יום שישי, 29 בנובמבר 2013

הפקה למכופתרות: חצי חורף- חצי קיץ

לפני כמה שבועות, אבישג קופלמן מ"מכופתרות" שאלה אם מתחשק לי להיות מכופתרת החודש ולצאת איתה ויחד עם הצלמת המוכשרת ליטל מרדכי ליום צילומים קצר. תגובתי המדויקת הייתה "תבחרי יום ומיקום" וכך באמת היה: באחד מימי השישי האחרונים, נפגשנו במתחם נגה לסשן צילומים מתוקתק וכייפי.


ההשראה לצילומים הייתה אמורה להיות מזג אוויר גשום שהבטיחו החזאים, אך כמובן שלא ירדה ולו טיפה אחת, כך שאלה יצאו צילומי חצי חורף- חצי קיץ. מככבת כאן השמלה החדשה שלי מ-Next שהפכה לאחת השמלות השימושיות ביותר שלי בארון, יחד עם חצאית תחתית של JUL שמוסיפה לה טאץ' קצת חגיגי יותר ומגפי האימים מאלדו. ביום חורף אמיתי אפשר לזרוק מעל ההופעה הזו גם ג'קט ולדלג בשלוליות כמיטב המסורת.


כדי להציץ ביתר הלוקים שצילמנו יחד, לחצו כאן, הנה טעימה קצרה:


ההפקה צולמה עבור מכופתרות:
איפור וסטיילינג: אני
צילום: ליטל מרדכי

* גילוי נאות: אני מקבלת תמלוגים עבור רכישות שבוצעו דרכי באתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top