יום שבת, 25 בינואר 2014

סוודר שהוא גם שמיכה

הקטע עם משקפי ראייה הוא שאת פתאום לא ממש מבינה איך לא הרכבת אותם עד היום. חלק מהתגובות אומרות שהן לא מבחינות בשום הבדל ואילו חלק מהן אומרות שהרבה יותר מחמיא לי איתם, כך שאני לא ממש בטוחה האם לקבל את זה כמחמאה או להיעלב.


אם בסיבוב הראשון, אי שם בגיל 13, חשבתי שיש בהם משהו מאיים, היום - כעבור אי אלו שנים, אני דווקא מוצאת שהמסגרת דרכה אני צופה בה על העולם דווקא ממש מנחמת אותי. אולי זה גם קשור בעובדה שפעם הריסים שלי היו נתקלים בזגוגית כמו ווישרים והיום זה כבר לא קורה, מי יודע.


נדלג לבגדים, כי הרי הגלגולים של המשקפיים שלי הם לא הסיבה לשמה התכנסנו כאן, אז למה כן? לכבוד הסוודר העצום והפלאפי הזה, שכמוהו חיפשתי במשך תקופה ארוכה ומצאתי דווקא בעדיקה מכל המקומות. במשך תקופה ארוכה הוא לא היה במלאי וברגע שהוא חזר חטפתי אותו.


נכון, אני בדרך כלל אעדיף לבצע הזמנה מאסוס על פני אלטרנטיבות אחרות, אבל סוודר כזה לא מצאתי בשום מקום אחר והוא היה בדיוק אבל בדיוק מה שרציתי, בתוספת לתג מחיר נסבל פחות או יותר. מאז שהוא נחת אצלי הוא זוכה לשימוש קבוע, אפילו בעונת החורף העלובה שיש לנו עכשיו. אנחנו אפילו מטפחים מערכת יחסים רומנטית (וחד צדדית) שכוללת ליטופים וכרבולים לרוב.


את הסוודר בדרך כלל אשלב עם טייצים מסוגים שונים, כשהפייבוריט הוא הטייץ המבריק שאותו אני לובשת בתמונות. יש בשילוב הזה משהו אייטיזי למראה, אבל אני מרגישה בו נוח ואפילו מאוד כיף. כדי לחתום את הלוק הזה אני מוסיפה לעתים מגפי ברך שהזמנתי לאחרונה מאסוס או את הנעליים מרוני קנטור, שהזלתי עליהן ריר עד שהן נחטפו לבסוף בסייל שווה במיוחד. אלו נעלי אירועים קלאסיות בזכות השילוב המוחץ שבין אלגנטיות לנוחות ולא רק, הן שירתו אותי נאמנה גם במהלך יום שלם של טיולים בנמל.


אני לובשת: סוודר- עדיקה/ טייץ- איביי/ נעליים- רוני קנטור/ שרשרת- אסוס/ תיק- מארק ג'ייקובס

2 comments:

  1. ממש אוהבת את המשקפיים עלייך, נראה לי שכבר כתבתי את זה כאן פעם.
    הסוודר גם נהדר ונראה כל כך כיפי לחורף (אם היה פה כזה). במעט שיטוטיי עדיין לא מצאתי שום דבר מסקרן בעדיקה אבל כנראה ששווה להמשיך לחפש :)

    השבמחק
  2. חמוד מאוד הסוודר.
    אוהבת אותך בלוקים מינימליסטטים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top