יום שני, 23 בדצמבר 2013

סיכום שנה - המוצרים האהובים

זו כבר מסורת: כל שנה אספר לכן שאני חובבת סיכומים ואז כדי להוכיח עד כמה אני אוהבת אותם, אעסוק בכל מיני סיכומים מיותרים ולא משמעותיים. יכול להיות שאעלה בהמשך גם סיכומון אישי, אבל בינתיים חשבתי שיהיה נחמד להציג בפניכן סיכום של המוצרים שכיכבו על שידת האיפור (ועל הפרצוף שלי) השנה. אגב, סווטצ'ים כמעט לא תמצאו כאן, משום שהמוצרים הללו כבר כיכבו בבלוג בשלב כזה או אחר לאורך השנה. מוכנות?


Chloe love: אני מוצאת שהטעם שלי בריחות השתנה באופן משמעותי בשנים האחרונות. בעבר העדפתי ריחות יחסית כבדים והיום אני דווקא נמשכת יותר לריחות פרשים וקליליים יותר. הבושם של קלואה הוא מהות הפרשיות בבקבוק, יש בו נוכחות מאוד דומיננטית של טלק והניחוח מחזיק עליי יום שלם. ללא ספק יירכש שוב כשהבקבוקון הזה ימסור את נשמתו לבורא עולם (או לחברה שאוספת בקבוקי בשמים במקרה הזה).


Mac Prep + Prime Fortified skin enhancer: הפריימר של מאק יוצר בסיס זוהר ואחיד לפני הנחת האיפור ועל כן אני מחבבת אותו מאוד. אפשר לומר שהמוצר הזה כבר סיים את חייו אבל אני משאירה אותו ולו מתוך התקווה שנותר בו עוד שימוש או שניים. הוא לא יירכש בשנית כמובן, אז אני שוקלת לרכוש במקומו את אחד הפריימרים של בורז'ואה.


מייקאפ Amazonian clay 12-hour foundation של טארט: אני מודה שאת המאצ'מסטר של מאק אהבתי יותר מאשר את המייקאפ הזה, אבל זה רק כי קשה להתחרות עם שלמות. בכל מקרה, המאק שלי כבר ז"ל ונשארתי עם אלטרנטיבה ידידותית לבעל חיים וגם איכותית. מייקאפ עם התאמת גוון מעולה, מרקם עבה אך קליל ועמידות לא רעה בכלל.


קונסילר Lasting perfection של Collection 2000: הבחורצ'יק הזה היה המוצר הפייבוריט שלי לצורך כיסוי העיגולים השחורים מתחת לעיניים. טיובה קטנה וזולה של קונסילר בעל גוון כתמתם, מושלם עבור כהויות סגולות ושאר הפלאים הללו. גם המוצר הזה, כמוטיב חוזר בפוסט הזה, עומד למות (איך אני מתמודדת עם כל הטרגדיות האלו?). האם יירכש שוב? אולי, הוא לא ה-קונסילר מבחינתי אבל הוא בהחלט עושה את העבודה.


ברונזר של H&M: כמה נחמד שברונזר חביב שחברה מביאה לך מחו"ל, של מותג שבכלל לא מתמחה באיפור, הופך להיות פתאום האהוב עלייך? נחמד מאוד, בהתחשב בעובדה שיש לי באוסף תותחים רציניים כמו גארלן ושאנל.


סומק 102 innocent peach של קליניק: הבחירה בסומק הזה היא בחלקה סנטימינטלית ובחלקה פרקטית. פרקטית כי כשצריך "להרים" פרצוף שנראה סביר תוך שלוש דקות, אני תמיד משתמשת בסומק הזה, שתמיד נראה מושלם במינימום מאמץ ואי אפשר להגזים איתו. סנטימינטלית כי זה הסומק הראשון שרכשתי לעצמי לפני כארבע שנים, אי שם אחרי השחרור מהצבא, בימים שבהם זה היה הסומק היחידי שלי והשתמשתי בו כל יום.


