יום שבת, 23 בנובמבר 2013

פוסט שלם על שיער?

אז כן, לא חשבתי שיגיע היום ופוסטים על שיער בדרך כלל משעממים אותי ממש, אבל קיוויתי שבזכות המוצרים הכיפיים בפוסט- הוא לא יהיה כל כך משמים. אז עוד לפני שניגש אל המוצרים עצמם, נערוך היכרות עם השיער שלי (כן, כן, זה נכתב ברצינות תהומית):


אז היוש השיער של לובה! חיים לא כל כך קלים אתה עושה לי ומדוע? השיער שלי דק, יחסית חלק, הופך לשומני די מהר. זה אומר שאני עושה כמיטב יכולתי להוסיף לו נפח כדי שייראה מלא יותר מכפי שהוא בפועל. אני כמובן שחורדינית במקור ורק לפני כמה שבועות צבעתי לראשונה את הקצוות לג'ינג'יים (בעבר נהגתי לצבוע את השיער לגוונים שונים של חום). תקראו לזה אומברה, אל תקראו לזה אומברה- לא ממש אכפת לי מהי ההגדרה המדויקת, אני רק יודעת שג'ינג'יות נהנות הרבה יותר.


השמפו הריחני שגורם לשיער שלי להיראות מופלא בתקופה האחרונה, הוא השמפו הזה של קרליין שנרכש ברגע של גחמה ב-10 שקלים בלבד. לאחר שימוש ארוך במוצרי שיער מתומחרים ופלצניים, החלטתי לחטוף אותו מהמדף והאמת? לא רואה סיבה להשקיע בשמפו יקר יותר. כשרציתי ליהנות מהאפקט המלא שלו, ויתרתי על שימוש בקונדישיונר או במסכה, שכן השיער שלי מסתדר נפלא כשאני משתמשת רק בו. רק בזמן האחרון הוספתי גם מרכך לרוטינה כי התחילו להיווצר לי קשרים בשיער.

  • את השמפו ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות, לרוב במבצע של עשרה שקלים.


המרכך של Anatomicals נרכש באסוס במבצע ועלה לי משהו כמו 10-12 ש"ח- פחות ממוצר דראגסטור רגיל. לא היו לי ציפיות גבוהות ממנו כי החוויה שלי עם מוצרי אנטומיקלס לא הייתה מדהימה וגם הביקורות ברשת די קטלו אותו. למרות זאת, יצא שהופתעתי לטובה: יש לו ריח סביר עד נחמד, הוא מותיר את השיער רך ונטול קשרים. מה עוד אפשר לבקש ממרכך?

  • את המרכך של אנטומיקלס ניתן להשיג כאן, ב-2.8 פאונד

במוצרים הללו אני משתמשת כשהשיער לח אחרי חפיפה, כדי להוסיף לו ברק. לשמן המרוקאי אני מכורה כבר כמה שנים וצילמתי את הבקבוקון הקטן שקיבלתי בגלוסיבוקס, כי הבקבוק בגודל המלא שלי נראה כאילו הוא עבר קרבות. את הסרום של TommyGuns רכשתי באסוס לאחר שקראתי לגביו שבחים רבים. האמת? בינתיים לא נתקלתי בתוצאות מדהימות, אז אסכם בכך שמדובר במוצר חביב עם כל מיני ויטמינים שמוסיף ברק נחמד לשיער.

  • את המוצרים של MoroccanOil ניתן להשיג כאן ואת מוצרי Tommy Guns ניתן להשיג כאן


על המוצר הזה מבית Tony & Guy המלצתי לא פעם. לדעתי הוא מוצר מאסט לכל מיני בנות עם שיער גלי שרוצות להעניק לגלים שלהן טקסטורה עשירה יותר והוא עושה יופי של עבודה גם עבורי, בעלת השיער החלק יחסית. מה הוא בעצם עושה? מעניק נפח לשיער, הופך את השיער לגלי יותר וכל זאת מבלי להפוך אותו לשומני, מה שידוע אצל הפקאצות בתור Beach waves. אני מרססת אותו על גבי קבוצות אחידות של שיער ואז "מועכת" את הקצוות עם הידיים כדי ליצור מראה מלא חיים יותר. אפילו השתמשתי בו לעיצוב השיער לאירוע, כשהשיער שלי החליט להתעורר על הצד הגלי שלו והצלחתי לעצב באמצעותו תלתלים של ממש!

  • את המוצר של Tony& Guy ניתן להשיג כאן
אם אתן תוהות מדוע מחליק או מסלסל שיער לא מופיעים בפוסט, אז דעו שיש לי את שניהם (לא איכותיים במיוחד אבל עושים עבודה סבירה) ואני לא אוהבת להשתמש באף אחד מהם. המסלסל דורש יותר מדי זמן כדי לבנות תלתלים סבירים והמחליק משנה לי את השיער בצורה שאני לא מרגישה דומה לעצמי. לא הייתי רוצה להשתבעד לאף אחד מהם באופן קבוע ואני מעדיפה את השיער שלי במצבו הטבעי.

מהי רוטינת טיפוח השיער שלכן?

2 comments:

  1. קודם כל אני מתה על האומברה שלך. את השמפו של קרליין אני פשוט לא אוהבת. ניסיתי אותו כמה פעמים ופשוט זרקתי את הבקבוק אחר כך כי הוא מחרב לי את השיער . אני זוממת מתישהו לנסות את השמן המרוקאי הזה ואת סדרת המקדמיה שמעניינת אותי. יום יבוא......

    השבמחק
    תשובות
    1. סדרת המקדמיה עושה גם לי חשק!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top