יום שני, 20 בינואר 2014

פיות בנחלת בנימין (והפתעה בסוף הפוסט!)

ניסיתי למצוא דרך פחות חנפנית לתאר את זוהר מקולולוש ואת מוריה ממונה, אחרי הכל, לא ארצה שירוצו כאן תיאוריות קונספירציה לגבי הקשר בינינו, אבל למרות כל המאמצים לא מצאתי דרך אחרת מאשר לתאר אותן כ...פיות.


ומה יוצרות פיות? קסם. 'מקסים' זה לא בדיוק סופרלטיב שאני מרבה להשתמש בו, בתור ציניקנית יש לי מכסה מאוד מוגבלת של "מקסים' בה אני רשאית להשתמש במשך היום ואני חוששת מאוד שאת כל המכסה שלי אבזבז על הפוסט הזה.


את שתי המעצבות אני מכירה כבר תקופה ארוכה למדי: את התכשיטים של זוהר הכרתי מקרוב כשהחלטתי לפנק את עצמי ביום ההולדת האחרון ואיכשהו, רק ממוריה לא הזדמן לי לרכוש שום פריט, עד ששמלת הסרפן ואני החלפנו מבטים באותו יום גורלי.


שני דברים מתבקשים הובילו ליצירת הפוסט הזה: האחד הוא ששתי המעצבות - פיות החליטו לפתוח יחד חנות משותפת והשני הוא שהיה לי ברור שאמצא את עצמי שם כבר בפתיחה. והחנות עצמה? תכננתי לאפשר לתמונות לספר את הסיפור במקומי, אבל ממליצה לכן בחום להישאר ממש עד הסוף, כי מצפה לכן הפתעה... בלי ספויילרים!


מאחר שהתמונות לא ממש יכולות להעביר את האווירה שיש בחנות, חשבתי שיהיה נחמד שאתן תבקרו בה. מה התירוץ המושלם לבקר בחנות שכזו? מתנות! ולכן אני בשיתוף פעולה עם קולולוש ומונה, מעניקים לכן שני פריטים ליצירת אאוטפיט הורס:


הימנית היא גופיית ניקיאנה (במידה 36-42, לבחירת הזוכה) של מונה והשמאלית היא שרשרת סטייטמנט שבטית בצבע טורקיז. אני כבר ממש יכולה לדמיין את שתיהן יחד עם ג'ינס וג'קט - וקדימה לעבודה או לבילוי. אז כאמור, שני הפריטים הללו יהיו של אחת מכן, כאשר את הזוכה אבחר באופן רנדומלי. ההגרלה תיסגר בעוד שבוע בדיוק, ב-27.01 ואילו על הזוכה אכריז יום למחרת. האיסוף יתבצע מהחנות של קולולוש ומונה, ברחוב רמב"ם 8 בתל אביב בלבד.

מה צריך לעשות כדי לקבל כניסה להגרלה?
  • לייקים לעמודי הפייסבוק שלנו (כי זה יישמח אותנו מאוד!): Fashion tails, Mona, Kululush
  • להירשם כמנויות לבלוג באמצעות המייל, אופציית ההרשמה הזו מופיעה בחלקו העליון של הבלוג מצד ימין, ראו צילום מסך (ככה נוכל לשמור על קשר גם בפוסטים הבאים!):

  • כמובן שאשמח גם שתגיבו ותצרפו פרטי התקשרות (יוזר בפייסבוק או כתובת מייל) כדי שאוכל ליצור אתכן קשר במקרה של זכייה.
בהצלחה!

