יום שלישי, 25 בפברואר 2014

הפתעה אוסטרלית

את שלי הכרתי כמו חברות רבות אחרות - דרך הרשת, עוד בתקופה שבה התגוררה בארץ ועד עזיבתה לאוסטרליה. במשך חודשים היא פיתתה אותי עם סיפורים על סוגי התה המדהימים שיש באוסטרליה עד שלפני כמה שבועות הגאונה העלתה את הרעיון: מדוע שלא נעשה החלפה של חבילות ואני שאלתי את עצמי "למה לא באמת?".

אז כך ביום שישי האחרון הגיעה לפתח דלתי (כלומר לסניף הדואר המקומי, אבל זה פחות רומנטי) החבילה ששלחה לי ויש בה תמהיל יפה ומתוק של כל מיני מוצרי לייף סטייל אותם היא בחרה בקפידה ובעיקר דרישת שלום חמה מאוסטרליה החמה עוד יותר.


מאחר שהחבילה הזו הביאה לי כל כך הרבה אושר, חשבתי שיהיה נחמד לחלוק איתכן את תכולתה ולהכיר גם כמה מותגים שמגיעים אי שם מהקצה הרחוק של העולם:


חבילה של T2, המכילה שקיקים שונים של תה, כל שקיק בטעם אחר. בינתיים ניסינו רק את הארל גריי והוא היה חזק ומשובח כצפוי. יחד איתו קיבלתי פינוק אמיתי: מסננת קטנה לחליטות, ממש כמו שרציתי לקנות, עם תוספת של פיל בקצה, מה שגרם לי לדלג בכל הבית בצווחות "פילפילון! פילפילון!".


משחה שאמורה להיות יעילה עבור עקיצות, גירויים ועוד כל מיני תופעות לא נעימות שעשויות לתקוף את העור. לא ניסיתי אותה עדיין אבל זו מסוג המשחות שתמיד טוב שתהיה בבית ואם יש בה גם שיק אקזוטי - אז מה טוב!


שני לקים טבעוניים וגליטריים בדיוק במידה הנכונה, של מותג מקומי בשם Australis. את הלק הבהיר והחלבי כבר מרחתי לפני כמה ימים והוא קיבל הרבה מחמאות, מחכה גם לנסות את השני.


צללית 3D חצויה של המותג אסנס, שמזכירה קצת את מרקם האקסטרה דימינשיין של מאק ושני גלוסי מאט גם הם של Australis, אותם עדיין לא ניסיתי אבל אני מאוד סקרנית לדגום. עושה רושם שהחברה הזו מאוד מצוינת וכמובן שלא הכרתי אותה בעבר.


עגילים גיאומטריים וזהובים, בעלי נוכחות, של מותג בשם Lovisa.


וגולת הכותרת: אוסף מוצרי לאש! טבעיים, טבעוניים וריחניים, מה עוד אפשר לבקש? כיכבו בחבילה:
  • סבון רחצה The olive branch. כתוב שמקורו של הסבון הוא בפרויקט משותף פלסטיני ויהודי בשם Sindyanna והוא מבוסס על סחר הוגן וחוץ מזה, בהוראות השימוש שלו כתוב: "נו בחייכם, אנחנו באמת צריכים להסביר לכם איך להשתמש בסבון?" - מה שתמיד מצליח להצחיק אותי.
  • קרם ידיים וגוף בשם Charity Pot שיש לו ריח משגע.
  • חמאת גוף לאזורים הקשים בשם Lemony Flutter
  • פילינג לשפתיים בשם Mint Julips שיש לו ריח... ובכן, של מנטה
  • סבון מוצק בשם Snowcake שאותו עדיין לא העזתי לפתוח לטובת הפוסט
  • שמפו מוצק בשם Karma Komba שלא נפתח מסיבות דומות, אבל מהיכרותי עם מוצרי השיער של לאש, אמור להיות מצוין
  • קופסית קטנה לאחסון השמפו
מכורות איפור כבדות יודעות שכבר קשה להפתיע אותן במוצרים, אבל לפעמים דרושה מחווה קטנה ממקום רחוק כדי לצהול בכל רחבי הבית. אם יש לכן אפשרות לבצע החלפה כזו עם מישהי מחו"ל או אפילו בארץ, אני ממליצה לכן בחום, זה פשוט כיף!

3 תגובות:

  1. נשמע כיף!!
    סתם קוריוז (של ברמניות חנוניות) - יש קוקטייל שקרא mint-julep שעשוי מוויסקי בורבון ונענע וסוכר, והוא המשקה המפורסם של תחרות הסוסים בקנטאקי (הקנטאקי דרבי). אם השם נשמע לך מוכר זה מפני שהמשקה כיכב בשנות הארבעים והחמישים והוא הופיע לא מעט בסדרה מד-מן. יאי!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה היה נשמע לי מוכר! אני מתה על עובדות טריוויה גיקיות כאלה :)

      מחק
  2. הרעיון נפלא וגם הביצוע, נראה שהיא בחרה לך דברים בקפידה!
    אני סקרנית לדעת מה את שלחת לה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top