יום שבת, 12 באוקטובר 2013

ינשופים, הם בכל מקום


החולצה בפוסט נרכשה בזארה בפעם האחרונה שאי פעם רכשתי שם משהו. זה קרה לפני למעלה משנה, מה שאומר שאני וזארה לא חברים טובים. ניסיתי, באמת שניסיתי לאהוב אותם ובכל פעם אכן קרה שנדלקתי על אחד מהפריטים מתוך הקולקציה, רק כדי לגלות שבעונה הבאה הם כבר לחלוטין לא שמישים מבחינתי. וזה עוד מבלי להתייחס למחלקת נעלי הגיהנום של המותג.

בכל מקרה, אני וזארה כבר לא, אבל אני והחולצה הזו דווקא כן- שזה מפתיע בהתחשב בעובדה שגם היא טרנדית להחריד עם הדפסי הינשופים ועיטורי הניטים. למרות זאת, אני טוענת שאין דבר כזה יותר מדי חולצות מכופתרות בארון, כלל שתקף בעיקר מאז שגיליתי שאני בקטע של חולצות מכופתרות. אז הנה אני כאן, עם החולצה המכופתרת והאובר טרנדית שלי.

כדי לאזן את כל קיא הטרנדים הזה, שילבתי את החולצה עם חצאית תחרה ענוגה ועדינה, משנות ה-60' יחד עם הנעליים האהובות עליי מאלדו כמובן, שהן תמיד שם כשאני צריכה זוג שחור קלאסי- אך עם טוויסט. ועכשיו אשאיר אתכן עם יתר התמונות, כי כמות המילים שהקדשתי לחולצה אחת היא כמעט פלילית.


אני לובשת: חולצה- זארה (ביססנו את זה כבר, לא?), חצאית- וינטג', נעליים- אלדו, תיק- ג'ייסון וו לטרגט, עגילים- אסוס

4 תגובות:

  1. החצאית כל כך יפה , עדינה ונשית! והינשופים כאן כדי להישאר ( ספרי עד 3 ותראי פרחות עם ינשוף מנצנץ ברחוב )

    השבמחק
  2. החולצה ממש חמודה! והחצאית מונחת עלייך בול.

    השבמחק
  3. המראה נהדר, והחצאית פשוט מושלמת.

    השבמחק
  4. דגם נפלא של חולצות מכופתרות לנשים

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top