יום שבת, 18 בינואר 2014

השבתות שלנו

השבתות בנמל הופכות להיות סוג של מנהג קבוע ואין מרוצה ממני. מעבר לכך שיש שם שפע של מקומות בהם אפשר ליהנות מאוכל טבעוני מעולה (ארומה שהוסיפו לאחרונה מנות טבעוניות חדשות, קפה לנדוור וגלידריית וניליה הם רק חלק מהרשימה), זו גם הזדמנות מצויינת להשקיף על הים וכמובן גם על החומר האנושי שמסתובב שם - משפחות על גבי משפחות, כל אחת והסיפור הקטן שלה.

אל הנמל אנחנו בדרך כלל מגיעים מוקדם בבוקר, בשעות הפתיחה המוקדמות של בתי הקפה, כדי ליהנות קצת מהאקספיזם הזה רגע לפני שמשתלטים עליו כל השאר. לא שיש לי בעיה עם כל השאר, הם כאמור הופכים להיות לאובייקטים המעניינים ביותר בתמונות שלי, כי הרי מאז ומתמיד העדפתי לצלם אנשים על פני נופים, לכו תבינו...

למרות שאני מגדירה את עצמי כטיפוס מורכב לרוב, מסתבר שלא דרוש הרבה כדי לשמח אותי ואפילו מספיק לשלוח אותי למקום שכזה עם מצלמה ביד, לשוטט קצת בשוק הצבעוני בנמל ואני כבר אדאג לכל השאר.

אז בנימה זו, נותר לי רק לקוות שגם השבוע הקרוב יהיה מוצלח לפחות כמו השבת שחולפת לה וכמובן להשאיר אתכן עם התמונות עצמן.


9 תגובות:

  1. בארור שהכי מעניין לצלם אנשים. אבל אני תמיד מתפדחת וחוששת - אולי יכעסו עליי? (ואולי צריך לבקש רשות? הגבולות כל כך מעורפלים).

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי הכי! זה בהחלט עניין של אומץ, אבל אני משתדלת לא להידחף לאנשים בפרצוף ולתעד כמה שפחות פרצופים :)

      מחק
  2. התמונות מקסימות וגורמות לי להתגעגע לשבתות שקטות מהסוג הזה :)
    וגם בעיני יש משהו הרבה יותר מסקרן בצילום אנשים על פני נוף, ובכלל בסוג צילום אורבני יחסית..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד אוהבת צילום אורבני, תודה!

      מחק
  3. aaww these photos are great!!!!! i love your blog so much!!!! <3

    השבמחק
  4. הנמל בשבילי הוא נחלת העבר, מקום שהייתי בו לא מעט לפני לא מעט שנים. היום אני בדרך כלל "עוברת שם" אבל, אני חייבת להודות, שהתמונות שלך עשו לי חשק לשוב לבילוי של שבת [מאוד מוקדם] בבוקר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין כמו בילוי של שבת מוקדם בבוקר :)

      מחק
  5. אחד הפוסטים הצילומיים היפים שלך, והנמל הוא תמיד מקום מוצלח לתפוס בו פריימים. ואתם חמודימים עם מסורת השבתות שלכם :-)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top