יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

טיפוח באווירה חורפית

אני לא מרבה לכתוב על טיפוח כאן בבלוג, אולי בגלל שזה נושא שמשעמם אותי במקצת ואני לא מרבה להתעסק בו הרבה באופן כללי. לאחרונה סיגלתי לעצמי רוטינה משודרגת עם כמה מוצרים ששומרים על העור שלי נקי וחשבתי שזו הזדמנות מעולה לסקור כמה מהם, במיוחד מאחר שאחד מהם הוא שוס אמיתי עבורי. מוכנות? זו הנבחרת שלי:


צנוע יחסית, נכון? אז נתחיל קודם כל מהמוצרים הבסיסיים ביותר:


את הסבון של אנטומיקלס רכשתי באחד מהמבצעים באסוס, בסך הכל מדובר בסבון בסיסי ונחמד, כזה שלא מייבש את העור ולא מותיר בו סימנים מיוחדים. ראוי לציין שבימים בהם אני מרגישה שאני צריכה קצת יותר עזרה, אני מחליפה את הסבון של אנטומיקלס בסבון מוצק של Nubian Heritage (שהוא גם מעולה לחפיפת מברשות אגב) וניתן להשיג אותו כאן.

את מברשת הניקוי של ביוטיקייר שלחתי את אמא שלי לרכוש סמוך להשקה שלה. במשך הרבה זמן רציתי מברשת כזו, אבל הקלריסוניק עלתה הון תועפות וגם את זו של OLAY לא היה קל להשיג בארץ. מה אומר לכן? אני מבסוטה מאוד מהמברשת הזו: יש בה ראשים מתחלפים, כך שאם ראש מסוים משייף לכן את העור, תמיד אפשר לבחור אופציה עדינה יותר. הוא משאיר את העור חלק ונקי, מבלי לייבש אותו או לשרוט אותו. אני לא יודעת להשוות אותו למוצרים אחרים בקטגוריה ואולי הם אכן שווים את הכסף, אבל גם המוצר הזה ב-30 שקלים עושה את העבודה.

את הסבון של אנטומיקלס ניתן לרכוש כאן, ב-4 פאונד


מה שמן קוקוס עושה ברוטינת הטיפוח שלי? אז ככה, קניתי את השמן הזה כי רציתי להיות טבעונית טובה ולשלב אותו בכל מיני מתכונים. אז לשלב אותו במתכונים לא ממש יצא לי, אבל לפני כמה חודשים הייתי צריכה להסיר את איפור הפנים כדי להתכונן לחתונה והחלטתי להשתמש לראשונה בשמן הזה. זה היה רגע ההארה שלי: מדובר במסיר האיפור הכי טוב שאי פעם ניסיתי והוא החליף את מסיר האיפור הדו פאזי של קרליין לאחר שנים ארוכות של שימוש. לשמן קוקוס יש יתרונות רבים כמו למשל נוגדי חמצון ולכן אפשר להניח אותו על הפנים לפני הנחת האיפור, להעביר אותו בשיער וכד'. אני לא רואה סיבה לחזור למסירי איפור יקרים או זולים יותר, כשיש לי את הפלא הזה בצנצנת. אפשר להשיג אותו בכל חנות טבע אגב והוא עולה באזור ה-30 שקלים (תלוי אם הוא אורגני או לא, אני מניחה).


את שני המוצרים הבאים רכשתי יותר מפעם אחת ואני בהחלט מתכוונת לרכוש שוב ושוב. השמאליים הם פדים של שמן עץ התה מחברת Desert essence והם בעלי ריח כל כך חזק שאפשר גם לעשות איתם אינהלציה כנראה. אחרי שמתרגלים לריח, מתמכרים לתחושת הניקיון והרעננות של העור. גם אם נדמה לכן שהסרתן טוב- טוב את האיפור, הפדים האלה יוכיחו שאתן טועות ואין גבול לכמות הלכלוך שאפשר להוציא מהפנים.

את החומצה הגליקולית סקרה היטב שקר החן והבל היופי, לכן אין לי כוונה לחזור על זה שוב. אני מודה שעם ה-5% לא התמדתי כמו שהייתי אמורה ובכל זאת התרשמתי לטובה מהתוצאות שלה. אין ספק שה-10% מעקקצת יותר וגם משפיעה יותר- היא שומרת על העור במצב נקי וגורמת לכל הפצעים הזדוניים להחלים מהר יותר.

את הפדים ניתן להשיג כאן ואת החומצה ניתן להשיג כאן

8 תגובות:

  1. טוב המכשירון הזה של ביוטיקר נשמע ממש מבטיח! והפדים גם הם נשמעים מעניינים אבל אולי קצת חריפים. שמחה לשמוע שאת מרוצה מה-10%, אני עדיין ב-5, ומרוצה מההחלמה של העור ומהנראות הכללית.

