יום שני, 13 בינואר 2014

היוש מייקאפ גיק!

מייקאפ גיק זו חברה שסיקרנה אותי במשך תקופה ארוכה, שכן היא מציעה צלליות שדומות מאוד באיכותן וזהות בגודלן לאלו של מאק, רק במחיר הרבה יותר ידידותי ובעיקר- ידידותי לבעלי חיים. באתר יש ממשק נוח למשתמש, עם סווטצ'ים ברורים של כל צללית (ככה זה כשהבעלים של האתר היא בלוגרית בעצמה), כך שאין צורך לחפש אותם ברשת ודמי משלוח יחסית נוחים לארץ, באזור ה-14$.

החלטתי לפנק את עצמי בהזמנה ראשונה בתקופת סייבר מאנדיי, על אף שלא היו שום מבצעים והטבות מיוחדות, כי הגיע הזמן שאני והמוצרים החביבים של מרלנה נערוך היכרות רשמית, לא? אז הנה סקירה של הרכישות שלי, כעבור שימוש אינטנסיבי למדי של כמה שבועות.


ההזמנה הראשונה הייתה למעשה קיט של תשע צלליות פאן מגמנטות. שקלתי להרכיב קיט כזה בעצמי, אבל לאחר שראיתי שהקיט הקיים גם כך קולע לטעמי וכולל מגוון טוב של צלליות במבחר מרקמים ובמחיר מעט אטרקטיבי יותר- זה פתר לי את הדילמה.

מה יש לנו כאן?
שורה עליונה משמאל: Drama queen, Glamorous, corrupt
שורה אמצעית משמאל: Shimma shimma, Unexpected, Mocha
שורה תחתונה משמאל:  Prom night, Creme brule, cocoa bear

צלליות שהן גן עדן לחובבות הגוונים הניטראליים, עם שילוב טוב של צלליות שימריות וצלליות מאט חמות יחד עם צללית מושלמת להארות. מרלנה לא מתביישת ומשווה בין הצלליות שלה לבין אלו של מאק כדי להראות כמה מעטים ההבדלים בין השניים ואכן, מדובר באותה רמת איכות גבוהה- צלליות פיגמנטיות ורכות כמו חמאה.


הביטו כיצד הן השתלבו בצורה מושלמת בתוך ה-Z palette שלי ובכך תפסו את מקומן של הצלליות הבודדות של מאק שלא ממש עשיתי בהן שימוש. אני משתמשת בצלליות הללו בכל יום מאז שהזמנתי אותן ואני מאוד מרוצה מהן מכל הבחינות. חשוב לציין שהן אינן אטרקטיביות במחיר ביחס לפלטות של דה באלם לדוגמא ועולות כמו פלטה של אורבן דיקיי (רק עם 9 צלליות במקום 11), אבל כאמור- העובדה שניתן להרכיב פלטה אישית ממבחר רחב מאוד של צלליות- מנצחת מבחינתי.


ואלו הסווטצ'ים של הצלליות, ללא פריימר, עם הנחה עדינה ביותר של האצבע.


לא יכולתי להתאפק והזמנתי גם מברשת אייליינר זוויתית מתוך הליין החדש של המברשות של מרלנה. הפעם לא מדובר באהבה גדולה כפי שציפיתי, שהרי כולן מהללות מברשות מהסוג הזה. המברשת אכן מאפשרת הנחה מאוד מדויקת ולכן היא אידיאלית ליצירת הטיפ של הליינר, אבל אני מוצאת שבכל הנוגע לשרטוט הקו עצמו על גבי העפעף- היא מדויקת מדי ולכן אם אני רוצה ליצור קו מעט עבה יותר, אני צריכה לעבוד בחלקים ואין לי סבלנות לכך.


הוזמן גם פיגמנט חדש בגוון Utopia, פיגמנט שיש לו מרקם שונה ביחס למוצרים מקבילים במאק שכן החלקיקים בו הרבה יותר גדולים. גם כאן לא נרשמה אהבה גדולה אבל אני ממשיכה לשחק עם זה. גיליתי שאי אפשר להניח אותו מעל צלליות קיימות, כמעין Layering, לא בגרסא היבשה ולא בגרסא הרטובה, שזה חסרון מבחינתי. אנסה בהזדמנות להניח אותו ורק אותו, על כל שטח העפעף ואדווח האם אני מרוצה או לא.


ולסיום, שני אייליינרים ג'ל, האחד שחור ( Immortal) והשני חום (Mobster), שניהם במרקם מאט, שניהם אינטנסיביים מאוד בגוון. התרשמתי שהם מעט פחות עמידים מאייליינרים דומים של מאק אבל אין לי טענות, הם רכים, נמרחים כמו חמאה וצבעם עז מאוד.

בסך הכל מדובר ברכישה מוצלחת, אם כי על המברשת והפיגמנט אפשר היה לוותר (מי יודע, אולי אתאהב בהם בהמשך). את כל הסווטצ'ים והצלליות תוכלו למצוא גם באתר של מייקאפ גיק ולומר שלובה שלחה אתכם (מה שלא ייתן לכן כלום בעצם).
ראוי לציין שחוץ מאשר מוצרים של מותג הבית, אפשר למצוא בחנות גם מוצרים של NYX, שוגרפיל ומותג בשם MUD.

4 תגובות:

  1. חיכיתי לפוסט הזה מאז שראיתי את תמונת הרכישה בפייסבוק :)
    אני מסוקרנת מאוד לגבי הצלליות האלו, הן נראות כ"כ מפתות והמחיר זול משמעותית מהמחיר של MAC בארץ!
    שמחתי לקרוא שאפשר לוותר בלב שלם על צלליות האבקה שלהם...
    תתחדשי ותהני מהן (:

    השבמחק
    תשובות
    1. חשוב לציין שהצללית שהזמנתי היא במרקם שונה מיתר צלליות האבקה, שלהן ככל הנראה מרקם כמו צלליות פיגמנט רגילות, אז לשיקולך. בקטגוריה הזו פשוט לא מצאתי צללית שקרצה לי מספיק.

      מחק
  2. אוווו, כבר הרבה זמן אני רוצה לנסות את הצלליות שלה!
    הפיגמנו הזה נראה מעלף! כ"כ חבל שהוא לא עובד. אחכה בהחלט לעדכונים על שיטה שכן עובדת איתו כי בסווטש הוא מדהים!

    השבמחק
  3. הן נראות באמת מעולות! מזמן רציתי לנסות אותן.. אולי בעתיד הקרוב!
    סקירה מקיפה מאוד, אהבתי לקרוא!

    דרך אגב, שלחתי לך מייל כי אני מעוניינת בכמה דברים שאת מוכרת בבלוג השני... תודה מראש!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top