יום שישי, 7 בפברואר 2014

Blogger love tag

עבר כמה זמן מאז הפעם האחרונה שהעליתי לכאן פוסט טאג ואילו הפעם החלטתי להקדיש את הפוסט לנושא שמעסיק את רובנו - פרגון. הרי אנחנו לא כותבות רק לעצמנו אלא גם במטרה לקבל קצת הכרה, אז הגיע הזמן להכיר בכל אותן בלוגריות מהארץ ומחו"ל שהופכות את רשימת הקריאה שלי לנעימה יותר.


מהו הבלוג הראשון בו נתקלת?

ההתעניינות שלי בבלוגים החלה אי שם בשנת 2009, אז הכרתי את הבלוג של אנה - That's my dress (שלצערי לא עודכן כבר כמה שנים) ואת הבלוג האלמותי של אפונה. עברו כמה חודשים ספורים והופ! החלטתי לפתוח בלוג אופנה, אי שם מהמשרד הקטנטן בו עבדתי.


הבלוגים האהובים שלך?

שאלת השאלות, לא? אני אוהבת בלוגים מכל מיני סוגים ומינים החל מעיצוב פנים, אוכל, לייף סטייל, חתונות, DIY, צילום, אמנות, איפור - הרשימה ממש ארוכה והחלטתי לאסוף קומץ ממנה לתוך ההמלצה שמיד תופיע כאן.

בכל זאת אציין את הבלוגים של אביטל, אינה ואורלי בהתאמה, כי הן צובעות את רשימת הקריאה שלי בכל כך הרבה אימאג'ים יפים. בתור בלוג בעל אמירה, אמליץ על זוהר מ-Little miss sunshine: זה לא סוד שהיו לנו הרבה מאוד חילוקי דיעות לאורך השנים, אבל מה שהיא עושה למען נשים מלאות, שונות ונשים באופן כללי - מעורר הערכה. בתחום האופנה אני אוהבת מאוד את קטיה מ-Ocean Wind ובתחום היופי את שקר החן והבל היופי ו- תפתחי בלוג!


חברת הבלוגינג הטובה ביותר?

את ישראלה מ"שקר החן והבל היופי" הכרתי כבר ב-2011. אני זוכרת שההיכרות שלנו התחילה כשהחצופה פלירטטה איתי ללא בושה בפייסבוק והמשיך כשנפגשנו באחד מאירועי היח"צ, כשעוד נהגנו לפקוד אותם. אני לא זוכרת מה בדיוק גרם לקליק אבל הוא שם וקצת קשה לי להאמין שחלפו שלוש שנים מאז.

בלוגינג ואיפור הם נושאי שיחה מאוד זניחים אצלנו ואין לי ספק שגם ללא החוט המקשר הזה, יכולנו להפוך לחברות טובות בנסיבות שונות.


הבלוג שאחראי לרכישות שלי?

מרינה, תהי בטוחה שאני מאשימה אותך! לאורך השנים עשיתי כמה וכמה רכישות בהשראת הבלוג המדרדר של מרינה, כשהרכישה האחרונה הייתה צללית קרם של קווין אוקון. מצער אותי מאוד שאין לי כתובת מדויקת שלה כדי לשלוח לה חשבוניות שהצטברו אצלי לאורך השנים.


בלוגים שאתן מוכרחות לקרוא?

הדרך המועדפת עלייך לקרוא בלוגים?

אני מאוד אוהבת את Feedly, למרות שלפני כמה חודשים הוא בגד בי, כשאתחל את כל רשימת המועדפים וזה כאב מאוד. אני חושבת שהבאגים שאפיינו את תחילת הדרך שלו כבר תוקנו ובסך הכל מדובר בדרך מאוד ידידותית ומגזינית למיין את הבלוגים האהובים ולהציג אותם ברשימת קריאה יומית.


עיצוב הבלוג החביב עליי?

אני מאוד אוהבת בלוגים נקיים ומינימליסטיים, כאלה שהרקע שלהם לבן, קיימת אחידות בין כל הכפתורים, פונט קריא ובעיקר - תמונות רחבות ואסתטיות. עם זאת, חשוב לי גם שהעיצוב יבטא בצורה כלשהי את אישיות הבלוגר או את מהות הבלוג, כך שזה לא יהיה עוד עיצוב לבן וסתמי.


אז למה בלוגים?

אני אוהבת בלוגים בכל לבי כבר 5 שנים וזו אחת הדרכים האהובות עליי לצרוך תוכן. זה מאפשר לכל אחד מאיתנו, אפילו קלולסים בתחילת הדרך כמוני, ליצור את הפינה שלנו ברשת ולתעד את כל מה שעושה לנו טוב. מאז אותה רשומה ראשונה ב-2009, הפכתי לבלוגרית במשרה מלאה והצטרפתי לצוות של כלות אורבניות, שהוא, באופן לא אובייקטיבי למדי, אחד הבלוגים האהובים עליי ביקום.


כל בלוגרית ישראלית שהוזכרה במהלך הפוסט הזה יכולה לראות את עצמה מתויגת וגם אלו שלא - לצערי לא יכולתי להזכיר את כל רשימת הקריאה העצומה שלי. אשמח שגם אתן תכתבו לי כאן בתגובות מהם הבלוגים החביבים שלכן!



8 תגובות:

  1. איזו רשימה מכובדת להיכלל בה! בעיקר בסעיף החברות :-)

    השבמחק
  2. תודה רבה על הפרגון,
    :-)
    מעניין לקרוא את הפוסט, והתמונות מקסימות !
    הוספתי חלק מהבלוגים שהמלצת עליהם לרשימת הקריאה שלי,
    גם אני עוקבת אחרי הבלוגים דרך feedly.

    השבמחק
  3. Awesome post! nice blog!
    following you dear<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    השבמחק
  4. תודה על הפרגון, איזה כיף למצוא את הבלוג שלי בכזה פוסט יפה.
    אגב הבלוג של אנה עבר גלגול ועכשיו ניתן לראות אותו כאן http://www.fashionista.co.il
    אני גם מאוד אוהבת את הבלוג של ליטל little-wheel.blogspot.co.il כל התמונות שלה שתופות אור
    ויפהפיות!

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את הבלוג שלה, אבל בכל זאת, יש לי נוסטלגיה לבלוג במתכונת המקורית שלו
      מיד אבדוק את המלצתך!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top