יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

פלטות איפור שמשמחות אותי

בפארטיית היוטיוב התחילו להריץ טאג בשם "פלטת האיפור המושלמת". נדחפתי לחגיגה, למרות שאינני יוטיוברית מן המניין ואין לי (יותר) אוסף של כ-100 פלטות לבחור מהן, כי התחשק לי! אז זה השנקל שלי בנושא.

מאחר שמדובר בעבודת מחקר רצינית הדורשת התעמקות ומסקנות נוקבות, החלטתי לפנות לסיידקיק שלי- סוג של רובין לבאטמן, בהנחה שבאטמן היה מניח צלליות- ובחרתי באישה חזקה וכזו שראתה דבר אחד או שניים בחייה, כפי שמיד תגלו.


הפלטה הטובה ביותר באוסף

נתחיל ישר מהקרם דה לה קרם, כי גולדה אמרה שהחיים קצרים מדי מכדי לבזבז אותם על צלליות בינוניות וגולדה יודעת מה היא אומרת. אם הייתי צריכה להישאר עם פלטה אחת בלבד, זו ללא ספק הייתה ה-Comfort zone של WNW.

הפלטה הזו מבהילה מרוב שהיא פיגמנטית (ברצינות, אתן צריכות לראות את ההבעה שלי כשאני מבינה שהעמסתי יותר מדי חומר ממנה), הגוונים מתואמים להפליא ועם זאת גם ורסטיליים, אפשר ליצור איתה פחות או יותר כל לוק מתקבל על הדעת ואני אוהבת אותה ברמה שגרמה לגולדה להרים גבה.


הפלטה הכי ייחודית באוסף שלי

הפלטה הזו גרמה אפילו לגולדה להסמיק ואיך אפשר שלא, בעצם? פלטת Garden roses של דיור היא ללא ספק ההמצאה הגאונית ביותר מאז הטורטיה- צלליות ענוגות ובהירות, אך גם פיגמנטיות ויוצרות מראה מאוד מוגדר על העפעפיים. גן של שושנים בתוך אריזת פלסטיק מתומחרת להפליא.


הפלטה שלא זוכה לראות אור יום

התקשיתי לבחור פלטה מתאימה לקטגוריה כזו, כי אלה שזכו לתואר הזה בעבר נמכרו או הועברו הלאה, מהסיבה הפשוטה שאין לי עניין במוצרים שאני לא עושה בהם שימוש. אז הפלטה של טרינה טרנטינו בשם Dreamy אמנם זוכה לשימוש, אבל לא בתדירות שהייתי מצפה מפלטה המתהדרת בשם "חלומית".

שלא תטעו, זו אכן פלטה חלומית- יש בה חום מנצנץ שעושה לי חלושעס וכתום מטאלי שמזכיר לגולדה את המים שיצאו לה מהברז החלוד בימים עברו ובכל זאת- יוצא שתמיד אעדיף להשתמש בפלטות אחרות לפניה והיא לא זוכה לתהילה לה היא ראויה.


הפלטה שהכי שווה את הכסף

Storm של סליק, היא גם זוכה בתואר הפלטה הכי מפתיעה ומדוע? כי האריזה שלה צ'יפית ולא מתחילה אפילו לרמוז על איכות הביצועים של הצלליות המתחבאות בה. גם הפעם מדובר בצלליות פיגמנטיות עם טקסטורה של חמאה, לעתים הן כל כך מלטפות שיש להן נטיה להתפורר קצת, אך זה באמת זניח לעומת האיכות הנפלאה. שילוב טוב של גווני מאט ושימר, עם צלליות שימושיות שכל אחת צריכה באוסף למראה מעושן ולטשטושים.


האריזה הכי טובה

אמילי נואל כבר בחרה בפלטה של דה באלם Balmbini בתור הזוכה בתואר "בעלת האריזה הטובה ביותר" ואין מנוס מלהסכים. קודם כל, תראו את הפלא הדק הזה- קשה להאמין שמתחבאים בו סמקים בגודל מכובד, שלוש צלליות ושני אודמים מגעילים עד כדי בחילה. אפרופו האודמים האלה, טוב עשו דה באלם שיצרו עבורם חלק נפרד כדי להסתיר את הבושה הזו, כך שהמוצרים האבקתיים יכולים להישמר בלי פגע.
על הסווטצ'ים ברשותכן ויתרתי כי רק לפני כמה חודשים סקרתי את הפלטה הזו, עד שאפילו גולדה אמרה לי "זיסעלא, שיינע פונים, הקוראות שלך לא צריכות לראות אותם סווטצ'ים משמימים פעמיים". הרכנתי את הראש והפנמתי.


הפלטה היוקרתית ביותר

הפלטה Burnished amber של טום פורד היא סוג של סיפור מכור. מדוע? כי אני סאקרית של גוונים חמים אדמדמים כמו אלה. אז לומר שהפלטה הזו היא שיחוק היסטרי- אי אפשר, או כמו שהיטיבה לסכם גולדה "זה לא א- גרוייסע מציא", אך בכל זאת מדובר בפלטה איכותית ושימושית להפליא.

כשהגיעה לאוזניה של גולדה השמועה כמה עלו לי הצלליות של השייגעץ, היא הייתה מופתעת יותר מאשר במלחמת יום הכיפורים, אבל כזו אני- נטולת עמוד שדרה ורודפת מותגים, אולי השנים יילמדו אותי לא להתרגש מדברים כאלה, בדיוק כמוה.