היילייטר vital highlighting powder של N07: כנראה שזו הייתה שנה רגשית במיוחד, כי גם ההיילייטר הזה יקר ללבי מאחר שקיבלתי אותו מחברה שביקרה בחו"ל. בלי שום קשר, הוא גם אחד ההיילייטרים המושלמים שאי פעם ניסיתי, כזה שבולט על העור אבל לא יותר מדי, עם גוון שמפניה מושלם, שמתאים מבחינתי גם ליום וגם לערב.



פודרה בלוט של מאק: אין שום דבר מושך מדי בפודרה הזו, אבל היא סוס עבודה רציני והיא היחידה שאני מעזה להשתמש בה בימי הקיץ החמים. בימים אלו אני מרשה לעצמי להשתמש גם בפודרות מאירות וזוהרות יותר, כאלה שלעולם לא היו עוברות את מבחן הקיץ, אבל הבלוט של מאק ללא ספק עבדה קשה יותר מכולן השנה.


פריימר עיניים של עפרה: אני מודה שלא כל כך התחברתי לפריימר הזה אבל הוא היחידי שהשתמשתי בו השנה וכבר כמעט סיימתי אותו, ולכן הוא מקבל מקום של כבוד גם ברשימה הזו. אני מוצאת שהוא עושה עבודה טובה עם מוצרים שהם עמידים מטבעם, אבל מוצרים פחות עמידים- הם נוטים לדהות גם בשימוש מעל הפריימר הזה, כעבור כמה שעות. הפריימר הבא שלי יהיה כנראה של ליים קריים.


פלטת Comfort zone של WNW: אולי נמאס לכן כבר לקרוא על הפלטה הזו אבל לי בהחלט לא נמאס לכתוב עליה. אלו הצלליות הפיגמנטיות ביותר שניסיתי אי פעם, כל כך פיגמנטיות שהאזכור ל"חמאה" עושה להן עוול, כי הן הרבה מעבר לליגה הזו. ככה, חברות, נראית אהבת אמת.


עפרונות העיניים של ג'ייד: אני לא טיפוס של אייליינר טוש ואפילו לאייליינר ג'ל לא תמיד יש לי כוח. אני מוצאת ששרטוט אייליינר כרוך הרבה פעמים בסטרס ולכן כשאני רוצה מראה איפור נקי ונטול טעויות, אני מניחה עיפרון ולפעמים גם מטשטשת אותו עם צללית. העפרונות הטובים ביותר שניסיתי השנה היו של ג'ייד, לחלוטין מקבילה ראויה לעפרונות של אורבן דיקיי. אם מצאתי את עצמי קונה עיפרון כחול (!) ואפילו משתמשת בו (!), סימן שהם בהחלט שווים את ההייפ.


מסקרה Lash fever של ג'ייד: שוב אנחנו עם ג'ייד (וזה עוד לא נגמר), הפעם עם המסקרה הטובה ביותר שניסיתי אי פעם. מה? השתגעתי? לדעתי זו מסקרה שלוקחת בסיבוב את כל המוצרים היוקרתיים שאי פעם ניסיתי, כמו למשל לנקום ואיב סאן לורן. היא דומה מאוד למסקרה Vamp של פופה אבל לדעתי טובה גם ממנה כי היא לא נמרחת. קניתי ממש לאחרונה גיבוי למוצר הזה ואני מתכוונת לקנות אותו שוב ושוב, כן, זה עד כדי כך טוב.


צללית לגבות ומסקרה שקופה של ביוטיקייר: כן חברות, ביוטיקייר מופיעים אצלי ברשימה עם זכייה כפולה בקטגוריית הגבות. אני מוצאת שהשילוב בין הצללית הכהה לצללית הבהירה מושלם עבור ימים בהם אני רוצה גבות אקסטרה מודגשות (למשל כשאני מניחה שפתון מאוד כהה ומשאירה את העיניים יחסית ניטראליות) והמסקרה מקבעת אותן ודואגת שהן לא יתפרעו להן ללא השגחה. לא רואה סיבה להשקיע במוצרים יקרים יותר וזאת למרות שאני אוהבת מאוד להתעסק ולהשקיע בגבות.


