יום שבת, 28 בספטמבר 2013

Long time no see

אין הסבר הגיוני לכך שנעלמתי לתקופה ממושכת כל כך. הרבה זמן פנוי אין לי בימים אלה אבל פוסטים בקנה ורעיונות דווקא יש כל הזמן. מה שנעלם מהמשוואה הוא החשק להוציא אותם לפועל, מין תקופה כזו שתחלוף.


הלוק שלי כאן תועד הרבה לפני ההפקה האחרונה ואכן, לא יכול להיות מרחק רב יותר בין הסגנון של השניים. אמנם באופן טבעי אני מתחברת יותר ללוק שמופיע כאן, הגודי-טו-שוז, אבל אני מהמרת שבחורף הקרוב אתנסה בשניהם כי זה נראה הרבה יותר כיף.

השמלה הזו היא חלק מקולקציית הקפסולה של ג'ייסון וו לטרגט והיא הייתה אחת האהובות עליי באוסף. היא גורמת לי להרגיש כמו מיני מרת'ה סטיוארט עם נעליים לבנות, צווארון פנינים וסיכה בשיער קומפלט. התוספת של סופי בתור האקססורי האולטימטיבי, רק הופכת את השמלה למשובחת יותר.


אגב, בפוסט הזה לא מדברים על הקונספט החמקמק הזה שנקרא "חגים" או לתקופה הנוראית שידועה גם בתור "אחרי החגים" וכל זה כדי להימנע מדיכאון קיומי. נעמיד פנים שהתמונות צולמו ביום חול רגיל ואני נראית כל כך מרוצה מעצמי כי שיגרה זה כיף חיים.


אני לובשת: חגורה ונעליים- אסוס, שמלה- ג'ייסון וו לטרגט, סופי- פרייסלס

7 תגובות:

  1. לובה יקירתי,

    את מקסימה, תמיד אפשר לסמוך עלייך על אאוטפיט רומנטי ועדין!
    הנעליים הלבנות הן תוספת נהדרת לשמלת הפסטלים, וכמובן איך אפשר בלי הקלאץ' סופי הפרוותי והמדליק הזה? משדרג מיד כל הופעה!

    השבמחק
  2. מאוד מזדהה עם התחושה. גם לי יש לא מעט פוסטים בטיוטות, אבל אני מתעייפת בכל פעם שאני מנסה לערוך ולנסח אותם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד יש תקופות כאלה שאיכשהו עוברות מעצמן, מהנוכחית כבר יצאתי :)

      מחק
  3. מאיפה ניתן לרכוש את השמלה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי הילה, אפשר לנסות לחפש אותה באיביי, היא חלק מקולקציה במהדורה מוגבלת שטרגט הוציאו לפני יותר משנה :/

      מחק
  4. מכירה את התחושה שהצגת בהתחלה... יש גם תקופות כאלו.
    השמלה נראית ממש כייפית, ואהבתי את התוספת הפרוותית (פודלים 3>)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top