יום שישי, 18 באוקטובר 2013

לילה אורבני

כל מה שאכתוב בפוסט הזה לא יהיה פוליטיקלי קורקט בעליל ולמה? כי אני אוהבת את טל והדר, הלא הן הכלות האורבניות, ברמה שגם אוהב כל מה שהן עושות- אז קשה לומר שהגעתי לערב הזה עם נקודת מבט אובייקטיבית. למרות הכל, לא אוכל לחסוך במחמאות ולכן אני מוכרחה לציין שזה היה ערב שיקי, אלגנטי, איכותי ועם אווירה מעולה, בדיוק כמו כל דבר אחר ששתי הליידיז המוצלחות האלה מפיקות.

אז מה היה לנו הפעם? בניגוד למסיבת האביב הקודמת של הבנות, שהייתה מיועדת בעיקר לכלות האורבניות לעתיד והחברות שלהן, האירוע הפעם היה בסימן של מסיבת לופט שמיועדת לזוגות אורבניים. לא עוד דוכנים- דוכנים, אלא הפעם רק קמצוץ של כמה דוכנים מעולים (עליהם ארחיב קצת בהמשך), כשכל יתר המציגים הדגימו את היכולות שלהם בצורה אינטרקטיבית יותר, אם באמצעות חלוקת נשנושים, צילומים, הופעות או תצוגת אופנה של שמלות כלה. מעבר להכל, היה מדובר בבילוי כייפי ודרך נפלאה להעביר את הערב.

אז קצת על המציגים: אני לא יודעת כמה בנות מאורסות יש לי בקהל, אך אם אתן כאלה, כדאי לכן לשים לב ל"שתיים רוקמות" שמכינות חופות בהזמנה אישית ומאוד אהבתי כל עבודה ועבודה שלהן. מעבר לכך הטבעות של הידרה הן מעוצבות ונפלאות בעיניי, הדוכנים של "מתוק" בסגנון רטרו נראים לי כמו יופי של גימיק למי שבעניין גימיקים (לא בטוחה שזו אני) אבל בכל זאת רוצה משהו חמוד מהרגיל, "OMG" עם מוצרים לאירוח (וכאן אני כבר ממש ממש משוחדת) וסטודיו One עם ה-White screen שלהם, שמייצרים תמונות משעשעות וכיפיות על רקע לבן, תמונות שנראות לי הרבה יותר מעניינות מהמגנטים הרגילים.

בקטגוריה האינטרקטיבית התרשמתי מאוד מטלי ודבורה ומסרטון הסטופ מושן המרהיב באמת שהן הפיקו באירוע ויככב כאן בסוף הפוסט. התרשמתי מאוד מהופעות מבית קליינע מענטשעלעך (בהצלחה לומר את זה כמה פעמים ברצף...או אפילו פעם אחת), Eli and the chocolate factory והרקדנים מבית Holy lindy land שהיו אחראיים יחדיו על מופע סווינג נפלא, "זברה מוסיקה" עם הפסקול המשובח לערב וכמובן גם את המקום עצמו, ריברסייד, שלדעתי היה תפור בדיוק- בדיוק על המימדים והאווירה של האירוע.

וכאן ברשותכם, אפסיק להשתפך ואתן לתמונות לעשות במקומי את יתר העבודה:

OMG
מירב פלג
אני לובשת: שמלה- טופשופ, נעליים- אסקדה, תיק- מדוזה
Fun flowers
שתיים רוקמות
מתוק
מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה
הלוקיישן המשובח- ריברסייד
הידרה
זברה מוסיקה
Eli and the chocolate factory + Holy lindy land
קליינע מענטשעלעך
תצוגת האופנה
נגמר!

כלות אורבניות מארחות- מסיבת חורף 2013 from Tali & Dvora on Vimeo.

2 comments:

  1. וואו כל הפוסט באווירה קסומה של ממש ואת בעצמך נראית פשוט כמו נסיכה ומשתלבת באופן מושלם.
    אני אומנם לא מאורסת אבל זה בהחלט מעורר את ה"גירלי גירל" שבי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הכי ערב גירלי גירל :) תודה רבה!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top