    השבמחק
    תשובות
    1. הם חריפים מאוד בעיקר בהתחלה, את חוטפת סוג של שוק :) אבל אחרי שאת מתרגלת לריח- זה ממכר וכל כך יעיל!

      מחק
  2. שנים השתמשתי בוזלין להסרת איפור מהעיניים...זול ופשוט, אבל...כידוע, זה בעצם נפט. בסופו של הדבר, נגמרה לי הג׳ארה, ואז גם גיליתי אלטרנטיבה: זה נקרא Waxelene. זה ממש דומה לוזלין, אבל לא מכיל נפט, והמרקם שלו קצת גרגירי יותר. זה מוגדר כ-cruelty free, אבל מכיל דונג, ואני יודעת שיש טבעונים שנמנעים מצריכת דבש. אבל שמן קוקוס זה גם רעיון מעולה. בכלל, שמעתי הרבה דברים טובים על שמן קוקוס.
    לגבי סבוני פנים למיניהם, אני רק רוצה להזהיר, הם יכולים להיות מאוד מייבשים. לי יש עור שומני/מעורב, אבל בגלל שאני גרה בארה״ב במקום עם אקלים יבש מאוד, ובגלל שהשתמשתי באופן קבוע בסבוני פנים חזקים ובסרומים עם חומצה אלפא הידרוקסית, הצלחתי להביא את העור שלי למצב של התייבשות (וכן, אני משתמשת בקרם לחות). מסתבר שיש הבחנה בין עור יבש (dry) לעור מיובש (dehydrated). הראשון הוא סוג של עור, השני הוא בעיה שנגרמת מתנאים חיצוניים (אקלים, חומרים קוסמטיים לא מתאימים). יכול להיות שבארצנו הלחה זו לא בעיה, אבל עדיין צריך להזהר. במיוחד ממברשות הניקוי לפנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמן קוקוס זה להיט! וכן, אני מנסה להימנע מדבש :)
      לגבי היובש- יודעת בדיוק על מה את מדברת, במשך קרוב לשנה (לפני כשלוש שנים) השתמשתי בסבון של ד"ר עור והוא ייבש לי את העור בצורה מטורפת, אז אני מכירה את העור שלי במצב מיובש. אני לא משתמשת במברשת של ביוטיקייר כל יום, אלא אחת לשלושה ימים בממוצע, גם בסבון המוצק אני משתמשת באותה תדירות, ביתר הפעמים אני משתמשת בסבון של אנטומיקלס ובינתיים אין שום סימני יובש על העור שלי, אפילו לא במזג האוויר הזה

      מחק
  3. אפשר לשלב פה תגובה בקשר לפוסט אחר? :-) מאוד יפה לך המשקפיים! תתחדשי!
    ולעניין אחר - את משתמשת בשמן הקוקוס להוריד גם איפור מהעיניים? כלומר מסקרה וכד'? זה לא גורם לגירוי? והאם צריך לשטוף אח"כ את הפנים, כדי להסיר את השמן..?

    בטח אמרתי את זה מתישהו בעבר, אבל לא יזיק לומר שוב - איך אני שמחה שחזרת לכתוב! ממש כיף לקרוא אותך! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) שמן הקוקוס הוא מאסטר בהורדת איפור מהעיניים, כולל מסקרה ואיפור ערב קומפלט, הוא מסיר הכל תוך עניין של שניות ולא מותיר שום גירוי. העיניים שלי והעור שלי לא רגישים באופן מיוחד, אבל זה חומר טבעי שאפשר אפילו להשתמש בו כחומר סיכוך, אז בספק רב אם הוא יכול לגרום לגירויים. אני בדרך כלל שוטפת את הפנים אחרי שאני משתמשת בו, במיוחד אם השתמשתי בכמות גדולה, כדי להיפטר מהתחושה השמנונית אבל זה לחלוטין לא מחייב. נסי ותתמכרי :)

      מחק
  4. מעניין מכשיר הניקוי הזה של ביוטי קר. יבדק...
    אנטומיקלס משעשעים אותי עם הקופירייטינג שלהם למוצרים. מגניבים כ"כ.
    גם אני משתמשת עם שמן קוקוס להסרת איפור. רכשתי אחד באייהרב לגוף בעצם אבל גיליתי שהוא מעולה להסרת איפור עיניים. הבעיה היא שהם מתקשים בחורף. שלך לא התקשה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה עניין ידוע, חברה שלי אמרה שהיא מגרדת את השמן עם כפית ואז כשהוא בא במגע עם העור הוא משנה מרקם וחוזר להיות נוזלי כרגיל.

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top