יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

יפו של חורף

יפו תמיד מזכירה לי קצת חו"ל ויש בה אווירה שאין בהרבה מאוד אחרים, לכן אחת לכמה שבועות אני מטיילת בה ובכל פעם  כזו מגלה אותה מחדש. האווירה החורפית בתוספת לכמה חלונות ראווה מעוטרי עצי אשוח, חיזקו אפילו יותר את התחושה שנחתנו במקום אחר, אבל רק מזג האוויר הסגיר את העובדה שמדובר בכל זאת בארצנו הקטנטונת: טיפות גשם גדולות הציפו את הרחובות בבת אחת וגרמו לכולם לקנות מטריות אצל מוכרי הירידים המרוצים וכעבור כמה דקות הגשם חלף מבלי להשאיר שום זכר והשמש צצה הקבועה החליפה את מקומו, כמו תמיד.


3 תגובות:

  1. היי! D: יצא לי מאוד במקרה להכנס לבלוג שלך וממש נשאבתי פנימה, מאוד יפה ומעניין! אהבתי לקרוא את מה שאת כותבת את מצלמת ומתלבשת פשוט מהמם! מאחלת לך בהצלחה בהמשך הבלוג ואני אכנס אליו עוד הרבה! :) אגב, שאלה קטנה, הסתכלתי בפוסטים הקודמים שלך וראיתי שיש לך נרות של באת' אנד בודי וורקס ואני מאוד מעוניינת להשיג כאלה, נכנסתי לקישור באיביי והמחירים של הנסיעה מופרזים. יש לך אולי איזה קישור אחר? תודה רבה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דנה היקרה! התגובה שלך נפלאה ואני מקווה שאת כאן כדי להישאר :)
      לגבי הנרות- מחירי המשלוח מארה"ב מאוד יקרים, מדי פעם אני נופלת על דילים יחסית טובים אבל אין מה להשוות בכלל למחיר בארה"ב. את יכולה גם להזמין מהאתר עצמו כדי לנצל את הדילים הטובים ולהיעזר בחברת שילוח- אבל גם אז- את תשלמי הרבה מאוד על משלוח.
      הנרות האלה יחסית כבדים ובאופן כללי משלוח מארה"ב הוא יקר, כך שלצערי אין דרך לעקוף את זה

      מחק
  2. יפו מהממת תמיד אבל את עושה עימה עוד חסד והתמונות שלך מרהיבות. עשו לי את זה ביג טיים : תמונות של כריסמס ועיתוני בורדה .

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top