יום שישי, 13 בספטמבר 2013

יפו של סוף הקיץ

יפו של סוף הקיץ- חמה, מזמינה ובו זמנית גם מרחיקה. מתעתעת. מבלבלת.
יפו של סוף הקיץ גורמת לנו לעשות דברים שמעולם לא חשבנו שנעשה ולמצוא את עצמנו במקומות שמהם לא ברור איך נצא.
יפו של סוף הקיץ מעוררת כמיהה לזמנים שבהם הכל היה טוב ופשוט יותר, אולי אפילו רק לפני כמה שנים בודדות- כשלא ידענו להעריך את זה מספיק.
יפו של סוף הקיץ מעוררת חשק לשבור את הכלים, לצאת מהתבניות המוכרות, לקחת סיכונים.
יפו של סוף הקיץ גורמת לך להבין שעכשיו זה הזמן, הזמן להראות נוכחות, לצעוק "אני כאן!".
יפו של סוף הקיץ...מוכנים לצאת איתנו לטיול?



אני לובשת: שרשרת- LillaMy, חצאית- פוראבר21, נעליים- אלדו+ Preen, גוזיה- JUL.
איפור וצילום: עמנואל נבט Glam dust
סטיילינג ועריכה: לובה שרגא


אני לובשת: חולצה- קסטרו, טייץ- איביי, נעליים- מתנת Lollytout, צמידים- Lilla My, כתר- ג'ול
איפור וצילום: עמנואל נבט Glam dust
סטיילינג ועריכה- לובה שרגא


אני לובשת: טייץ- romwe, סריג- JUL, שרשרת- Lilla My, פונפונים- מיס אטואל
איפור וצילום: עמנואל נבט Glam dust
שיער: JUL
סטיילינג: לובה שרגא ועמנואל נבט
עריכה: לובה שרגא


אני לובשת: שמלה- JUL, עגילים- Lilla my, חגורה- אסוס, גרביונים- איביי, נעליים- מהאוסף הפרטי של ג'ול.
איפור וצילום: עמנואל נבט Glam dust
שיער: ג'ול
סטיילינג: עמנואל נבט ולובה שרגא
עריכה: לובה שרגא

תודה מיוחדת לעמנואל המוכשרת שיזמה את שיתוף הפעולה, לג'ול ונטלי שאירחו אותנו, השאילו לנו בגדים וזרמו עם כל הרעיונות המשוגעים שלנו ותודה רבה ליפו כמובן.

21 תגובות:

  1. ממש יפה לך סגנון האיפור הגוטי ובכלל מרענן לראות אותך בטייץ ובגישה אחרת...לייק!

    השבמחק
  2. איזה יופי של צילומים! ויפו ממש מתעלה על עצמה, סחטיין על היוזמה את נראית נפלא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה! יפו היא התפאורה המושלמת!

      מחק
  3. הלוק הזה נפלא. אני חייבת לציין שעמנואל עשתה עבודה מדהימה עם האיפור, טרנספורמציה מוחלטת.

    השבמחק
    תשובות
    1. עמנואל מאוד מוכשרת, הבטיחה לקחת אותי למקום אחר- וקיימה

      מחק
  4. הפקה מהפנטת! לא רק שזה לחלוטין הוציא אותך מהקופמפורט זון של הלוק הרגיל שלך, אלא זה גם גרם לי להיות מסוקרנת מתמונה לתמונה. לפעמים יש הפקות מאד יפות, אך כבר מהתמונה הראשונה אפשר להבין מה הסיפור ומשם והלאה זה משעמם. לא הפעם! יישר כוח לכל העוסקים בדבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו תגובה כייפית! תודה רבה, אני ממש שמחה שאהבת.

      מחק
  5. עמנואל מאפרת מוכשרת ומהממת ואת יפה בגראנג'! יצאה לכן הפקה מקסימה מקסימה עם טעם של חול וטעם של עוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לנו נשאר טעם של עוד :) תודה!

      מחק
  6. צמד כשרונות חובר לו יחדיו להפקה מופלאה. נהדר!

    השבמחק
  7. הלוק עם הטייץ הבורדו פשוט מעולה וגם הכי משתלב בהרמוניה עם האיפור. וסופסוף אני רואה מישהי עם הטייץ של רומווה במציאות. ממש התפתיתי לקנות אותו, אבל נראה לי שעליי הוא ממש *ממש* לא היה עובד.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא של עמנואל :) גם אני לא העזתי בזמנו אבל ברור שבעקבות הצילומים הזמנתי אחד משלי מאיביי. כולי תקווה שהוא יעבוד עליי גם ביום יום

      מחק
  8. מקסים מקסים מקסים!
    המראה הקודר מאוד הולם אותך, האיפור והצילומים נהדרים והסטיילינג מעולה!
    נשיקות...

    השבמחק
  9. צר לי להרוס את החגיגה, אבל לדעתי את מאפרת את עצמך הרבה יותר טוב. הצבעים הללו כהים מידי עבורך ויוצרים מראה מבוגר מידי. גם רוב התלבושות על אף שהן צעירות וטרנדיות גרמו לך להראות מבוגרת מגילך. אבל הכל עניין של טעם, אם את אוהבת, אז זה הכי חשוב. את יכולה לא לפרסם את התגובה שלי, פשוט רציתי לכתוב לך את דעתי הכנה. הביקורת היא כמובן לא עלייך באופן אישי, כי את מהממת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי בעיה עם הדעה שלך :) אני יודעת שאני נראית כאן אחרת וזה לא מתאים לכולם ואני יודעת שאני מאפרת את עצמי לא רע ביום יום, אבל המטרה הייתה לעשות משהו אחר ולא בהכרח צילומי ביוטי, אז אני לחלוטין מרוצה מהתוצאה. אלה לא לוקים שאמורים להיות לבישים, אז אני ממש בסדר עם זה. כשאת רגילה לראות את עצמך תמיד רכה ורומנטית, מאוד נחמד לגלות בעצמך זוויות שונות שמפתיעות אפילו את עצמך.

      מחק
  10. יא אללה איזה כיף לראות אותך בסטיילינג ואיפור של עמנואל. הכי לא את, ועם כל הכבוד לסגנון שלך (ויש הרבה כבוד) ממש כיף לראות אותך בקשוח.

    השבמחק
  11. פרוייקט מהנה וכייפי!
    אני אוהבת את הסטיילינג והאיפור הזה עלייך

    השבמחק
  12. לא אהבתי את האיפור.... קצת מבוגר בשבילך, אבל יש לך סטייל מהמם!! מתחילה לעקוב :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top