יום שבת, 23 בנובמבר 2013

טיסה דמיונית לספורה

הו, הו, הו קוראות יקרות! חודש החגים הגדול בחו"ל מתקרב אלינו בצעדי סנטה גדולים. מרגישות אותו בארצנו הקטנטונת? כנראה שלא, אבל אל דאגה, כי אנחנו עומדות לדלג לתוך יקום מקביל שכולו כריסמס דביק, מנצנץ ומטויח באיפור!

כל חברת איפור שמכבדת את עצמה, דאגה להוציא לאור קיט איפור מיוחד, חגיגי ומתומחר להחריד. אנחנו כאן כדי לעשות סדר- איזו פלטה שווה את ההשקעה, איזו מהן היא גימיקית ומה כדאי לדרוש מהדוד, זה שטס החודש לניו יורק, לקנות עבורנו. מוכנות?

One night stand של נארס

מה הערכה כוללת: ארבעה סמקים, היילייטר וברונזר.
מחיר: 65$
להשיג בספורה.
הו הו הו, או נו נו נו?:  את מוצרי נארס אני לא קונה מטעמי ניסויים בבעלי חיים, מה גם שהשמות של המותג דוחים אותי. אם בוחנים רק עלות מול תועלת, אז זו בהחלט ערכה משתלמת ויש בה שילוב טוב בין גוונים קרים לחמים. לשיקולכן.


Color outside the lines של סטילה

מה הערכה כוללת: חמישה עפרונות עמידים במגוון צבעים
מחיר: 34$
הו הו הו, או נו נו נו: יופי של ערכה ויופי של מחיר. הסווטצ'ים של העפרונות נראים מבטיחים, הגוונים שימושים ויש את הגוון הירקרק שהוא ללא ספק יוצא דופן והמסקרן מכולם. כולי תקווה שנראה את הסט הזה באסוס באחד הימים.


It's a love fest של בנפיט

מה הערכה כוללת: ארבעה מוצרים מוקטנים ופופולאריים של המותג.
מחיר: 36$
הו הו הו, או נו נו נו: אישית מעולם לא התלהבתי מבנפיט אז גם המוצרים הנמכרים ביותר שלהם לא כל כך עושים לי את זה. מה גם שבעבור 36$ לקבל ארבעה מוצרים שאינם בגודל מלא, לא נשמע לי כמו דיל אטרקטיבי כל כך.


A few of my favorite things של טו פייסד

מה הערכה כוללת: 20 צלליות, שני סמקים, שני ברונזרים, מסקרה מוקטנת וצ'אבי לשפתיים.
מחיר: 56$
להשיג בספורה
הו הו הו, או לא לא לא: טו פייסד ללא ספק יודעים לכבוש את לבה של השופהוליקית. הפלטה עוצבה בהשראת צלילי המוסיקה כאשר כל צללית קיבלה שם שהוא מעין מחווה למיוזיקל. תוסיפו למשוואה גם עיצוב פקאצתי עם זיג-זג בגווני הורוד והזהב- וקיבלתם מכירות, המון מכירות. אבל המוצר עצמו? לא מלהיב בכלל. הצלליות נראות בכל הסווטצ'ים שימריות, כאשר חלקן מנצנצות ממש ואחרות לא פיגמנטיות מספיק. אכזבה.



Be merry be bright של טו פייסד

מה הערכה כוללת: שתי פלטות נפרדות המכילות כל אחת שש צלליות, שני סמקים, מסקרה, ברונזר והיילייטר.
מחיר: 45$
להשיג ב-ULTA
הו הו הו, או לא לא לא: טו פייסד היקרים, לא נמאס לכם מגימיקים? שתי הערכות נראות כמו משהו שהייתי מעניקה כמתנה לנערה מתבגרת ולא קונה לאישה. איכות הצלליות? בהתאם.


Pro to go של לוראק

מה הערכה כוללת: שש צלליות, שני סמקים, ברונזר ומברשת קטנה.
מחיר: 38$
להשיג ברשת ספורה
הו הו הו, או נו נו נו: הערכה הזו יכולה להיות פרקטית עבור מי שמתחזקת אוסף קטן ורוצה פלטה קטנה ושימושית שיש בה הכל. מי שיש לה אוסף קצת גדול יותר, קשה לי להאמין שהפלטה הזו תצליח לרגש אותה.


Rocking red hot של לוראק

מה הערכה כוללת: את פלטת ה-Pro המפורסמת של לוראק, אייליינר נוזלי ופריימר מוקטן.
מחיר: 39$
הו הו הו או נו נו נו: אם גם ככה שקלתן לקנות את פלטת הפרו של לוראק, אז ללא ספק עדיף לקנות את הערכה, שעולה 39$ לעומת המוצר הרגיל שעולה 42$ ולא כולל את האייליינר, אותי הפלטה של לוראק לא כל כך הלהיבה ולכן גם את ערכת החגים לא סביר שהייתי רוכשת.


Off the cuff של טארט

מה הערכה כוללת: סט של ארבעה סמקים וברונזר ובנוסף- צמיד!
מחיר: 42$
להשיג בספורה
הו הו הו, או נו נו נו: בהחלט כן! הסמקים של טארט הם בין המובילים בשוק, לכן בהחלט נחמד לקבל תמהיל שלהם בערכה אחת, בדיוק בגודל המתאים. אפילו הצמיד עצמו שמגיע כמתנה עם הערכה עשה לי את זה, בקיצור- תביאו לי את זה עכשיו!


Bow & Go של טארט

מה הערכה כוללת: 16 צלליות, שתי מסקרות בגודל מלא, שני עפרונות עיניים בגודל מלא וארבעה שפתוני סטיין גם כן בגודל מלא.
מחיר: 50$
להשיג ב-QVC
הו הו הו, או לא לא לא: השארתי את הדובדבן שבקצפת לסוף, כי מעבר לכך שזו ערכת החגים הכי שווה בעיניי- זה גם דיל האיפור הטוב ביותר שאי פעם נתקלתי בו. מצער ביותר שמדובר בדיל לתקופה מוגבלת ומצער אפילו יותר ש-QVC לא שולחים לארץ.

איזו ערכה חגיגית אתן מתכננות לרכוש? ספרו לי!

תגובה 1:


  1. לא ברור לי איך כל המארזים האלה לא נראו לי מפתים במיוחד כשראיתי אותם מול העיניים בחנות עצמה אך לא מזמן, אבל פתאום כשהם על המסך והפכו הרבה פחות נגישים אני מוכנה לתת את חיי עבורם. למה? למה?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top