יום שישי, 8 בנובמבר 2013

פוסט מלא בהפתעות



אז קודם כל, אציין את המובן מאליו- אני ג'ינג'ית! או לפחות סוג של. מי שעוקבת אחריי בעמוד הפייסבוק כבר יודעת שלפני שלושה שבועות החלטתי שוב שבא לי מייקאובר, רק שהפעם המייקאובר לא התבטא בשינוי דרסטי באורך השיער (מה שלא התכוונתי לעשות אחרי הטראומה של הפעם הקודמת) אלא שינוי הצבע. האמת? אני משוגעת על זה. זה קל לתחזוק וזה גם כייפי ממש. אז מי שאמר שג'ינג'יות נהנות יותר בהחלט צדק!

זוכרים את הפוסט שלי "וידויים דיגיטליים"? אני בטוח זוכרת אותו, זה היה פוסט שדרש ממני המון אומץ כדי להצליח לסיים אותו והייתי גאה בעצמי מאוד שהצלחתי. אז הנה, הפוסט נשא פירות וכמה שבועות לאחר עלייתו לאוויר, פנתה אליי מעצבת חביבה- ישראלית תושבת אנגליה- עילית שר והציעה לי שיתוף פעולה.


חיש מהר היא הפכה למפרסמת הראשונה של הבלוג (תוכלו לשים לב לבאנר שמופיע בצד הפוסט) ובמסגרת שיתוף הפעולה, היא גם שלחה לי את השרשרת המקסימה שמופיעה כאן בפוסט, שרשרת עם לוק מודרני וגיאומטרי בדיוק כמו שחיפשתי הרבה זמן ולא מצאתי את האחת המתאימה.


ההפתעה השניה היא שעילית החליטה להעניק לכן הקוראות, 15% הנחה על תכשיטיה השונים, באמצעות הקשת קוד הקופון FASHIONTAILS במעמד הרכישה במרמלדה מרקט. למימוש ההנחה לחצו כאן


שופינג מהנה וסופ"ש נפלא אפילו יותר!
אני לובשת: שמלה- פוראבר21, ג'קט- דפנה לוינסון, נעליים- מנולו בלניק/ שרשרת- עילית שר/ תיק- ניו לוק

2 comments:

  1. השמלה הזו נראית נהדר עם הצבע החדש בשיער שלך!
    התכשיטים של עילית ממש יפים, אני הולכת לחקור את העניין מקרוב במרמלדה מרקט :)

    השבמחק
  2. אני חושבת שאת אחת היחידות שצהוב מחמיאה להן.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top