יום שבת, 7 בדצמבר 2013

פוסט פוסט- אפוקליפטי

היו לי שתי השראות לפוסט הבא:



The walking dead, אותה רשת כבלים כמו ברייקינג באד, אותו קריין ואפילו שם שקצת מזכיר אותה- אז לא פלא שהיא הפכה לתחליף שלי לוולטר ווייט. הסדרה הזו מטרידה אותי, עושה לי סיוטים בלילה, גורמת לי לצווח על המסך ולמחוץ את ידו של נתן בכל צפייה, אז אני מתה עליה. היא גם מעוררת הרבה שאלות לגבי תרחיש שבו אנו נאלצים לעזוב הכל ולחיות במצב של הישרדות, הרחק מכל מה שאי פעם הכרנו.


הטאמבלר הזה (קרדיט לנועה מאגר על השיתוף) שאנשים מעלים אליו צילומים של החפצים אותם היו מנסים להציל במקרה של שריפה. אין ספק שהפריטים האלה מצטלמים היטב אבל לא כל כך פרקטיים. אפשר למצוא שם כל מיני פטיפונים, נעליים מעוצבות, בשמים ודברים אחרים שספק אם מישהו היה מנסה באמת להציל מבניין בוער, אבל היי, אני לא שופטת (אידיוטים גמורים).

בחרתי לכם את הרשימה שלי, רשימת החפצים שהייתי מנסה להציל מבניין בוער (או במצב חירום, אם בא לכם שזה יהיה פחות דרמטי):


כפי שאתם רואים- הרשימה צנועה מאוד. הייתי משוכנעת שיהיה לי ממש קל לבחור חפצים שהייתי מנסה להציל במקרה שבו הייתי צריכה להתפנות במהירות מהבית, אחרי הכל, הבית שלי עמוס בחפצים ולא חסר במה לבחור, כולל פריטי אספנות, כולל פריטים מיוחדים. אז אולי אני אספנית, אבל אני לא נקשרת בקלות לחפצים וברגע האמת- הייתי בוחרת רק כמה חפצים שהם קריטיים לי, בעלי ערך סנטימינטלי אמיתי ואין להם תחליף (ולא כי הם במהדורה מוגבלת).


הראשונים שהייתי אוספת הם את טבעת הנישואין שלי, את הטבעת שקיבלתי במתנה מסבתא שלי ואת העגילים שקיבלתי מאמא שלי וגם ענדתי אותם בחתונה שלי. אלה תכשיטים שאין להם תחליף מבחינתי.


אולי זה ייראה לכם מוזר, אבל ללא ספק הייתי מנסה להציל את המגבת הזו, שהייתה של פרדי מאז שהיה גור ואת הקולר שלו. רק המחשבה להיפרד משני הפריטים האלה גורמת לי לדמוע ואין סיכוי שהייתי מוותרת עליהם.


הארנק על כל תכולתו, מסיבות ברורות. גם אם יש להם תחליף ואפשר למצוא פתרון, בכל זאת נראה לי בסיסי לאסוף ארנק במצב חירום.


כנ"ל לגבי הטלפון, שכל החיים שלי מתרכזים בתוכו. הייתי בוחרת גם טאבלט או לפטופ אם היו לי כאלה כרגע, אבל אני בדיוק נמצאת בתהליך קנייה ולכן לא הוזכרו בפוסט.


והמצלמה שלי, כי אני לא באמת מסוגלת לתאר את החיים שלי בלי מצלמה. אמנם גם לכל מצלמה יש תחליף, אבל נדמה לי שבאופן אינסטינקטיבי הייתי מנסה לאסוף אותה איתי. לה יש ערך מיוחד עבורי כי קיבלתי אותה כמתנה עבור יום הנישואין הראשון שלנו.


הכי חשוב מתוך כל הרשימה הזו? פרי ומונה, אין סיכוי שהייתי מוכנה לזוז מטר מבלי לדעת שהן איתי.

מכיוון שזה בכל זאת בלוג שמתעסק גם באיפור, אספתי קיט של מוצרים שהייתי לוקחת איתי במצב חירום, מוצרים שאפשר להרכיב איתם מראה איפור בשתי דקות ולא דורשים אפילו מברשת איפור אחת:

  • כדורי רילרט נגד מיגרנות, כי אלה הכדורים היחידים שעוזרים לי ואם אני צריכה להתפנות מהבית במצב חירום, יש סיכוי מאוד סביר שתהיה לי מיגרנה.
  • פיינט פוט Quite natural של מאק
  • קונסילר של Collection 2000
  • מסקרת Lash fever של ג'ייד
  • פודרת Studio fix של מאק
  • BB של אנה לוטן
  • באטר בגוון Candy apple של רבלון
  • Cheek stain של טארט בגוון Vivid
  • בושם מוקטן של הרמס

אין לי רצון שתסיימו את הפוסט הזה עם רצון להכין קיט הישרדות למקרה חירום :), אבל מעניין לדעת שאת רוב המוצרים שאנחנו רוכשים בקנאיות, לא באמת היינו מנסים להציל כי אין להם שום ערך אמיתי.
אילו מוצרים תארזו במצב כזה?

10 תגובות:

  1. מהממת שאת!!!
    הייתי לוקחת כמובן את הילדים, את התכשיטים בעלי הערך הסנטימנטלי, אלבום החתונה והדיוידי, את 3 זוגות ה"אירגיולר צ'וייס" שלי ואת כ-ל האיפור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אבל כדי לחלץ את כל המלתחה והאיפור מבניין בוער צריך סמי טריילר וזה כבר בכלל הופך את זה לפחות פרקטי :P

      מחק
  2. אהבתי את הקונספט וללא ספק המוצרים שבחרת פרקטיים יותר מפטיפון :)
    עכשיו את חייבת לגלות לי מאיפה הטפט העצי ה ה ו ר ס הזה. חייבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפטיפון שלי וגם אוסף התקליטים יקרים ללבי אבל המחשבה לסחוב אותם מבניין בוער די משעשעת אותי.
      הטפטים הם של יעל יניב האחת והיחידה.

      מחק
  3. אצלי הבחירה פשוטה מאוד - קופסאת התכשיטים (שיש בה תכשיטים של הסבתות שלי), והכלבים שלי!
    כל השאר ניתן להחלפה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין שכולנו סנטימינטליות לגבי אוסף התכשיטים שלנו שעברו מבית אמא וסבתא, בעיניי זה מקסים

      מחק
  4. די יש לי בדיוק את אותה הטבעת! של אמא מרוסיה אני מניחה שגם שלך משם

    השבמחק
    תשובות
    1. היא של סבתא שלי, מאוקראינה במקור :) היו לה שתי טבעות אלה, אחת היא הביאה לי ואחת היא שומרת לאחותי הקטנה

      מחק
  5. יש לי את אותה הטבעת של אמא מרוסיה - אני מניחה שגם שלך משם :)

    השבמחק
  6. גם אני עברתי אליה אחרי שנאלצתי להיפרד מוולטר.
    רעיון מקסים לפוסט, מנסה לחשוב מה אני הייתי מנסה להציל

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top