יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

לובה והזאב הרשע

כבר שמעתי על שמלות שעושות את הלוק, אתם יודעים מה? אפילו נעליים ותיקים. אבל שרשרת? זה יחסית חדש עבורי, אבל כנראה שהכתובת הייתה על הקיר, אחרי הכל-התכשיטים של les nereides מוכרחים להיות היפים ביותר ביקום ולא אנוח עד שיהיה לי אוסף שלם מהם.

אז כשהשרשרת מאסיבית וגדולה כל כך, מוכרחים להעניק לה את הבמה הראויה וזה בדיוק מה שעושה השמלה הניודית מ-H&M- הקנבס המושלם לכל אביזר שרוצה לגנוב את ההצגה. הוספתי לתמהיל גם את נעלי הבובה החביבות עליי מאסוס עם החיתוכים המענייינים וקיבלתי לוק נסבל, סביר אפילו- לתקופה הבלתי נסבלת הזו של סוף הקיץ.


ולסיום, תהיה מלחמה, או לא תהיה מלחמה- אין ספק שאנחנו צריכים זריקת עידוד (ולא, לא פוליו) למצב הרוח הלאומי. לכן, ייסדתי פינה חדשה, מועתקת לחלוטין מזו של אסתי, שבמסגרתה אתם שולחים לי תמונות מצחיקות והורסות של חיות המחמד שלכם ואני מעלה אותן לעמוד הפייסבוק ובהמשך גם לפוסט שלם שיוקדש לנושא.

לפינה שחנכנו השבוע קוראים "התזניב" והיא כבר מעלה חיוכים רבים בקרב אנשים שבוזים ומודאגים. רוצים גם אתם לככב בפינה? שלחו לי מסר פרטי בעמוד או במייל luba891@gmail.com יחד עם התמונה של חיית המחמד ושמה- וגם היא תככב!

הנה תרומתנו הצנועה לפינה:


ממתינה לתמונות שלכם!

4 תגובות:

  1. השמלה הזו מאד חמודה, שמלת לובה קלאסית. וברכות על הפינה החדשה! התקף לב ראשון היא כבר הצליחה לגרום לי :)

    השבמחק
  2. בהחלט לוק מקסים לתקופה הנוראית הזו

    והשרשרת מדהימה!

    נשיקות!

    השבמחק
  3. לובה כמו כל דבר שאת עושה, גם הפינה פשוט מעולה ומלאה בכל כך הרבה חן!
    אל תפסיקי, זה ממש עושה לי את היום :)

    השבמחק
  4. הצבע של השמלה מקסים, והגיזרה ממש מחמיאה לך

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top