכבוד לאורבן דיקיי, היא ממש לא הייתה שם ראשונה ואני מאמינה שסבתא שלי הייתה שם קצת לפניה, כשהעניקה לי טבעת העשויה מזהב ורוד עם אבן אודם מרהיבה.

בכלל, לגוון הזהוב - ורוד הזה יש קונוטציות נוסטלגיות עבורי מהסיבה הזו ואני מתביישת להודות שבמשך כמה שנים קצת סלדתי מהגוון, אבל רק כשהתבגרתי הצלחתי להעריך את המורכבות ואת היופי שלו בבגדים, אקססוריז וכאמור גם באיפור.

אז מדוע דווקא איפור בזהוב - ורוד? כי למרות שמדובר בצבע מאוד ספציפי, הורדרדות בשילוב עם המטאליות שלו מתאימה לכל מיני סוגי עור וצבעי עיניים. יש בשילוב משהו נוסטלגי אך גם מאוד עדכני, יחד עם תחושה שמדובר בצבע יוקרתי של ממש (ואכן, לא כל החברות מצליחות לייצר ורוד- זהוב מדויק).

האם הנייקד 3 היא מאסט? היא תוספת נחמדה לאוסף האיפור,  אם כי ממש לא הכרחית ואם נפשפש באוסף האיפור הקיים ואפילו בשידת האקססוריז שלנו, אני בטוחה שנמצא עוד כמה פריטים נהדרים, צבועים בגוון ה-Rose gold, כמו אלו למשל:

  • בושם 212 VIP Rose של קרולינה הררה, שאמור להכיל בתוכו תווים של שמפניה ורדרדה, אפרסקים וניחוח עצי קל. אני מוכרחה לציין שברמת המיתוג והעיצוב, אכן הצליחו לגרום לבקבוקון להיראות כמו שמפניה ורודה ואפילו יוקרתית. הריח שלו טיפה פחות מורכב מזה, בעיקר כי את התווים העציים אני לא כל כך מרגישה עליי, אבל הוא בהחלט ניחוח תוסס, נעים וכזה שהתיאור "שמפניה ורודה" מתאר אותו היטב ואולי בגלל זה כל כך נתפסתי עליו. הניחוח מתפוגג עליי יחסית במהרה, אבל כנראה שזהו טיבן של השמפניות הטובות - הבאזז שלהן אינטנסיבי אך קצר מועד. את הבושם ניתן לרכוש ב-509 ש"ח עבור 50 מ"ל והוא התקבל לסקירה.
  • צמיד חברות מאסוס, ככל הנראה הצמיד היחידי שאני מסוגלת לסבול על עצמי, כזה שלא כרוך בשום סגירות מסובכות והוא למעשה חוט ורדרד עדין עם תוספת מטאלית עדינה לא פחות. במילים אחרות - אהבה ורודה זהובה.
  • לק בגוון Penny Talk של Essie. כמו כל לק כרומו אחר, גם הלק הזה מתגאה בעמידות ירודה במיוחד, אבל כשמדובר בגוון ענוג ועדין כל כך, למי אכפת? אין לי שום התנגדות למרוח אותו שוב ושוב ושוב.
וכמה מוצרים נוספים שהייתי שמחה לאמץ לאוסף הורוד- זהוב המתפתח שלי:

מימין לשמאל:
ולסיום, כמה אופציות לאיפור זהוב- ורוד מבית אמילי, עוד לפני שטירוף הנייקד התחיל:

3 תגובות:

  1. יש לי את הסנדל, אבל הוא מחכה לקיץ

    השבמחק
  2. הצמיד one size, הוא מתאים גם ליד ממש רזה?

    השבמחק
  3. אממ... אני חושבת שמפרק כף היד שלי קולע להגדרה של ממש קטן, לא? בכל מקרה, יכול גם להתאים לדעתי לקטנים יותר.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top