שפתון lime crime centrifuchsia: כתבתי על השפתונים של ליים קריים בהרחבה אז אין לי סיבה לחזור על זה, את הגוון הזה בחרתי כי אני אוהבת אותו גם בקיץ וגם בחורף, הוא מחמיא לי בכל מצב, הוא עמיד ביותר מבלי ליבש את השפתיים ויתרון חשוב נוסף של המוצר- חדי קרן.


כן, שוב ג'ייד, הפעם בגזרת הלקים. מדובר בקובץ מזערי מתוך האוסף שיש לי מהלקים של ג'ייד. למה אני אוהבת אותם כל כך? כי הפסקתי להשתמש בלקים של OPI ו-Essie בגלל הסעיף של הניסויים בבעלי חיים וחיפשתי אלטרנטיבות ידידותיות וטובות לא פחות, כי הגוונים שלהם משגעים, כי הם מתעדכנים בטרנדים וגם זולים. הדבר היחידי שקצת חסר לי בליין שלהם הוא קצת גליטר לנשמה, מה כבר ביקשתי?

אז זו הרשימה שלי, בשאיפה שבשנה הבאה נראה כאן אך ורק מוצרים ידידותיים לבעלי חיים, בשאיפה שבשנה הבאה נראה יותר רכישות חכמות ופחות בזבוזים אימפולסיביים על מוצרים שלא שווים את הכסף ובעיקר- הרבה צבע, מרקמים ובלינג, כי זה מה שעושה לנו שמח!

5 תגובות:

  1. מאוד הופתעתי מזה שכל כך אהבת את המסקרה של ג'ייד והמוצר גבות של ביוטקר כי בדרך כלל אני מאוכזבת מהחברות האלו, בכל מקרה אחלה פוסט ! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את מוצרי האיפור של ביוטיקייר אני לא כל כך מכירה לעומק, אבל את ג'ייד אני מכירה ואוהבת, המסקרה הזו שלהם היא פשוט א-ל-י-פ-ו-ת ואני בהחלט מתכוונת לקנות אותה שוב ושוב

      מחק
  2. איזו הפקה מקסימה! ההשקעה, הבלונים, הכוכבים....
    www.clothesontrees.com

    השבמחק
  3. הבושם של קלואה נהיה הבושם האהוב עליי מהרגע שקיבלתי אותו בפסח (שעבר? או האחרון? לא זוכרת כבר) וכבר סיימתי יותר מחצי בקבוק. ריח נקי ומושלם.
    גם הפריימר של מאק הוא פייבוריט ותיק, ונקנה כבר פעמיים. הוא מטשטש יפה נקבוביות ואדמומיות, וגם מכיל SPF- בונוס נחמד בקיץ.
    חייבת מילה לגבי הסומק- אם הוא הסומק הראשון שלך, ועדיין הפרקטי ביותר גם אחרי שנים ומליון סמקים חדשים, מה זה אומר על כל הסמקים שנקנו בין לבין? האם הם... מיותרים? ;)
    פודרת הבלוט והפריימר של עפרה הם אכן סוסי עבודה רציניים.
    ומילה על טארט- יש לי פודרה שקופה (לבנה) שלהם בתפזורת שקניתי בארה"ב ויוצא שאני לא משתמשת בה. אני יודעת שאת אוהבת את החברה, כך שאם תרצי- אשמח להחליף אותה איתך תמורת מוצר אחר, או למכור במחיר סמלי.
    ואחרון- אני מאוהבת קשות ברקע! בלונים! כוכבים! נצנוצים! שנה טובה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם מאוהבת קשות ברקע ורוצה לאמץ אותו בכל ימות השנה :)
      תופתעי לגלות אבל אני שונאת מוצרי תפזורת (למעט פיגמנטים) שנאה עזה. שוב פודרה, סומק או מייקאפ בתפזורת לא ייכנסו אליי הביתה!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top