יום רביעי, 12 בפברואר 2014

I love NYX

ניסיתי לחשוב מהן חברות האיפור החביבות עליי ביותר בשנה החולפת והגעתי למסקנה שהחברה שיש לי הכי הרבה מוצרים שלה היא... תופים (טוב, בטח כבר ניחשתן מהכותרת)... ניקס! כן, רשת דראגסטור עם אריזות לא מפתות במיוחד, הכי רחוקה מיוקרה שרק אפשר, אבל היא הרשת שהכי עשתה לי את זה השנה.

ראיתי שגם אתן מתעניינות לא מעט במוצרי החברה, שניתן להשיג באיביי או בצ'רי קולטור וחשבתי, היי, מדוע לא אסקור את כל המוצרים שיש לי? אז מסתבר שיש לי בכלל לא מעט ואפילו די הרבה, מוכנות?


נתחיל מהבסיס: על ה- Full coverage concealer המלצתי כבר לפני כמה חודשים. הגוון שלי הוא Fair וכפי שניתן לראות (או בעצם לא לראות, הוא מתמזג על העור שלי בצורה מעולה) - מדובר בגוון בהיר מאוד.
כתבתי כבר אז ואכתוב גם עכשיו: קונסילר עם כיסוי מלא כפי שהוא מתיימר להיות, הוא לא. לכן, מי שמחכה לגרסת הדראגסטור של הפרולונגוור של מאק למשל, עלולה להתאכזב, אבל זה ללא ספק קונסילר עם כיסוי נחמד ועמידות לא רעה.

המוצר השני הוא ה-Eyeshadow base בגוון העור. כפי שאפשר לראות, הוא כהה וצהוב משמעותית מהעור שלי, אבל הצהבהבות שלו יכולה לנטרל כל מיני פגמים בעפעפיים, כך שזה יתרון. עדיין לא יצא לי לנסות את הבסיס לאורך יום שלם, אבל הוא בהחלט מבליט בצורה טובה את הפיגמנט של הצלליות, כפי שאפשר יהיה לראות בתמונה הבאה:


הסווטץ' התחתון ביותר הוא של הצללית מעל הבסיס וסווטץ' אחד לפני הוא של הצללית ללא הבסיס. זה מביא אותי למוצרים הבאים: צללית אבן בגוון Flamingo, עם גוון שקשה לתאר במילים ונע בין טואופ מאוד חיוור לורדרד - מאוד מיוחדת, עדינה ובעלת אפקט דו-כרומי.

המוצר הנוסף הוא אחד שלא מובן לי וזה שימר שהאפליקטור שלו הוא רול און, מה שעשוי להיות מאוד נוח כדיאודורנט, אבל מאוד לא יעיל כצללית. אני עדיין חושבת שהסווטץ' שלו על היד נאה אבל על העפעפיים? קשה מאוד להוציא כמות שווה והגיונית של חומר. הגוון שלי הוא Salmon אגב, למקרה שתרצו לנסות.


עכשיו נעבור למוצרי לחיים, אותם אסקור רק בקצרה כי כל אחד מהם כבר הופיע בבלוג, לעתים אפילו יותר מפעם אחת. רק אציין שהסמקים הקרמיים של ניקס הם האהובים עליי ביותר וגם הסומק הקורלי Pinched הצליח להתברג לרשימת הסמקים הכי הכי פופולאריים שלי ומה הפלא? ראו כמה הוא יפה!


נעבור לחלק המעניין ביותר, מוצרי השפתיים. כפי שניתן לראות, אני מאוד מחבבת את סדרת ה-Soft matte lip cream. אלה שפתוני מאט, מאוד רכים ונעימים, אני לא יכולה להשוות אותם לשפתוני המאט של ליים קריים כי מבחינתי הם בנישה שלהם. אלה שפתונים מחמיאים מאוד, עמידים ויש כאן גם מגוון צבעים מקוריים למדי, כך שכל חובבות המאט יכולות למצוא כאן מוצר שהן מחבבות. אם חברות דראגסטור בדרך כלל עולות על הטרנד לפני כולם, אז אני מרגישה שדווקא ניקס התחילו עם זה הרבה לפני שזה הפך לפופולארי כל כך.


