יום שלישי, 28 בינואר 2014

אהבה לא קונים בכסף (ואולי כן?)

הפעם החלטתי להיות בלוגרית מופת ולהעלות את פוסט מועדפי החודש עוד בטרם החודש עצמו תם סופית. אילו היינו חיים בעולם מתוקן, בטח לא הייתה בעיית רעב במדינות עולם שלישי ואילו אני הייתי מקבלת תשבוחות בשפע. אבל אנחנו לא חיים בעולם כזה, אז אני מוכנה גם להתפשר על כך שסתם תקראו את הפוסט ואולי אפילו תמצאו אותו שימושי, מוכנות?


Victoria secret Night- במשך שנים אהבתי את הבושם אדיקט של דיור אהבת אמת ואני חושבת שבשנות ה-20' המוקדמות שלי הוא היה הבושם שהכי מזוהה איתי. מאז התבגרתי וקרה תהליך הפוך למצב הטבעי- הרגשתי שהבושם הפך להיות מבוגר וכבד מדי עבורי. אני עדיין זוכרת לו חסד נעורים ומשתמשת בו (אל דאגה, לא באותו האחד בדיוק) בעיקר בחתונות.

למה אני מספרת את הסיפור הרומנטי הזה? כי הבושם של ויקטוריה סיקרט שנשלח אליי לסקירה, מזכיר לי במעט את האיכויות שלו, אך הוא הרבה יותר קליל ומעודן ממנו - ועם זאת עדיין בושם ערב קלאסי, בדיוק כמו שהשם שלו מרמז "Night". אם הבושם של דיור לא יורד ממני שעות על גבי שעות, אז גם לויקטוריה סיקרט יש עמידות לא רעה ואני משתמשת בו בעיקר לבילויים ויציאות.

את הבושם ניתן להשיג בחנויות ויקטוריה סיקרט בנתב"ג ובדיוטי פרי (אל תשכחו להביא לי שוקולדים) ב-299 ש"ח ל-50 מ"ל.



פלטת סמקים של סליק- סומק חדש הוא הדבר האחרון שאני צריכה, בטח אחרי שעשיתי מאמצים עילאיים כדי לדלל את האוסף שלי, אך כיאה לאדם חסר עמוד השדרה שהנני - נפטרתי מכמה סמקים רק כדי להתחדש בשלושה נוספים. הסיבה שעומדת מאחורי ההגיון הבריא הזה היא שלישיית הסמקים של סליק בגוון Sweet cheeks המכילה שני סמקי אבקה ועוד סומק קרמי אחד.

הסמקים פיגמנטיים, נמרחים בקלות ועמידים. אהוב עליי בעיקר הסומק האמצעי שהוא עדין ובעל תת גוון קר שמאוד מחמיא לי. אוהבת את השילוב הלא שגרתי בין המרקמים בפלטה אחת ובסך הכל מדובר ביופי של מוצר.

את הסמקים של סליק ניתן להשיג באתר הרשמי ועלותם 14.99$ ללא עלות דמי משלוח.

NYX Pinched- העובדה שסומק נוסף השתחל לרשימת המועדפים הזו היא בגדר שחיתות של ממש לאור כל מה שכתבתי רק לפני כמה שורות לגבי אוסף הסמקים שלי, אז כל שנותר לי הוא להתנחם בעובדה שעלותו הייתה סמלית והתועלת ממנו רבה.

את הסמקים הקרמיים של ניקס אני אוהבת עד מאוד ולכן הרגשתי שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא ביחסים ולערבב בין מרקמים (קינקי למדי), הסומק הנבחר הוא Pinched, שהוא מעין ורדרד עם שימר זהוב ואמור להיות הגרסא הורדרדה יותר של אורגזם של נארס, אם כי לטעמי השימריות שלו מעודנת יותר ולכן אני מעדיפה אותו על פני הגרסאות האחרות.

את הסומק של ניקס אפשר להשיג באתר צ'רי קולטור ב-5$ ללא עלות דמי משלוח.

לק Blue sugar של ג'ייד- מודה ומתוודה שקצת עייפתי מאפקט הסוכר הזה של הלקים ובזמן האחרון אני נשארת נאמנה ללקים קרמיים פשוטים וניטראליים. אבל רגע לפני שזה קרה, חיפשתי בנרות את הלק הזהוב מסדרת הסוכר של ג'ייד.

טוב, אז זה לא ממש קרה ובמקומו בחרתי בדבר הטוב הבא - הלק הכחול. אין הרבה מה לומר עליו פרט לכך שיש לו גוון כחול רויאל ופורמולה מצוינת, כמו שאני יכולה כבר לצפות מכל הלקים של ג'ייד. היום הוא כבר פחות עושה לי את זה, אבל ברגע האמת הספיק לקצור לא מעט מחמאות.

את הלק של ג'ייד אפשר להשיג בפארמים השונים ועלותו במבצע היא לרוב 14.90 ש"ח.

מסכת אבוקדו של Earth Science- כל מי שעוקבת אחריי בפייסבוק, יודעת שאני והאבוקדו מנהלים רומן סוער ואינטנסיבי כבר תקופה, טוב, כבר חורף שלם ליתר דיוק. לכן, אותן בנות לבטח לא יופתעו לגלות שהחלטתי להפוך את האבוקדו לאורח חיים של ממש ולעסות באמצעותו גם את הקרקפת, כי לא רק הבטן שלי ראויה לכל הטוב הזה.

