יום חמישי, 27 בפברואר 2014

הפקה חדשה יצאה לדרך!

אני חושבת שהפקת ביוטי היא ככל הנראה החלום הרטוב של כל חובבת אסתטיקה, צילום ולייף סטייל (אהמ... כמוני למשל?), אז אני מאוד מעריכה ושמחה על ההזדמנות לקחת חלק בהפקות כאלה ואפילו לתרום קצת מחלקי, במסגרת העבודה שלי ב"כלות אורבניות".

על הצילומים הקודמים שלנו סיפרתי לכן כאן בבלוג ואילו הפעם מדובר בסגנון קצת שונה - הרבה יותר רך ובהיר כזה שמתאר את הבוקר של ההתארגנות לאירוע. אני לא ממש זוכרת הרבה פרטים מהבוקר שלי ביום החתונה, אני רק זוכרת שהייתי ממש בלחץ, מה שגרם לי לדבר המון המון שטויות כמו שאני עושה תמיד ואני זוכרת שהחברות הטובות שלי היו שם לעזור וזה היה נחמד.

חוץ מזה, מאוד כיףלהכיר אנשי מקצוע שאני כותבת עליהם  במסגרת העבודה ואז להכיר אותם בלייב ולראות איך הכל מסתדר ביחד. צלם הוידאו אסף רביבו לדוגמא, הוא ללא ספק אחד השדים המוכשרים שהכרתי בתחום הזה ותמיד כיף לראות את העבודות שלו. ליאט בן שמשון, מאפרת ומעצבת שיער שלא הכרתי קודם באופן אישי, עשתה יופי של עבודה בלייב עם הצמות היפות האלה שאני קצת באובססיה לגביהן לאחרונה ומיד תראו אותן בהמשך וכמובן גם עידן מילמן צלם הסטילס שחולק איתי את האהבה לצילומי פולרואיד.

אז לפני שאשתף אתכן בהפקה עצמה שעלתה על כל הציפיות שלי, חשבתי שאציג לכן קצת הצצה מאחורי הקלעים ואת החוויה כפי שהיא נראית דרך העיניים ועדשת המצלמה שלי-



קרדיטים
הפקה, קונספט וסטיילינג: כלות אורבניות - הדר מלמד-רכטר וטל מאור-זינגרמן
ע. הפקה: לובה שרגא
צילום סטילס: עידן מילמן
צילום וידאו: אסף רביבו, Solance
איפור ועיצוב שיער: ליאט בן שמשון
דוגמנית: ולריה יופה
עיצוב: קים ביולו
שמלות כלה, הינומה וקלאץ׳: ליליום



כלות אורבניות | Oh Happy Day!!! from SOLANCE CreativeMinds on Vimeo.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top