יום שני, 21 באוקטובר 2013

Doing the crime and doing the time

|אני? וליים קריים? זה בכלל לא מעניין אותי. הצבעים צעקניים מדי, האריזות מצועצעות מדי, דמי המשלוח יקרים, המוצרים לא שווים את ההייפ. מה לי ולזה?|- זה בדיוק מה שאמרתי לעצמי במשך כמה חודשים, בזמן שסערת ליים קריים התחוללה ברשת וחדי קרן מנצנצים דילגו בסניפי דואר ברחבי הארץ.

ואז החלטתי להזמין ולנסות בעצמי...


אז הם שווים את ההייפ, בסדר? הנה גאד דאמיט, אמרתי את זה. הם מוצרים מעולים ולא האמנתי עד שניסיתי אותם בעצמי. רגע- מוצרים ברבים? אז כן, בתור מישהי שידועה כצרכנית מאופקת ונבונה, די ברור שלא הצלחתי להסתפק במוצר אחד (ואני רוצה עוד ועוד מאז!).


אז מה יש לנו כאן? שלושה שפתונים בגוונים: Glamour 101, Centrifuchsia, Baabette, גליטר Zodiac בגוון סקורפיו ו-Velvetine בגוון Red velvet.
  • Glamour 101- שפתון בגוון אדום עמוק, מה שמוכר בחו"ל בתור Crimson red, כלומר לא אדום קלאסי ומצד שני גם לא כהה מספיק כדי להיות ואמפירי. גוון הביניים הזה הוא ששיכנע אותי לרכוש דווקא אותו, למרות שאני בטוחה שיש לו מקבילות גם בחברות אחרות.
  • Babette- עם השפתון הזה אני מנהלת יחסי אהבה- שנאה. אין עוררין על כך שהוא מיוחד מאוד ביחס לשפתוני ניוד אחרים, אך לטעמי הוא יכול להתאים למגוון מאוד מצומצם של בנות וכנראה שאין שום סיכוי שהוא יהיה מחמיא לכהות עור באשר הן. האם לבהירות הוא בהכרח מחמיא? גם לא כל כך, לעתים אני נהנית ממנו ולעתים הוא מרגיש לי חיוור וזעקני בעת ובעונה אחת (כן, שילוב מבטיח).
  • Centrifuchsia- השפתון האהוב עליי בחבורה וכנראה שאחד האהובים עליי באוסף. כשמו כן הוא- צבע פוקסיה מושלם, כזה שמחמיא בכל מצב. הוא גם אחד השפתונים העמידים ביותר שנתקלתי בהם ומצליח לשרוד ימי עבודה ובילויים, כולל אוכל ושתייה קומפלט. 
  • Red velvet- שפתון מסדרה העמידה והמפורסמת של ליים קריים, גוונים נוספים מתוך הליין אמורים לצאת ממש בקרוב ונראים מבטיחים מאוד, כרגע קיים במגוון רק הגוון הזה וגוון אדום קלאסי. מה אומר לכן? הוא עמיד כמו שמספרים ואפילו עוד. מעין גרסה יוקרתית יותר ל- Matte creme של NYX.
  • גליטר סקורפיו- המוצר הזה יפה באריזה, לגבי זה אין שום ספק. בלייב? עדיין יפה, אבל פחות שימושי עבור משתמשת חובבת  כמוני, שכן הוא אמור להיות מוצר רב תכליתי ולא יוצא לי להשתמש בו למטרות השונות. אז למה כן? אני מניחה אותו בטפיחות עם מברשת רטובה, על מרכז העפעפיים, כשאני יוצאת לבילוי ובא לי להעניק קצת עומק לאיפור ו....טוב, לנצנץ.
מלמעלה: Scorpio, Red velvet, Centrifuschsia, babette, glamour101
אז מה בעצם כל כך מיוחד בחברה? קודם כל, החברה ידידותית לבעלי חיים ומעבר לכך, מוצריה טבעוניים- בונוס נאה לכל הדיעות. מעבר לכך, מדובר בסוג של מותג קצה, כזה שמייצר שפתונים בכל מיני גוונים מחרידים ולא פרקטיים בעליל עבור המשתמשת הממוצעת, אבל כנראה מושלמים עבור מאפרות וחובבות צבע באשר הן.