המסכה מבית Earth science היא הדבר הטוב ביותר שקרה לשיער שלי מזה זמן מה. היא מעניקה לו נפח, מותירה אותו ללא קשרים וגורמת לכך שבזמן האחרון, כל ימי השיער שלי הם טובים, פשוט כך. לא יודעת מה יקרה אם השיער שלי יתרגל למסכה והיא תאבד מן האפקט שלה, אבל כרגע היא נוספה לרשימת המוצרים הקבועים אותם אני מזמינה מאייהרב פעם אחר פעם.

את המסכה ניתן להשיג באייהרב ועלותה 6.65$ לא כולל דמי משלוח.

Kleancolor Fiesta- את השפתונים של ליים קריים אני אוהבת עד מאוד, אבל התקמצנתי להוציא את הסכום שהם דורשים עבור שפתון נוסף שרציתי, ה-Poisonberry וכך מצאתי את עצמי מחפשת דיופ, אשר אותו דווקא מצאתי במקום לא צפוי. ידעתי שחברת Kleancolor מייצרת לקים נחמדים אך לא ידעתי שיש לה גם ליין איפור.

אז נכון, האריזה צ'יפית ואין ממש מה להשוות אותה לקסם של ליים קריים, אבל הגוון להפתעתי לא רע בכלל: סגול עמוק בדיוק כמו שרציתי, כזה שעמיד על השפתיים וגם מחמיא. אולי אין בזה את תחושת היוקרה וחדי הקרן המתעופפים של ליים קריים, אבל בהחלט יש כאן תחושה של שיחוק.

את השפתון ניתן להשיג באיביי ועלותו 1.64$ ללא עלות דמי משלוח

נר בגודל מלא בריח Cinnamon frosting של באת' אנד בודי וורקס- הנר אמנם נרכש בשנה שעברה אבל רק עכשיו אני קרובה לסיומו. יש לו ניחוח קינמון חזק אך לא משתלט שמתפזר בצורה נעימה בכל הבית, בעירה טובה לאורך כל תקופת חייו הארוכים. את הנרות אפשר להשיג רק באמצעות חברת שילוח והזמנה ישירה מהאתר אז אם אתן מתכננות הזמנה שכזו, מומלץ לעשות אותה כעת בשיא עונת הסיילים ומבצעי החיסול באתר.

מוצר החודש שלי, האהוב ביותר מכל המוצרים הוא אלפי, פינצ'ר חביב בן 6.5 אותו קיבלתי מכלביית לוד ונמצא אצלי מאז הוויקאנד האחרון. הוא כלב קטן (שוקל 8.5 ק"ג), חביב, אוהב אדם וגם חיות, מחונך וממושמע. הוא ישמח מאוד למצוא בית חם ואם אתן חושבות שהוא מתאים להיות הגברבר בחייכן, אתן מוזמנות ליצור איתי קשר.

ולסיום, אני חייבת לכן חוב קטן - להכריז על הזוכה בפעילות שלי עם קולולוש ומונה. אז....

נטע עופר

מזל טוב, את הזוכה המאושרת! מסר יישלח אלייך ברגעים הקרובים
תודה לכל המשתתפות והנרשמות, בקרוב יעלו כאן הפתעות חדשות!
* גילוי נאות: הבושם של ויקטוריה סיקרט נשלח אלייך לסקירה *

11 תגובות:

  1. פוסט כייפי! הבושם של ויקטוריה סיקרט מפתיע, בד"כ אני לא מוצאת את עצמי מתחברת לריחות שלהם.
    הפלטה של סליק לא ממש עושה לי את זה. לא אוהבת ערבוב של מוצרי קרם ואבקה בפלטות. אבל הגוונים נראים משגע. אבל כוכב הפוסט האמיתי הוא ללא ספק אלפי. איפה קונים כמוהו, בסופר פארם?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי מעולם וכנראה שגם לא הייתי מנסה, אבל הוא הצליח לקלוע לטעם שלי בצורה די מדויקת. אני בדרך כלל גם לא אוהבת ערבוב כזה, זה מתכון בטוח לג'יפה בפלטה אחת, אבל דווקא זו של סליק נקיה במיוחד ולא רואה סיכוי שתתלכלך.
      אלפי כוכב אמיתי :)

      מחק
  2. ***מלא תשבוחות על פוסט כיפי במיוחד - הידד!***
    אני אוהבת פוסטים כאלה, והבחירות שלך מעולות. למרות שלא כזה בא לך על הכחול של ג'ייד עכשיו - אני לגמרי בעניין.

    השבמחק
  3. הלק הזה מושלם !
    פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא בהחלט לק יפה ומיוחד,
      תודה רבה!

      מחק
  4. נהנתי מהפוסט! הולכת להזמין חלק מההמלצות שלך מקווה שלא אתאכזב ;)))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) תתחדשי ותהני, מה את מתכוונת להזמין?

      מחק
  5. איזה כייף! נהנתי מהפוסט! הולכת לרכוש חלק מהמוצרים שהמלצת עליהן מקווה שלא אתאכזב ;)

    השבמחק
  6. נראה לי שההתחדשות האחרונה הכי שווה :) . הסמקים של סליק נראים מהמם , אני רציתי שלישייה אחרת שלהם אבל אני עמוסת סמקים לרוב כרגע אז בפעם אחרת. את הניקס שלך מאוד אהבתי , נראה גוון ממש טבעי ולא מוגזם.
    את המסכה אני מכירה מקרוב ואוהבת מאוד . אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. ספרי לי על זה, זה הדבר היחידי שעוצר אותי מהזמנה נוספת

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top