יום שבת, 21 בדצמבר 2013

Girl with glasses

כתבתי כאן במספר הזדמנויות כמה מתחדש לי לחזור למשקפיים, נכון? אז אחרי חודשים ארוכים שבהם הייתי עצלנית מכדי לגשת לאופטיקה, סוף סוף עשיתי את זה! המספר שלי בשני העיניים נמוך יחסית ועדיין, אני מרגישה שיפור משמעותי בזכות האקססורי החדש שלי. כשרכשתי אותם, לא תכננתי שהם יהפכו לקבועים אלא רק לפי מצב הרוח, אבל האמת היא שממש התחברתי אליהם ובינתיים הם לא יורדים ממני.


את בדיקת הראייה עשיתי באופטיקה ליד הבית ואת המשקפיים עצמם רכשתי בקרולינה למקה. הצטרפתי לצמד של אמא ובת שרכשו זוג אחד וכך יצא שנהנינו מדיל של זוג שני ב-50%, מה שהוריד את החשבון הסופי לאזור ה-260 שקלים. המחיר היה יופי וגם השירות היה יעיל ונחמד, אז בסך הכל אין לי שום טענות כלפי הרשת.


גרעין ההארקדור של חובבות האופנה כאן בבלוג בוודאי יזהו את החולצה כחלק משיתוף הפעולה של תמר קרוון לרשת טוונטי פור סבן. מוכרחה להודות שהתאהבתי בקולקציה הזו בשלמותה, אך מאחר שלא הייתי צריכה ממנה שום דבר, החלטתי לאמץ את החולצה הזו בתור פריט סמלי ואני מוכרחה לציין שהיא עבה ואיכותית להפליא. בכלל, שיטוט ברשת הפתיע אותי לטובה, גם ברמת המחירים הנוחים יחסית (בחסות הסייל) וגם בכמות הפריטים שמצאו חן בעיניי.


את התלבושת הזו לבשתי לבוקר שבת בנמל, שכלל ארוחה קלילה, שיטוט בשוק האיכרים ובאופן כללי הנאה מאחד הימים היפים ושטופי השמש שהיו כאן לאחרונה. לאחר מכן קפצנו לבקר במוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית, שנמצא לא רחוק מהבית. יצא שלא ביקרנו בו בכל השנתיים שאנחנו כאן אז החלטנו לתקן סוף סוף את המחדל. מודה שהמוזיאון לא הרשים אותי במיוחד, לא מבחינת המקום ולא מבחינת העבודות המוצגות בו- בהחלט לא אמנות ישראלית במיטבה- אבל העיקר הכוונות הטובות.


מקווה שגם השבת שלכן הייתה נחמדה!

8 תגובות:

  1. מקסים לך עם המשקפיים! תתחדשי :)

    השבמחק
  2. מקסימה! המשקפיים הולמות אותך ביוחד. גם אני לא מורידה את שלי כבר כמעט שנתיים (מתוך עצלנות וגם כי אני פשוט אוהבת אותן)
    השבת שלך נראית כיפית במיוחד...
    גם השבת שלי הייתה נחמדה, אבל הבעיה עם שבתות נחמדות הן שלא באמת מספיקים בהן שום דבר ואז נשאר עומס לשבוע החדש...
    אני כבר מחכה ליום שבו יום שבת יהיה באמת יום מנוחה וכיף ולא מרתון של לימודים-עבודה-מה שלא הספקתי במהלך השבוע.
    ובנימה אופיטימית זו אני זזה לעבודה :)
    נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. בשביל מה את מלמדת את שרלוט נימוסים והליכות, אם לא כדי שתוריד ממך כמה מטלות ותוכלי להתבטל לך בכיף?

      מחק
  3. המקשפיים נראות עלייך כאילו תמיד היו שם :-)
    אני אוהבת את הנמל, מקום נחמד להסתובביות ביום יפה

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! ונזכרתי גם בפעם ההיא שאני ואת שוטטנו שם :)

      מחק
  4. יכולה להגיד שאת אחת מיחידי הסגולה שאשכרה מתאים להם משקפיים יותר מבלי…כיף לך!:-) וגם זה שצולמת בלי ההשתקפות המעצבנת שקורת תדיר בתמונות של ממושקפים בכלל שוס…:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, תודה :) אני בהחלט מאוד מרוצה מהלוק החדש

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top