יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

השמלה האדג'ית שלי

אני יכולה לספור על כף יד אחת את השמלות הסקסיות שיש לי במלתחה וגם זה תלוי מאיזה צד מסתכלים עליהן. לא אוהבת בגדים צמודים מדי בדרך כלל, גם לא קצרים מדי- נדמה לי שכבר עברתי את הגיל שבו אני צריכה לדאוג האם אני חושפת איזה איבר או שניים בטעות.


למרות זאת, יש לי מצב רוח קצת אחר לאחרונה ובמסגרת מצב הרוח הזה פחות בא לי על כל שמלות ה"לובה" המתקתקות והמשורטטות באותה גזרה בדיוק שיש לי בארון ובא לי משהו קצת שונה. מצחיק להגדיר לשמלה ארוכה ומתנופפת עם הדפסי נוצות כשמלה אדג'ית, אבל יש בה מחוך שעשוי מחומר מבריק ורצועות גב אה לה חמישים גוונים של אפור, כך שזה אדג'י מספיק ביי מיי בוק.


השמלה נרכשה בבוטיק המקוון והחדש של סיוון פניני, הלא היא My urban runway והגיעה סופר מהר, עטופה היטב ונחמדת. הקטע המעניין בה שהחלק התחתון בנוי בשכבות שמכופתרות אחת על השניה וכדי לא לחשוף את כל הסודות שלי בבת אחת (בכל זאת, לבשתי אותה לחתונה)- התחבאה מתחת לה חצאית תחתית של JUL.



7 תגובות:

  1. מראה מגניב מאוד. אהבתי ביותר. אבל לא הבנתי למה בעצם היית זקוקה לחצאית מתחת?

    השבמחק
  2. אני אוהבת את הסגנון הזה ממש! אהבתי את השמלה עלייך:)

    השבמחק
  3. השמלה באמת אדג'ית,החיתוכים בגב רק מוסיפים לייחודיות שלה.
    לדעתי זה טוב להשתעשע בסגנון 'אחר' ולצאת מהקומפורט זון שלך לפעמים
    זה מרענן ובעיקר יכול להוביל לשילובים שאף פעם לא העלית בדעתך לעשות...
    נראית נהדר לובה!

    ניצן

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top