יום רביעי, 22 בינואר 2014

Fancy box, נעים להכיר!

כשקופסת גלוסיבוקס הושקה לראשונה בארץ, אני מוכרחה להודות שמאוד נהניתי מהקונספט הזה של תמהיל לא ידוע של מוצרים שנשלח אלייך הביתה, את אלמנט ההפתעה שבזה. פחות נהניתי מהעובדה שמדובר בדוגמיות שטווח הארוך אין לי בהן שימוש, אבל הצורך לריגוש הזה נשאר איתי ולא היה מי שימלא את החלל.

בסייבר מאנדיי, החלו אנשים לדבר על דיל שווה באתר של Fancy box. שו הדא פנסי בוקס? שאלתי כמו אחרונת הכפריות ואז הסבירו לי שמדובר בהרשמה לשירות קופסאות, כאשר יש אפשרות לבחור בקופסאות סלבס כמו למשל קלי רולנד ואז יישלחו לך אותה עד הבית.

לא יודעת מהו בדיוק הקשר החמקמק בין הסלבס לבין הקופסאות, מודה שלא התעמקתי. לנגד עיניי ראיתי את המחיר השווה ואת הקופסאות הקודמות שהיו בהן מציאות של ממש (כמו למשל מצלמת לומוגרופי) וזה מה שגרם לי לשלוח את היד לאשראי. הקופסא עלתה לי 33$ כולל משלוח במקום 56$, שזה דיל שווה לכל הדיעות.

הקופסא נחתה בפתח ביתי עם שליח של פדקס כעבור כחודש והיא גרמה לי להעלות את התמונה הבאה לעמוד הפייסבוק שלי, כדי לראות האם ישנן בנות נוספות שהשירות הזה חדש להן-


מאחר שחלק ניחשו שמדובר בקופסא עצומה של ארטיקים, חשבתי שיהיה נחמד להקדיש לשירות הזה פוסט נפרד.

אז הקופסא שלי מכילה:
  • כובע גרב סגול של אמריקן אפרל
  • אוזניות של AIAIAI
  • בקבוק מים מתכתי של MIZU
  • פתקיות Roller sticky notes

האם אני מרוצה מהחבילה? ברמה האישית - מאוד, כי בדיוק עמדתי לקנות לעצמי אוזניות חדשות וגם בקבוק מתכתי רציתי מאוד עבור שיגרת האימונים שלי, במקום בקבוק הפלסטיק המג'וייף שיש לי. את הכובע כנראה לא הייתי קונה בעצמי אבל יש בו לוק אורבני נחמד והוא גם יוניסקס, מנחשת שאשתמש בו. אני לא בטוחה עד כמה הפתקיות באמת שימושיות, אבל זה מסוג הפיצ'פקעס שאני ממש אוהבת.

הרצתי חיפוש כדי לבדוק מה השווי של הפריטים והופתעתי מאוד לגלות ששוויו של הכובע הוא 20$, של האוזניות 40$ ושל הבקבוק 20$, כך שאין ספק שהם ציידו אותי כאן במוצרים איכותיים, פרקטיים ובשווי שעולה על מחיר ההזמנה.

אבל ויש כאן אבל, אני חושבת שתמהיל של הקופסא לא כל כך "סקסי", זאת אומרת שאם לא הייתי בדיוק צריכה בקבוק או אוזניות, לא יודעת עד כמה הייתי נרגשת לקבל אותה. עבור המחיר ששילמתי על הקופסא, היא בהחלט שווה את ההשקעה אבל את ה-200 ש"ח, המחיר המלא שלה כולל משלוח, בהחלט לא הייתי מוציאה עליה.

כמה טיפים לפני סיום: מאחר שיש כל מיני קופסאות של סלבס, אם אתן יותר בקטע של אופנה, לכו על הקופסאות של קוקה רושה לדוגמא, אליי זה קצת פחות מדבר. המנוי לקופסא הוא מתחדש, כך שאם לא תבטלו אותו תחויבו כל חודש בגין קופסא חדשה. ממליצה לכן לשים תזכורת ולבטל את המנוי כשלושה שבועות אחרי ההזמנה הראשונה.

אז מה דעתכן, שוקלות להזמין קופסת הפתעות שכזו?

8 תגובות:

  1. מגניב ממש, אני כבר הרבה זמן מחפשת קופסאות יותר נחמד ממה שמציעים פה בארץ, שעם כל הסקירות השכלתי להבין מזמן שזה לא בשבילי. אולי משם תבוא הישועה! תודה על השיתוף

    השבמחק
  2. עשית חשק, התחלתי בשיטוט רשת אחר קופסאות מעניינות! יש קופסאות נוספות שאת ממליצה לקנות?

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת מלבד פנסי בוקס? לצערי אני קצת בורה בנושא הזה, אבל כמובן שאם איתקל במשהו מעניין- אעדכן :)

      מחק
  3. מודה שאם הייתי מקבלת את תכולת הקופסא הזאת, גם במחיר של 10 דולר, מישהו היה חוטף קופסא בראש :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. היא שימושית לי אז אני לא מתחרטת, אבל אני מבינה למה התמהיל הזה לא קורץ לאנשים אחרים. יחד עם זאת, יש כל מיני סוגי קופסאות, כאלה גם עם ספרי אופנה, לקים של סיאטה ותמהיל קצת זוהר יותר שאול דווקא כן היה מוצא חן בעינייך

      מחק
  4. התכולה של הקופסא בהחלט יכולה להתאים, אבל לא לכל אחת.
    אני הייתי שמחה לקבל אחת כזו.

    השבמחק
    תשובות
    1. היא גם משתנה לגמרי מסלב סלב, יש קופאות באוריינטציה של אופנה, יש באוכל. בכל הקופסאות הללו ראיתי דברים נחמדים שהייתי שמחה לקבל, אבל אין ספק שהקופסא הבאה שאזמין היא של קוקו רושה

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top