יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

הולה פיאסטה!

אחת לחצי שנה בערך, מדגדג לי לארגן מסיבה חדשה, כשבכל פעם כזו הרף שאני מציבה לעצמי עולה ואני נסחפת לטרפת גזירות, רכישות, סידורים והכנות לקראת האירוע החדש. ככה זה, בגיל 24 החלטתי שאני מיני מרת'ה סטיוארט שנהנית לארח אנשים בכל מיני דרכים יצירתיות ומאז המפלצת הזו ממשיכה לגדול עוד ועוד.

אז אחרי מסיבת סילבסטר ומסיבת יום הולדת שהתגלו כהצלחה גדולה, הפעם החלטתי לארגן מסיבת חנוכה לא קונבנציונלית (למעשה, כזו שאין בה שום נגיעה לחג עצמו), בהשראת ברייקינג באד והאווירה המקסיקנית ששררה לאורך כל הסדרה. מוכנים להצטרף לפיאסטה? קדימה, מתחילים!


כי כל מסיבה צריכה עמדת תחפושות עבור הצילומים. חלק מהאביזרים הודפסו מקובץ PDF חינמי שמצאתי ברשת, חלק הם מערכת צילום של Dreams & wishes שרכשתי לפני חצי שנה והעמדה עצמה היא עמדת העציצים שלי מסופי, שעברה הסבה לכבוד המאורע.

כל הקישוטים באווירה המקסיקנית שאתם רואים כאן הם מאתר חדש שגיליתי רק בעקבות ארגון המסיבה- HipHip. כשחיפשתי ציוד למסיבה מקסיקנית, כבר עמדתי להתייאש מרוב שיעמום, עד שפתאום גיליתי את הדבר הנפלא הזה. באתר, שהוא חדש למיטב הבנתי, ניתן למצוא קטגוריה נפרדת למסיבות מבוגרים ותת קטגוריה של מסיבת פיאטה. על כך נאמר- היפ היפ הוריי! ביצעתי הזמנה מרכזית והזמנה נוספת של השלמות לקראת המסיבה, אני יכולה להעיד על כך שהשירות שלהם מצוין, המשלוח מהיר ומגוון המוצרים הוא המקורי ביותר שראיתי בתחום האירוח והמסיבות בארץ.


התפריט הקולינרי של הערב כלל טורטיות עם ירקות מוקפצים וטחינה מחנות/ מסעדה טבעונית בשם "טבע כל" הממוקמת ברח' הרא"ה 2 ברמת גן, בנוסף הכנו תבשיל של שעועית, תפוחי אדמה ורסק עגבניות יחד עם סלט גוואקמולי ותירס מבושל. הגשנו כל מיני חטיפים בסגנון מקסיקני וטאקוס ששימשו ככלי הגשה, אבל אין ספק שהשוס האמיתי כאן היו הקינוחים שאפתה צחית: קאפקייקס עם ציפוי תכלת, נשיקות מרנג כחולות ועוגת גבינה שהציפוי האכיל שלה עשוי מדמויות ברייקינג באד (ואותו הזמנתי מאיביי). התפריט היה טבעוני אגב ורק הקינוחים עצמם לא היו טבעוניים.



פנייאטה! גם היא מאתר היפ היפ (משום מה כל הפנייאטות שראיתי במקומות אחרים היו אינפנטיליות להחריד. אני לא מבינה, אין מבוגרים שרוצים לחבוט בה כדי לקבל המון ממתקים?)


כובעי הסומבררו הם מברוריה ובנוסף נקנו גם כל מיני פיצ'פקעס חד פעמיים מהחנות המעולה "כפיות" ברמת גן.


התפריט האלכוהולי כלל בירות (קורונה כמובן), מרגריטות עליהן עמלו כמה מהנדסים במקביל וטקילה סנרייז אותה רקחה נגה הגאונה


התפריט האמנותי כלל משחק ניחושים "מי אני" שבמסגרתו האורחים התבקשו לעשות מינגלינג עם אנשים שהם לא מכירים ולנחש איזו דמות דבוקה להם למצח, משחק חבילה עוברת עם משימות בהשראת ברייקינג באד וטריוויה שקשורה בתרבות הלטינית.


מעריצי הסדרה קיבלו כמתנה שקית שקופה ועליה הדפס של היינזברג וסוכריות כחולות, בהשראת המאת' הכחול של וולטר ותמונת פולרואיד זוגית שאפשר לתלות על המקרר.


הפלייליסט של המסיבה (כן, היה פלייליסט מיוחד), כלל את מיטב שירי התרבות הלטינית+ שירים נבחרים מהפסקול של ברייקינג באד. בכל פעם שהושמע שיר של ריקי מרטין אגב, התבקשו האורחים להוריד שוט של טקילה. למה? כי אלה החוקים בלובה- לנד.


השוס האמיתי של המסיבה הייתה התפאורה האדירה הזו, שהצלחתי להשיג באיביי והזכירה לי משום מה את אילת בניינטיז. בכל אופן, כל זוג הצטלם מאחורי התמונה שהגיעה עד לרצפה ויחד עם כל אביזרי הצילום האחרים וזה היה מאוד משעשע (וגם מביך במידה הנכונה).

מה אפשר לומר? האורחים שלי היו אדירים וזורמים (כמו שאפשר לראות, חלק מהם גם הגיעו מחופשים קומפלט), חלקם הגיעו במיוחד למסיבה מבאר שבע ואפילו חיפה והמסיבה הייתה בדיוק כמו שרציתי- כיף גדול! עוד כמה תמונות אינסטוש מהאירוע #Breakingbadfiesta:

- עגילי וולטר ווייט, אותן קיבלה אחת הזוכות במשחק הטריוויה-

- התחפושת העלובה שלי, ממנה גם נפטרתי די מהר כי התרוצצתי והיה לי חם-



2 comments:

  1. וואו, את ממש מלכת הקונספטים! נראה כיף ומגניב, ושאין פרט שלא חשבת עליו. הווייב האמריקאי-מקסיקני של ברייקינג באד תנצב"ה היה באמת מאוד מגניב ומיוחד.

    השבמחק
  2. כרגיל - חגיגה! מצד שני, לעולם לא שוב אגיע למסיבות שלך מחופשת P-:

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top