יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

Home of Dexter


הנוסחה הבטוחה להרגיש טוב יותר עם עצמך ועם העולם, מוכרחה לכלול שמלה ורודה עם איורי פלמינגו עליה, שרשרת גלידה ענקית ושפתון פוקסיה זועק. כי אם זה לא יגרום לכן לחייך- סימן שאתן באמת סוג של דקסטר.

על אף שהשמלה הזו דורשת מידה מסוימת של תעוזה כי...ובכן, היא זועקת למרחקים, הרגשתי בה נוח למדי ומבסוטה מאוד, כפי שניתן לראות. תוסיפו למשוואה, סתם בתור בונוס נחמד, גם את הסנדלים החביבים שלי שתואמים לפלמינגוז בצורה מושלמת וקיבלתן לוק קייצי אהוב במיוחד.


אני לובשת: שמלה- אסוס (ישנה), שרשרת- Lilla My, סנדלים- L.K Bennett

ובהזדמנות ורודה זו, ארצה להודיע לכן שביום שישי הקרוב אני עורכת את המכירה הביתית הראשונה שלי, ממש בביתי הקט ברמת גן. בתפריט? בגדים (כולל שמלות מעצבים וכמה שמלות אייקוניות במיוחד), נעלי רשתות מובילות ונעלי מעצבים, איפור, לקים, ספרים, מוצרים לבית ואפילו בגד כלבלבי אחד כדי שלא תגידו שאני מקפחת את הזנבות שחבורה.

המכירה תתחיל ב-10:00, את כל הפרטים המלאים תוכלו למצוא כאן. אם יש לכן חשק לשופינג איכותי וזול, בא לכן לומר לי שלום או סתם ללטף את פרי- אשמח לראותכן! טווח המידות של הבגדים באירוע: 34-42 ושל הנעליים: 36-37. משאירה אתכן עם טעימה ממש קטנה ממה שמצפה לכן, כי הפעם זו תהיה מכירה גדולה ושווה במיוחד:


6 תגובות:

  1. בוקר טוב! אפשר לתהות מה המידות של הנעליים והבגדים?

    השבמחק
  2. אפשר בהחלט וקצת מצער שלא ציינתי את זה מלכתחילה: הבגדים יהיו במידות 34-42, הנעליים יהיו במגוון מצומצם יותר- 36-37

    השבמחק
  3. כולי קנאה. שמלת הפלמינגואים שלי משמעותית פחות יפה :(
    ואני מחכה כבר בקוצר רוח למכירה של שישי.

    השבמחק
  4. אאוטפיט מתוק בהחלט. עכשיו אלך לחפש לי שמלה דומה :)

    השבמחק
  5. שמעתי דקסטר והגעתי 3>
    שמלת פלמינגו זה כיף אמיתי, בהחלט קשה להישאר אדישים אליה.

    השבמחק
  6. מעולה שאת! את יודעת שיש מושג ביני לבין חברות שלי "שמלת לובה"??? יותר מדי מידע, אה?
    מקווה שאתן עושות חיים במכירה =)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top