יום רביעי, 1 בינואר 2014

ההפקה של כלות אורבניות- מבט אל מאחורי הקלעים

אז חלק מההפקה שצילמנו לכבוד השנה האזרחית החדשה (אפשר לקצר את זה ל'נובי גוד'?), הייתה למעשה טיזר להפקה חדשה ונוצצת מבית "כלות אורבניות", בה לקחתי חלק מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, לשם שינוי.

בתור חובבת עיצוב נלהבת, ההפקה הזו שילבה את כל הדברים האהובים עליי ביקום הזה: צילום, איפור, שמלות יפות, עיצוב פנים ובלונים, כי מי לא אוהב בלונים? הצילומים התקיימו בלופט תל אביבי מעוצב בשם 'אביגדור', שיש בו לוק מודרני שממש מתאים לחגיגות מהסוג הזה.

כשאני שואלת את עצמי איך הייתי מארגנת את החתונה, אם הייתי מתחתנת עכשיו, אז כמובן שהתשובה היא "אחרת לגמרי": סביר להניח שהייתי מקימה אותה מאפס בשדה פתוח ואם לא, כנראה שהייתי הולכת על כיוון של לופט אורבני שכזה.

רעות זגוני ורומן בלשוב בפעולה
בכל מקרה, אנחנו לא כאן כדי לשחק במשחקי "מה אם", אלא כדי להתרכז בהפקה! אז זו הפעם הראשונה שיצא לי לפגוש בלייב כמה אנשים מאוד מוכשרים: הראשונה היא כמובן רעות זגוני, שהדהימה את כולנו עם סידור השולחן בצבעי השחור והזהב, שהיא יצרה שלב אחר שלב.


גם לצפות ברומן בלשוב צלם הסטילס ובאיגור מ-VidiTEO על הוידאו היה תענוג. הדוגמנית שלנו, סתיו בן יעקב, היא כלה אורבנית בעברה הלא רחוק והיא הביאה הרבה חן ואווירה כיפית לסט הצילומים. אני מוכרחה להודות שגם אחרי שכבר התפעלתי מהמקום והסידור בלייב, עדיין הופתעתי לראות את התוצאה הסופית וכמה שזה נראה טוב לדעתי (לינק בסוף הפוסט).

 אם כבר קיבלתם טעימה אל מאחורי הקלעים, אז אני מוכרחה לשתף את הסרטון של איגור שמשקף את האווירה שהייתה על הסט בצורה מדויקת-


בלינג של שנה אזרחית חדשה מבית כלות אורבניות from VIDitEO on Vimeo.

 

ועכשיו אחרי כל זה, הגיע הזמן לחשוף את ההפקה עצמה, לחצו כאן!

קרדיטים:
סטיילינג, קונספט והפקה: כלות אורבניות
עיצוב: רעות זגוני
צילום סטילס: רומן בלשוב
צילום וידאו: VIDITEO
שמלות כלה: הילה גאון
איפור ועיצוב שיער: לאה נפי
הזמנות ומוצרי נייר: PAPER BOUTIQUE
לוקיישן: אביגדור
בלונים: עמית בלונ׳ס
פרחים: פרחי בוקי


3 תגובות:

  1. וואו הכל מקסים!! והסידור של השולחן כל כך יפה שאני יכולה לבכות עכשיו.. :)

    השבמחק
  2. התמונות מקסימות! הרגשתי כאילו אני נמצאת גם מאחורי הקלעים.

    השבמחק
  3. מהמם! איך אני אוהבת בלונים! ודברים יפים! מקסים...ץ

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top