יום שבת, 4 בינואר 2014

אהבה לא קונים בכסף (ואולי כן?)

אז הנה, הגענו למהדורה האחרונה של "אהבה לא קונים בכסף" לשנה זו. מה למדנו השנה חברות? שאהבה בהחלט קונים בכסף ועם מסקנה כל כך חותכת, אגש מיד למועדפי חודש דצמבר:


מברשות איפור "סיגמא"- אלה מברשות שהיה הרבה עליהן הרבה הייפ ברשת ולמרות שאני לא נוהגת לרכוש זיופים, הנחתי שהפעם מותר לחרוג ממנהגי מאחר שלא מדובר במוצר איפור פרופר ומאחר שהן סינתטיות לחלוטין. הזמנתי סט של שמונה מברשות ותיעדתי הפעם רק שתיים כי...הן היחידות שהיו נקיות, מה תעשו?

בכל אופן, יש לי גם שלוש מברשות מהליין המקורי של סיגמא ואני יכולה לומר שאכן יש הבדל בין הסטים, בעיקר בצפיפות ובמשקל שלהם (מברשות החיקוי מאוד קלילות ומעט פחות דחוסות ומאסיביות מאלה של סיגמא) אבל בסך הכל מדובר בפערים שאינם שווים את ההבדלים במחיר. בהחלט יש כאן תמורה מלאה לכסף, עם חלוקה מעולה לארבע מברשות פנים וארבע מברשות עיניים. רק קחו בחשבון שגם מאיביי וגם מאלי אקספרס, זמני ההגעה מאוד (מאוד!) ארוכים ויכולים להגיע עד חודשיים שלמים.

את המברשות ניתן להשיג כאן, בכל כמות שתרצו. נדמה לי שהקיט המלא עולה באזור ה-16$.


לובה, את מושפעת, סיבוב שני: אז את הבושם הזה רכשתי אחרי שכל יוטיובריות הממלכה המשיכו להלל אותו והייתי מוכרחה  לנסות את זה בעצמי, בתור חובבת בשמים מיוחדים. הופתעתי מאוד לגלות שהבושם הזה מככב ברשימת הבשמים הנמכרים ביותר בכל פרפיום, אז כנראה שאני לא כזו מיוחדג'ת כמו שנדמה לי.

בכל אופן, יש לנו כאן בושם מולקולרי שאמור להיות מבוסס על תו אחד בלבד ולהתאים את עצמו לגוף, כך שעל כל אחת הוא אמור להריח בצורה שונה. עליי יש לו ריח עצי, לא מתחנף ולא שגרתי- ואני מאוד אוהבת את זה. הדבר היחידי שלא מובן לי זה מדוע הבקבוקון הזה מגיע נטול פקק, אבל אני מניחה שיש דברים נסתרים שלא אבין ולא אדע.

את הבושם ניתן להשיג כאן


אני יודעת שהבלוגרית האנרכיסטית דיברה רעות על הצלליות של WNW אבל אני עומדת על דעתי וממשיכה לטעון שהן הדבר הטוב ביותר שקרה ביקום מאז המצאת הטורטיה. הצלליות הללו כל כך מוצלחות שרכשתי לי עוד סט ועוד שתי צלליות בודדות, על אפה ועל חמתה על החצופה!

אז הפעם יש לנו את Knock on wood הרומנטית, עם שילוב מנצח של גוונים ורדרדים וחומים, בדיוק הגוונים שמחמיאים לי. כל הצלליות נעות בין מרקם סאטין למאט ואין בהן אפילו שמץ של שימריות, כך שהן יתאימו לנשים בכל הגילאים. שלישייה פרקטית, פיגמנטית ומעולה ליום יום.


אין הרבה מה לומר על הלק הזה של ג'ייד בגוון Black cherry פרט לכך שלבשתי אותו פעמיים ברצף בזכות היותו חינני כל כך. מדובר לגמרי בדיופ ראוי לכל הלקים הואמפיריים והיקרים של שאנל למיניהם ובאהבת אמת לחורף הקרוב.


את הצללית הבאה רכשתי בחשש מה, שכן מדובר במוצר חדש ולא קראתי ביקורות רבות אודותיו ברשת. בחרתי בשם המפתה Petale de glace, גוון לא ברור שיש בו גם ורדרדות וגם טואופיות והוא נראה אחרת בכל זווית בה בוחנים אותו.

בשימוש הראשון מאוד התאכזבתי ממנה, מהסיבה הפשוטה שהיא לא הייתה אטומה מספיק ולכן נראתה לי כמו קשקוש שימרי על העפעפיים. רק כשהנחתי מעליה צללית אחרת, ראיתי שהיא מעניקה לה עומק מעניין מבלי להשתלט עליה. בשימושים הבאים כבר הנחתי שכבה נדיבה יותר מהחומר עד שהגעתי לרמת אטימות רצויה ומאז אני משתמשת בצללית בכל איפור. זו כבר לגמרי אהבה.

את צללית הקרם של בורז'ואה ניתן לרכוש כאן, אך שימו לב שמרבית הגוונים אזלו כרגע (מאמינה שיחודשו בקרוב).


לא יודעת אם היה באמת צורך לציין את הטבעת הזו במועדפי החודש, כי סביר להניח שבכל מקרה תגלו אותה עליי בכל פוסט לבוש שיעלה מעכשיו ועד שאזדקן. מדובר בתכשיט שגרף הכי הרבה מחמאות אי פעם, כך שאין לי תלונות בכלל.

את הטבעת הזו עיצבה לי בונק וכעבור חודשים בהם הזלתי עליה ריר, החלטתי לאזור אומץ ולרכוש אותה, בעקבות הסיילים שערכה לי עקב סגירתו של הסטודיו שלה (ומעבר למכירה אונליין בלבד).

את הטבעת ניתן לרכוש כאן, ב-315 ש"ח.


המראה הבאה זכתה לכינוי "המפלצת", כי היא כל כך גדולה, הרבה יותר גדולה ממה שציפיתי. היא מראה מגדילה עם שני צדדים ותאורה עם אפקטים שונים (אור צהוב, אור לבן וכו') והיא ללא ספק השדרוג המהותי ברוטינת האיפור שלי לאחרונה.

כל הזמן דחיתי את הרכישה הזו עד שנכנסתי סוף סוף לזאפ, משם הגעתי באופן רנדומלי לאתר של אליהב חשמל. ממליצה לכן לערוך חיפוש משלכן בזאפ ולהציץ מדי פעם גם בוואלה שופס כי לעתים ניתן להשיג אותה באזור ה-250 שקלים. בהחלט שווה את ההשקעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top