יום שבת, 23 בנובמבר 2013

כאן גרים בכיף: פינת העבודה שלי

עד לפני כחצי שנה, פינת העבודה הייתה אחד החלקים הפחות אהובים עליי בבית וזה היה קצת אירוני, הרי כאן העברתי את רוב היום שלי. שולחן המחשב בקושי היה ראוי לתואר "שולחן", הוא היה מין מעמד שמתאים בעיקר ללפטופים וכל כתיבה עליו הייתה מרעידה את עולמו לחלוטין (תרתי משמע). מה גם שבגלל גודלו של השולחן, כל הכבלים היו גלויים וכיערו את כל האזור. כן, אלה דברים שמטרידים אותי. מאוד.

אז לפני כחצי שנה פניתי לחברי הטוב איקאה כדי להשלים את המייקאובר ולהפוך את הפינה לחלק השימושי ביותר בבית. באיקאה רכשתי שולחן וכסא, את המדף האדום שתראו בתמונות רכשתי מ-Eina, בנוסף התחדשתי גם במסך מחשב חדש וגדול ובסט של עכבר ומקלדת אלחוטיים.


השולחן והמדף נקנו ללא שום התחבטות ואני דווקא אוהבת את העובדה שהשולחן בהיר, בעוד שהחלקים האחרים של החדר (פינת העבודה שלי יושבת בסלון) כהים יותר- בעיניי זה יוצר הבדלה בין האזורים השונים ואני הרי תמיד בעד להוסיף עוד קצת צבע.

הייתה לי התלבטות לגבי הכסא: מאוד רציתי את הכיסא של איימס מאייטמס, אבל לא ידעתי עד כמה זה פרקטי לשבת על כסא כזה כל היום. הכסא של איקאה הוא נוח בסך הכל למרות שהוא כנראה לא שיא הבריאות לגב, לכן אני מקווה לשדרג אותו ואת המקלדת בעתיד ולהפוך אותם לידידותיים יותר לזו שיושבת כל היום מול המחשב ומקלידה.


על המדף סידרתי כל מיני פיצ'פקעס שעליהם נעים לי להסתכל במהלך היום ומעל תליתי לוח מגנטי שמשמש בית לגלויות חמודות. על השולחן אפשר למצוא אצלי פד לעכבר שנקנה ב- Made in TLV, מעמד לכלי כתיבה שנקנה באיביי ונצבע ללבן, קופסה של כרטיסי ברכה (כי זו מסורת לצרף כרטיסים חמודים למתנות שאני מחלקת), קופסא משרדית אדומה מאיקאה ובה כל מיני שטויות שקשורות במשרד, היומן של פרנקי, כוס הקפה האהובה עליי ממיס אטואל (שכרגע עומדת ריקה מקפה, כי לבלוגריות אין שום אמת בפרסום) ונר פרחוני.

דברים נוספים שניתן למצוא אצלי מעת לעת על השולחן: פנקס מעוצב ועט, אני משרבטת שם כל מיני עניינים הקשורים לעבודה ולטלפונים שאני מבצעת במהלך היום ולק, כי לפעמים צריך הפוגה מענייני העבודה כדי לעסוק במה שחשוב באמת.


והלוק המלא:


כמובן שהמייקאובר לא היה יכול להיות מושלם בלי מקור ההשראה האולטימטיבי, פינטרסט וכל הרעיונות שהוא הביא לי:

מכאן, מכאן, מכאן, מכאן, מכאן

6 תגובות:

  1. מקסים! מאוד. את חייבת לומר מאיפה הצבי המתוק שעל המדף. אני בקדחת צבאים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) הוא נרכש בחנות בשם באבו עיצובים באשדוד, לדעתי ניתן לרכוש אותו בפלורליס בראשון/ הרצליה וכל מיני חנויות בוטיק בסגנון. כמוני כמוך, אני באובססיה!

      מחק
  2. אני חייבת גם לעבור שדרוג רציני לפינת העבודה ונתת לי הרבה השראה :) איזה כיף^^

    השבמחק
  3. מקסים! אני כל הזמן במלחמה מול האבק. הלבן הזה קצת מורכב יותר בנושא...

    השבמחק
  4. יופי של פינת עבודה! שותפה לעניין של הלק על השולחן ואפילו יש לי מקלדת ועכבר זהים לשלך P:
    אשמח לדעת מהיכן היומן המקסים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top