ואכן, זה מותג שיודע לייצר אימאג'ים נפלאים כמו למשל אלו-


למרות כל הורדרדות וחדי הקרן המנצנצים, ליים קריים הוא מותג שיש מסביבו לא מעט רעש. מסתבר שהבעלים של המותג, אחת בשם Doe deere שהכתירה את עצמה לא מכבר כמלכת חדי הקרן, מואשמת בגניבה ואריזה מחדש של מוצרי מותג אחר, תוך כשהיא מנסה להסתיר נתונים ואפילו לתקוף אחרים שמאשימים אותה בכך. אם בא לכן להיכנס לעובי הקורה ויש לכן בעיקר הרבה סבלנות, אתן מוזמנות לקרוא את הפוסט הבא בנושא.

את מוצרי ליים קריים אפשר להשיג באתר הרשמי שלהם, שהוא קצת מחריד אם אתן שואלות אותי (ואתן לא). שימו לב שלא תמיד את כל השפתונים אפשר להשיג באתר כי חלקם נעלמים די מהר, אבל השלמות של גוונים חסרים תמיד אפשר לבצע באיביי.

המחירים: בהחלט לא זולים: שפתון עולה 16$, דמי משלוח עולים 10.95$, ממוצע של כ-100 שקלים עבור שפתון, אותו סדר גודל של מאק רק עם שפתונים באיכות קצת גבוהה יותר. החסרון? הייתי שמחה לפגוש קצת יותר צבעים פרקטיים, לצד הגוונים המשוגעים שהם סימן ההיכר של המותג.

בווישליסט שלי: הפריימר שלהם לעיניים שאמור להיות אחד הטובים בשוק ופלטת הצלליות Alchemy, על אף שהצבעים שלה הם לא הצבעים הקלאסיים שלי.

יש לכן מוצרים מומלצים של ליים קריים? אנא גלו לי!




6 תגובות:

  1. איזה כיף לקרוא לובה!!! גם אני התלהבתי וקניתי והאמת היא שיש לי כמה בעיות ואשמח לשמוע מה את חושבת עליהם.

    1. יש לי את השפתון Geradium ויש לו טעם מעצבן! לשלך גם יש?
    2. הוולוטינז... 3 בעיות: א. המריחה לא אחידה לא משנה מה אני עושה (אבל יכול להיות שזה רק בולווטין השני שאין לך, למרות שיש לי את שניהם אבל בו **ניסיתי להשתמש** יותר.) ב. עמידות... בדקת עמידות עם הולווטין שלך? ג. בגלל שאי אפשר ממש למרוח אותו על החלקים הרטובים של הפה, קורה שכשאני פותחת את הפה, בחלק הטיפה יותר פנימי של השפה, רואים את הצבע של הפה שלי ולא של השפתון. אולי יש לך פתרון לזה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. מבחינת עמידות אני יכולה לומר לך בוודאות ששלי שורד כל היום, גם לא זכור לי שנתקלתי בבעיות מיוחדות איתו. אבדוק את זה בפעם הבאה לעומק ואדווח לך

      מחק
    2. מגניב תודה רבה!!!

      מחק
  2. אני רק שאלה - איך הוולווטין הזה מבחינת ייבוש השפתיים? חורץ בהן חריצים עמוקים, כמו כל העמידים? (וגם: אני חייבת למחות על השם שנבחר לו. נשמע כמו קרם גוף של סבתות, או מותג תחבושות היגייניות...)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא מייבש או חורץ חריצים כמו שפתונים עמידים אחרים בז'אנר, הוא מתייבש בצורה ממש מחמיאה לדעתי. וכן, אני לגמרי מתעלמת מהשם ופשוט קוראת לו Red velvet.

      מחק
  3. גם אני הצלחתי להרחיק את עצמי מהמותג, בעיקר בגלל דמי המשלוח. אבל אני לא חושבת שאני יכולה לעשות את זה יותר. אני מתה על צבעים משוגעים, אני באמת רוצה שפתונים בצבעי ירוק בוהק וטורקיז קטיפתי. כן, יש לי בעיות. אבל אני אלך איתם ברחוב, בחיי. אני מתאפקת, אני די בטוחה שהמותג יהפוך לאובססיה עבורי, אז שוב- לא נוגעת עם מקל.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top