יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

פיית הגראנג' והפודלית

אל דאגה, לא נטרפה עליי דעתי ואני לא מכנה את עצמי בתור "פיית גראנג'" ברבים. אז מה פשר כותרת הפוסט? זה היה שמה של השמלה שבה התאהבתי היישר מתוך האתר של קסטרו. כן, כן, קסטרו- העובדה שמפתיעה רבים. השמלה הזו נקטפה בשיא העונה, חדשה מהמדפים ובמחיר מלא. טעות של מתחילות? ספרו את זה לחוסר היכולת שלי לדחות סיפוקים.

משום מה השם הזה, טיפשי ככל שיהיה, הצליח להעלות בי חיוך ואפילו להפוך את השמלה לאטרקטיבית יותר בעיניי, אולי כי בצורה כלשהיא הרגשתי שזה אכן מתאר אותי. התלבטתי אם להזמין את השמלה באתר כמנהגי בקודש או לא- ולבסוף החלטתי לבחון אותה פנים מול פנים כדי להחליט האם היא אכן שווה את מחירה המלא והמופרך למדי.

אז כן, היא בהחלט הייתה שווה את זה ואפילו יפה יותר במציאות. זה לא אומר חלילה שהיא איכותית, למעשה,היא לא איכותית בכלל וזו לא שמלה שתשרת אותי שנים, אבל כאמור- זה לא הזמן או המקום להתחיל לעבוד על חוסר היכולת שלי לדחות סיפוקים, בטח לא כשהם קשורים בפיות וגראנג'.

אתם לא הוזים, זו אכן סופי בשמלת פייאטים, קוקיות וקולר תואם. אז עם כל הכבוד לשמלה שלי, היא לגמרי גנבה ממני את ההצגה כבר בפייאט הראשון. ביץ'.


אני לובשת: שמלה- קסטרו (עונה נוכחית), נעליים- ניין ווסט, קלאץ'- אסוס. המייקאובר של סופי הוא עבודת התנדבות נפלאה של רעות מחיות ובית.

6 תגובות:

  1. השמלה הזאת נוגדת את כל עקרונותיי (טול, סינתטי, לקנות פריט שאינו בייסיק בקסטרו, לקנות לא בסוף עונה בקסטרו...) אבל היא באמת יפה. תפסה לי את העין לפני כמה ימים, אולי גם אני אפול קורבן. מעניין איך היא תראה עם נעליים מאסיביות, כהומאז' של ממש לגראנג'.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, גם אצלי מינוס הטול. אבל היא כה יפה! שקלתי לאבזר אותה בצורה מאסיבית יותר עם תכשיטי כסף, כדי לתת לה לוק קצת יותר גראנג'י, אבל ויתרתי :)

      מחק
  2. יאפ, סופי אכן גנבה את ההצגה. וגם אני במלחמות פנימיות עם העונה הנוכחית והמחירים המלאים, כל חורף אותו הסיפור: (דמוי) עור, ניטים, כהה... והפעם אפילו הוסיפו באופן רשמי את המילה גראנג', איך אני אמורה לעמוד בזה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. אמסור את מילותייך החמות לסופי, שבטח תרים את האף עוד יותר. אל תשאלי אותי, אני חסרת עמוד שדרה+ אופי

      מחק
  3. תשמעי, השמלה מדהימה עלייך. ועם האקססורי הפודלי, בכלל ;)
    שזה די מדהים, כי זאת לגמרי שמלה שנראית כמו כותונת לילה על הקולב, ועלייך היא הופכת לשמלת ערב אלגנטית ומושלמת. סחטיין!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שעשה לי את זה היה לראות אותה באתר, למרות שבאתר היא נראית לבנה למדי ובמציאות החלק התחתון שלה הוא בצבע פודרה, שזה עוד בונוס נחמד

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top