עפרונות שפתיים מתחדדים הם לא ממש כוס התה שלי, אבל זה של ניקס עושה את העבודה כמו שצריך כבר מהמריחה הראשונה והוא מאוד פיגמנטי ומרשים. הגוון שיש לי הוא Pinky. משם נדלג מהר לאחד הגלוסים האהובים עליי ביותר, ה- Merengue מסדרת הבאטר גלוס. מדובר בורוד קר עם נטייה לסגלגלות, אני מאוד אוהבת להניח אותו בעצמו או כדי לרכך שפתונים זועקים יותר. להבדיל מליין השפתונים החמאתי של רבלון, גלוס החמאה של ניקס לא עמיד בעליל אבל הוא כל כך יפה בעיניי שזה כלל לא משנה.


חשבתן שאלה הגלוסים היחידים שיש לי מניקס? ממש לא! מאותה סדרה יש לי שני גוונים נוספים, אחד כתמתם ואחד ורוד- קורלי, הפורמולה והעיקרון דומה, כך שגם הם פסטליים ונעימים, אם כי פחות ייחודיים בעיניי מהסגלגל.

מוצר חדש שיצא בניקס הוא ה-Butter lipstick והאמת? מוצר פחות מוצלח ביחס לשאר המרקמים הקיימים. הוא לא מצטיין בשום דבר: לא במרקם, לא בעמידות ולא בגוונים, אמנם אני מחבבת מאוד את הגוון שיש לי מהסדרה אבל זה לחלוטין לא מאסט. כל הסקירות של הסדרה שמצאתי ברשת  הצביעו על בעיה באטימות של השפתונים הבהירים, אז שימו לב.


שני שפתונים אחרונים לסיום הם שפתון בגוון Hot pink מתוך ליין הבלק לייבל, שפתון שאמור להיות התחליף הזול יותר לקנדי יאמ יאמ המהולל של מאק וכמו שניתן לראות בסווטץ' - הוא אכן נאה עד מאוד. השפתון השני הוא מהליין הרגיל והגוון שלו הוא Fire, שהוא אדום קלאסי ונחמד למי שאין לה מספיק ממנו באוסף, אבל בסך הכל לא גוון מרטיט מדי. באופן כללי לניקס יש ליין שפתונים מאוד מוצלח, רק הבעיה היא שאי אפשר למצוא סווטצ'ים מספיק נאמנים למקור (כי יש כל כך הרבה!) ולכן כל רכישה כזו היא סוג של הימור.

אז אלו כל המוצרים שלי מניקס, אפשר לסכם ולומר שהם חזקים מאוד בגזרת השפתיים ולא כל כך טובים בגזרת הצלליות. אני סקרנית מאוד לנסות את ליין ה-HD שכולל קונסילרים ומייקאפים, אך נמנעת בינתיים מהחשש שלא אוכל למצוא את הגוון המתאים.

אם יש לכן המלצות למוצרים ספציפיים של ניקס, זה בהחלט המקום לחלוק ולשתף!

7 תגובות:

  1. פוסט מקסים ! אני ממש אוהבת את ניקס, ומכורה לליפסטקים המאטים שלהם, בעיקר לאדיס אבבה !
    כבר תקופה שאני מתה להזמין את הסומק הקרמי, ועכשיו עשית לי אפילו יותר חשק. כשיהיה כסףףףףף :(

    השבמחק
  2. רק בסווצ' של הבסיס לצלליות הבנתי כמה את בהירה!! עליי הוא משתלב מאוד בטבעיות על העפעף ואני לא כזו כהה, שלגיה שכמותך.
    יש לציין אהבתי את התמונות לא פחות מהפוסט :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שקופה ממש :) תודה רבה מותק!

      מחק
  3. איזה יופי של פוסט! אף פעם לא ניסיתי מוצרים של ניקס. ממש עשית לי חשק

    השבמחק
  4. אחלה פוסט! עשית לי חשק להזמין את הסומקים! הם נראים מעולה!

    השבמחק
  5. יש להם מוצרים לא רעים בכלל, במחירים ממש נוחים.
    אני מאוד אוהבת את הסומק Peach שלהם, עפרונות השפתיים, צלליות וגם סמקי קרם.
    אני חושבת שזו אחלה של חברה, ומי שרוצה להרחיב את אוסף האיפור מבלי לבזבז יותר מדי- שווה לה ללכת על החברה הזו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top