הפלטה הכי לא מוערכת

קצת מצחיק לדבר על הנייקד 2 במונחים של פלטה לא מוערכת, כי זו כנראה הפלטה הכי לעוסה וחרושה בכל הרשת. אך האוסף שלי מתנהל כיקום מקביל וביקום הזה הנייקד2 התגלתה כשימושית רק לאחרונה ומאז אני משתמשת בה לא מעט. איך התרחש מחדל כזה? פשוט מאוד! בתור אספנית כפייתית של פלטות שנראות בדיוק אותו דבר, לא בער לי להשתמש בנייקד2 עם האריזה המאסיבית שלה ולכן, רק כשנפטרתי מכמה פלטות זהות, התחלתי סוף סוף להפנים את יתרונותיה.

גם הפעם לא צורפו סווטצ'ים כי מדובר בנייקד2 ואפילו גולדה שלא נמצאת איתנו כבר 35 שנים, יודעת בדיוק כיצד נראה הסווטץ' של Virgin ושל Sin. עמכן הסליחה.
אז ג'אנקיות איפור חביבות, ראו את עצמכן מתויגות (זה מדבק!), ספרו לי- מהן הפלטות הכי הכי שלכן?

13 תגובות:

  1. איפה רכשת את הפלטה של WNW?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אנה, את הפלטה של WNW רכשתי באיביי, העלויות הן גבוהות יחסית בגלל מחירי המשלוח (כ-60 ש"ח עבור כל העסקה) אבל מאחר שידעתי שהיא שווה את הכסף, הלכתי על זה בכל זאת

      מחק
  2. איפה רכשת את הפלטה של WNW?

    השבמחק
  3. מפתיע שעוד לא עשיתי את הטאג הזה בעצמי! אהבתי את כל הבחירות שלך ורק לא מסכימה על אחת - הנייקד 2 שאני כל כך לא משתמשת בה, שאני ככל הנראה אמכור אותה בקרוב...
    אה, השאלה הכי חשובה - איפה קנית את הפלטה של טום פורד? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את הפלטה של טום פורד קניתי יד שניה ברשת ממישהי שרכשה אותה ולא השתמשה בה. היא ככל הנראה סגורה במוסד כלשהו :)
      אני לא חושבת שהנייקד2 היא הפלטה הניטראלית הכי טובה שיש בשוק, אבל היא בהחלט פלטה ראויה שקיבלה יותר מדי יחסי ציבור ולא בהכרח מתאימה לכל אחת

      מחק
  4. וואו לובה, אחד הפוסטים הכי טובים וקורעים שלך.. ניהניתי נורא, מסכימה עם הרוב חוץ מנייקד שכנראה אם אי פעם תנחת באוסף האיפור שלי (הבה נתפלל יחדיו שזה יקרה בעשור הקרוב כל עוד אני נערה מטורללת רודפת פלטות טבעיות ונורא בא לי נייקד, לפחות אחת אמא, לפחות אחת!) היא כנראה תהיה הפלטה הכי חרושה אבר, בינתיים אסתפק בMUA וקרליין, אוף.

    השבמחק
  5. חשבתי שאת שומרת על מוצרים מאורנבים, אז מאיפה הגיעה פלטת דיור?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לך! הפלטה של דיור והפלטה של טום פורד (שגם הוא כידוע מנסה על בעלי חיים)- נרכשו שתיהן לפני כשנתיים. אני מקפידה לא לרכוש מוצרים לא מאורנבים, אבל אלה שכבר קיימים ברשותי- אני משתמשת ולעתים יוצא שגם סוקרת.

      מחק
  6. איזה טאג מגניב!
    אני ממש מסכימה איתך לגבי הקומפורט זון, גם אני הייתי בוחרת בה.
    מאלו שניסיתי (סליק ונייקד) אני מסכימה בהחלט, והפלטה של טופ פורד- מושלמת.

    השבמחק
  7. איזה פוסט כיפי =) הפלטה של טום פורד נראת יאמ יאמ יאמ. הקומפורט זון לעומת זאת... מה יש לעשות עם כ"כ הרבה ירוק?!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש בה רק שתי צלליות ירוקות בת'כלס ועוד צללית אחת שהיא מעט ירקרקה אבל בעיקר אפרפרה. אני גם לא טיפוס של ירוק בדרך כלל, אבל הפלטה הזו דווקא עושה לי חשק

      מחק
  8. אהבתי ממש את הטאג!! הכי מצאו חן בעיניי הגוונים בפלטה של סליק והאריזה של דה באלם...על השפתונים הייתי מוותרת כי אני ממש לא אוהבת פלטות שמשלבות גם שפתונים- טוב שהם דאגו לכסות אותם....;)

    השבמחק
  9. אני מחבבת את הטאג הזה. מצד שני, אין הרבה סיכוי שהוא יופיע גם אצלי כי משום מה אני לא אספנית של פלטות. בד"כ כשיש לי פלטה אחת טובה, אני לא מרגישה צורך לקנות הרבה אחרות, למרות שלדעתי 3-4 פלטות טובות, נוחות ויעילות יותר לשימוש ואחסון מאשר 200 צלליות בודדות. הייתי שמחה להחליף את כל הר הבודדות שלי עבור כמה פלטות שטוחות ונחמדות.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top