יום שבת, 26 באוקטובר 2013

ילדה סוכר

את בוטיק שוגרהיל הכרתי לראשונה באופן לא צפוי: גיליתי שמלה שלהם באחת החנויות המפונפנות במתחם התחנה עם תג מחיר גבוה מאוד, ביצעתי חיפוש קצרצר ברשת שהוביל אותי לאותה שמלה בדיוק ברבע מחיר, גיליתי שזו שמלה של מותג שהיה עלום שם מבחינתי עד לאותו רגע- Sugarhill boutique ומשם הכל היסטוריה רצופת אהבה ובדים יפים.


שמלה אחת הובילה לשמלה נוספת ואחריה עוד אחת- והופ! אני מכורה. לא אנוח ולא אשקוט עד שהארון שלי יהיה מלא בשמלות של שוגרהיל. אתן תוהות מדוע? כי הגזרות של השמלות תמיד מוצלחות, הצבעים כייפיים, השמלות עצמן נוחות וכמובן שהעניין המהותי בהן הוא ההדפסים. בתור חובבת הדפסי חיות, אין ספק שהבחירה בשוגרהיל כמותג הבית היא טבעית, אך לא רק- אפשר למצוא שם גם הדפסים לא סטנדרטיים נוספים כמו מגדלורים, כובעי קוסמים, גרומופונים ואפילו נברשות. רוב השמלות אמנם מעוצבות באותו קונספט ועדיין הם מצליחים להפתיע כל פעם מחדש, למשל באמצעות הבחירה בהדפס מקורי חדש או בחיתוכים לא שגרתיים שהופכים את השמלות למעניינות יותר.


אז מה הסיפור של המותג? הוא הוקם אי שם ב-2006 בתור עסק בריטי משפחתי אשר צמח עד מהרה למותג בינלאומי שנמכר בין היתר באסוס ואפילו במודקלות'. כל קולקציה מכילה סדרות מצומצמות יחסית וניתן להשיג אותן למשך תקופה מוגבלת באתר, אך למרבה המזל תמיד ניתן למצוא דגמים ישנים יותר שאזלו מהאתר במקומות כמו אסוס.


בונוס נוסף הוא שגם המחירים נוחים למדי ואחידים: שמלה ממוצעת של שוגרהיל עולה בתחילת העונה 55 פאונד, כ-315 שקלים, שזה אמנם לא זול עבור שמלות שהן לא תמיד שמלות ערב בהגדרתן, אבל בהחלט סביר אם לוקחים בחשבון שהמחיר של רובן צונח בעונת הסיילים. את רוב השמלות שלי לדוגמא, קניתי באזור רף ה-25-30 פאונד, בהחלט השקעה סבירה עבור שמלה כזו.


את השמלות של שוגרהיל ניתן להשיג באתר הרשמי שלהם, במשלוח בעלות 9.99 פאונד
באסוס
ובמודקלות'


והשמלות שלי מהמותג? את אחת מהן אחשוף בפוסט הבא ואני משוכנעת שאת השאר תראו בהמשך, כי ככה זה כשמכורים!


5 תגובות:

  1. הן ממש חמודות, בעיקר האחרונה...

    השבמחק
  2. השמלה בבורדו.. אויי!! הלב!

    השבמחק
  3. אני עוקבת אחר המותג הזה באסוס כבר כמה זמן, הבעיה שהשמלות שלהן קצרות מידי בשביל ללכת איתן לעבודה וזה מבאס מאוד :(
    אבל כל מה שיש לו הדפס של בעלי חיים הוא מקסים בעיניי...

    השבמחק
  4. הן ממש מקסימות!
    אהבתי את השנייה והאחרונה :)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    השבמחק
  5. השמלות מקסימות! ראיתי המון שמלות של המותג הזה גם במודקלות' וגם באסוס באמת ויש בהן קסם תמים כזה שאני ממש אוהבת.
    השנייה מלמעלה בכלל שמלה מהאגדות את רק צריכה סלסלה קטנה של תותים להחזיק כשאת לובשת אותה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top