35 תגובות:

  1. וואו איזו הגרלה מוצלחת:)
    kadoshdana@gmail.com

    השבמחק
  2. מגיבה!
    meralif@gmail.com

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. יאיי! נתת לי עוד סיבה לעזוב את הלמידה למבחנים, להיכנס לבלוג, לעשות לייקים, ולכתוב תגובות :)
    noa.stukalin@gmail.com

    השבמחק
  5. יאיי! נתת לי עוד סיבה לעזוב את הלמידה למבחנים, להיכנס לבלוג לראות דברים יפים, לעשות לייקים ולכתוב תגובות :)
    noa.stukalin@gmail.com

    השבמחק
  6. החנות הזו נראית פשוט חלומית, ומאחר והשרשרת הטורקיזית הזו ממיסה את ליבי החלטתי להירשם להגרלה ולקוות שאוכל לאחוז אותה קרוב אליו :)
    היוזר שלי בפייסבוק הוא Liron Blonde והמייל הוא ablondedumb@gmail.com

    השבמחק
  7. איזה כיף :)
    המייל שלי הוא ravit.bb@gmail.com

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. אהבתי מאוד! החנות באמת משרה אווירה של פיות... מקסים ומיוחד :)
    lirone9@gmail.com

    השבמחק
  10. וואו דברים מהממים!

    danielfima@gmail.com

    השבמחק
  11. היי,
    אשמח מאוד להשתתף בהגרלה המגניבה.
    ביצעתי את כל השלבים וגם שיתפתי את ההגרלה בפייסבוק :)

    שם בפייסבוק: Naama Shalom
    מייל: tink19@walla.co.il

    השבמחק
  12. איזו הגרלה כיפית!
    yaelfestiner@gmail.com

    השבמחק
  13. הגרלה מקסימה (הנה, אני השתמשתי במילה הזאת :-))
    והחנות נראית כמו חנות ממתקים ממש...
    Hagar.mazor@gmail.com

    השבמחק
  14. הגבתי ואבד...
    בכל מקרה הגרלה נהדרת, והחנות נראית נהדרת עוד יותר :-)
    hagar.mazor@gmail.com

    השבמחק
  15. Awesome outfit and super cool pics :D
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/01/pork-and-beans.html

    השבמחק
  16. איזו הגרלה כיפית!
    נרשמתי לעידכונים במייל כבר מזמן וגם לייק בעמוד שלך כבר יש. עכשיו יש שני לייקים נוספים (אנד איי לייק איט), ונשאר רק להחזיק אצבעות :)
    עדי
    adifried@gmail.com

    השבמחק
  17. היי! אשמח להשתתף... Shoshanna123 @gmail.com

    השבמחק
  18. Shoshanna123 @gmail.com אשמח להשתתף!

    השבמחק
  19. לייקקתי ונרשמתי, מקווה להיות מופתעת ולזכות בפרס המקסים

    השבמחק
  20. איזו הגרלה מעולה!
    ודרך הפוסט מצאתי את המתנה המושלמת לחברה קרובה שיש לה יומולדת ממש ממש בקרוב.
    netalieroziner@gmail.com

    השבמחק
  21. וואו אילו דברים מקסימים! המסרקיות, פסלי הכלבלבים והצביים! אוי!

    השבמחק
  22. פוסט קסום :-)
    פייסבוק: MIRI SMIL ROFSOFF
    מייל: MIRI.RFF@GMAIL.COM

    השבמחק
  23. אהבתי את התכשיטים :)
    yulia.dk@gmail.com

    השבמחק
  24. אחלה דרך לגרום גם לביישנים ביותר להגיב (וגם להביא את הירושלמים לתל אביב)! יש לך בלוג מקסים והעובדה שאני חוזרת לקרוא בו מאז שמצאתי אותו מדברת בעד עצמה :)
    diana.2462@gmail.com

    השבמחק
  25. היי! יש לי שמלה מקסימה של מונה.. והפריטים של קולולוש נראים מהממים.. ולכן, אשמח לזכות!
    המייל שלי- zohar2910@gmail.com

    השבמחק
  26. ברגע האחרון. מקווה שהספקתי. מקסימות. aya_rahav@hotmail.com

    השבמחק
  27. כל השלבים בוצעו eleonor939gmail.com :)

    השבמחק
  28. וואו! מקווה שלא מאוחר להכנס להגרלה...
    המייל שלי jahelb@gmail.com

    בהצלחה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top