יום שלישי, 18 בפברואר 2014

שלום שועלה!

התיאור האחרון שהולם את המלתחה שלי הוא "סקסי". זו מלתחה מתוקה, עם סגנון מאוד מוגדר, אבל בהחלט לא מאוד סקסית. אז הנה, מדי פעם גם לי מתחשק לגוון, לצאת קצת מהאזור הבטוח (במקרה הזה, לנסוע לכיוון ההפוך ממנו) ולהרגיש חתיכה.


חיפשתי שמלה עם קצת יותר אדג' באסוס ונפלתי דווקא על השמלה הזו. אהבתי את משחקי השקיפות שלה, במיוחד באזור הבטן, מה שהופך אותה לאקסטרה מיוחדת בעיניי. כבר שכחתי איך זה להתהלך שם בחוץ עם מיני ולכן אני שומרת את זה לאירועים מיוחדים, כמו למשל חגיגות הולנטיינז בננוצ'קה. מאחר שהשמלה צמודה, אני לגמרי רואה את עצמי לובשת מעליה חצאית, כמו למשל חצאית הטול מפוראבר21 ויוצאת איתה לבילוי כשהיא נראית מעט חסודה יותר.


אני לובשת (מעט מאוד): שמלה- אסוס/ שרשרת- טלולה טו/ נעליים: DKNY

6 תגובות:

  1. מקסים!!
    כיף ומרענן לצאת מהמרחב הבטוח, כל הכבוד!
    3>

    השבמחק
  2. השימלה מקסימה והולמת אותך מאוד !!
    והעיקר - איך התפריט הטבעוני בננוצ'קה ??

    השבמחק
    תשובות
    1. הו, טוב ששאלת :) אנחנו מאוד מאוד נהנינו. לקחנו למנה ראשונה לחם גרוזיני ולמנה עיקרית חלקנו מנת ארטישוק חלומית ומנת קישואים ממולאים שאמנם הייתה טיפה פחות טעימה, רק כי מנת הארטישוק (על פירה ארטישוק) באמת הייתה פנטסטית, אבל עדיין טעימה ולסיום לקחנו אצבעות שוקולד ונוגט. זו הייתה ארוחה מצוינת :)

      מחק
  3. שמלה הורסת לבחורה הורסת !
    הלוואי שמלה כזאת הייתה נראית עליי טוב ,
    טוב נו נותר רק לפנטז (;

    השבמחק
  4. Super cool pics!
    Very nice outfit
    <3
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/million-miles.html

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top