יום ראשון, 5 בינואר 2014

על שמלת הסרפן שלי

חשבתי שלעולם לא ארצה ללבוש שוב שמלת סרפן אחרי שאחצה את גיל 8. עמדתי על שלי לאורך שנים, עד שנתקלתי בשמלת הסרפן של מונה שנמכרה ב-20% הנחה. גם כשליטפתי אותה על הקולב הייתי סקפטית, אבל כל זאת השתנה כשמדדתי אותה ודמותה של ספק ילדה ספק אישה חמדנית התגלתה מול המראה.

שמלת סרפן לימדה אותי כמה דברים, לא רק על הרגליי הקניות שלי אלא גם על אישיותי: לעולם אל תאמרי 'לעולם לא', במיוחד כשאת חסרת עמוד שדרה ובעלת יד קלה מדי על כרטיס האשראי. עם התובנה החדשה הזו אני נאלצת להתמודד כעת ואני מודה שזה הרבה יותר קל כשעל גופי נחה שמלת סרפן מופלאה כל כך.

הוויקנאד האחרון היה מוצלח מאוד ועמוס באירועים- ובפרט השבת, שכללה מינגלינג איכותי עם המשפחה וזאטוטיה הפוטוגניים וגיחה לתערוכת "עדות מקומית" שמתקיימת זו השנה העשירית במוזיאון ארץ ישראל.

עלות כרטיס לתערוכה הוא 30 שקלים ובתמורה לכך מקבלים גישה לכמות אדירה ומרהיבה של צילומי עיתונות מרחבי העולם בשנה האחרונה ובשנים האחרונות, צילומים שכאילו מודיעים לנו: שנת 2013 הייתה מדכאת ועלובה בכל כך הרבה מובנים. למרות הדכאון הכללי, התערוכה מומלצת בחום אם אתם חובבי צילום, אקטואליה ולא רק. פרטים נוספים אודות התערוכה תוכלו למצוא כאן.


אני לובשת: שמלה- MONA, חולצה- טופשופ, חצאית תחתית- מתנת מכופתרות, עגילים- קולולוש, תיק- אייל לסטר, נעליים- אלמוניות.

8 תגובות:

  1. מקסימה ומתאימה לך להפליא. איך לא היה פה איזה טרנד סרפנים? זה כזה פריט לבוש מתוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת אבסורד, היו פה כל כך הרבה טרנדים מטופשים אחרים. ותודה לך! כשמדדתי אותה הרגשתי שהיא ממש נתפרה עבורי, אז היא הייתה חייבת להיות שלי :)

      מחק
  2. אני חושבת שזה היה סוג של פשע אם היית מוותרת שמלת הסרפן זה לגמרי ברור שנועדתן אחת לשניה :)

    השבמחק
  3. היו כמה וכמה שנים בימי בית הספר היסודי שנהגתי ללבוש כמעט אך ורק שמלות סרפן, הייתה לי אובססיה מוזרה אליהן. מודה שאחת כמו שאת לובשת לא הייתה לי באוסף, אבל אני בת ה-9 לא הייתה מסרבת לה!

    השבמחק
  4. מזכיר את ברית המועצות של שנות ה80. שילוב של ילדותי ובוגר. מקסימה.

    השבמחק
  5. איזו מקסימה! בול בשבילך, יש פשוט פריטים שהם לובה!!!
    כיפה אדומה שכמותך :]

    השבמחק
  6. ~ Love all your outfits ! Very cute vintage style

    Anyway, wanna follow each other ? Just let me know :)

    Visit mine:
    aiiness

    JOIN GIVEAWAY ?? Click here: aiiness x sammydress

    השבמחק
  7. I love this look ;)
    You're so gorgeous !
    Kisses <3

    http://www.theladyjersey.com

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top