יום שישי, 31 בינואר 2014

שיגעון הסיילים

הסייל באסוס בעיצומו והוא מקשה עליי מאוד לנהל חיים נורמטיביים, אתן יודעות, כאלה שכוללים תשלום חשבונות, רכישת מזון והימנעות מעיקול רהיטים. בהתאם לכך, כמעט כל מה שאני לובשת כאן הפעם הוא מאסוס, למעט כמה פריטים בודדים ומהם דווקא ארצה להתחיל הפעם.


את הג'קט מפוראבר21 אני בטוחה שכולכן כבר מכירות כי הוא כיכב כאן לא פעם. הגרביונים מאיביי לעומת זאת, נמצאים כאן בהופעת בכורה והם קיבלו הרבה מאוד תשומת לב ביום שבו הסתובבתי בהם במקום הסחי עלי אדמות (עזריאלי כמובן), מה שגרם לי לתהות איך הציבור הזה היה מגיב לגרביונים המופרכים באמת שמחכים בבית.


את השרשרת קיבלתי במתנה מהמעצבת עדן קורן, בעלת מותג תכשיטים צעיר ורענן בשם K&Kapi. היא שלחה לי את הדגם הזה שקלע בול לטעם ולמצב הרוח שלי לאחרונה, דגם שיש בו שילוב בין טקסטיל למתכות שיוצר לוק מאוד קולי וקליל, בדיוק כמו מה שאני מחפשת. תודה עדן!


אז עכשיו לאסוס, הלא הוא הירח והכוכבים של חיי: את הפריטים שעליי ליקטתי במהלך החודשים האחרונים מהאתר והם שייכים למותג הבית וגם למותגים אחרים. החולצה והחגורה הן של אסוס, אילו החצאית היא של צ'יפ מאנדיי ואילו הנעליים הן של ניו לוק, המותג הבריטי החביב עליי (טוב, החביב והיחידי שיש לי אליו גישה).


אז הסייל באסוס בעיצומו, לכן אני ממשיכה לתרגל את החוזק הפנימי שלי ולהזכיר לעצמי שאין צורך לרכוש את רשימת המשאלות הקסומה והיקרה שממתינה לי שם במלואה. מי שעוזר לי הרבה להתמקד במה שחשוב באמת, הוא כמובן אלפי הקטן שגונב ממני את ההצגה בפוסט ועדיין ממתין לבית משלו, הרחק מהמטורפת הזו שכל הזמן מזמינה מחו"ל.

* גילוי נאות - השרשרת באדיבות K&Papi *

5 תגובות:

  1. הגרביונים מעוררי קנאה :)

    www.clothesontrees.com

    השבמחק
  2. הגרביונים באמת הורסים

    השבמחק
  3. גרביונים מולשמים וההופעה כולה קולית וצבעונית אך יש בה משהו שמרני שאני מתה עליו!

    נשיקות יקירתי!

    השבמחק
  4. יש לי גם את הזוג הזה, בשחור עם לבבות אדומים. ועוד כמה זוגות יותר מופרכים- טורקיה היא המקום לקנות גרביונים מופרכים במחירים מצחיקים. בתקופה האחרונה עוברת עלי תקופת מכנסיים, אז עוד לא ניצלתי אותם אבל אני תמיד שמחה להשראה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top