יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

על ברונזרים והארות

הפוסט החדש בסדרת הקיץ שלי עוסק (איך לא) בברונזרים ובחברים הטובים ביותר שלהם- ההיילייטרים. עם ברונזרים אני חיה בשלום והם מהווים חלק קבוע ברוטינה שלי אבל זה לא משהו שמעביר בי תחושת רטט. ברונזר הוא ברונזר הוא ברונזר ולכן ברגע שיש כמה בסיסיים וטובים, זה מספיק טוב עבורי ונדיר שאיתקל במוצר מהז'אנר הזה שיצליח לסחוף אותי אחריו.

עם היילייטרים יש לי סיפור אהבה ולמעשה מדובר באחד המוצרים האהובים ביותר שלי באוסף. אני כל הזמן נאלצת להזכיר לעצמי שזה לא באמת משנה אם השימר הוא אפרסקי- זהוב או ורדרד מנצנץ ולכן צריך להפסיק לקנות עוד ועוד כאלה.

בכל מקרה, אנחנו לא כאן כדי לדון בבעיית הקניות שלי, אלא בשילובי הברונזרים וההיילייטרים האהובים עליי. איך אני בוחרת בזוג המתאים? אני בדרך כלל מסתמכת על האיפור הכללי ועל מצב הרוח. אם בחרתי בסומק בגוונים קרים, סביר להניח שארצה להשלים את המראה עם ברונזר והיילייטר בסקאלת גוונים דומה ולהיפך.


נתחיל משני המוצרים היפים ביותר שלי:
  • Soliel tan de chanel- המקרה שבו האריזה, השם והריח דווקא כן מצדיקים את רכישת המוצר, מעבר לכך שמדובר בפורמולה פנטסטית ובגוון מחמיא. לא מדובר במאסט, אבל בהחלט פינוק למי שרוצה להשקיע במוצר יוקרתי.
  • No7- vital enlightening highlighter powder- למרות שמדובר במוצר דראגסטור, הוא לגמרי מרגיש לי כמו מוצר היי אנד, מה שבא לידי ביטוי גם באריזה עצמה, גם בצבע המדהים וגם בעובדה שהוא עדין ועם זאת לא בולט מדי. אחד ההיילייטרים הכי אהובים שלי.
  • Guerlain Terracotta light- הוא עוד מוצר יוקרה ששווה מבחינתי את הכסף. זו הדרך הקלה ביותר לקבל חיטוב חסר מאמץ, המתקבל כתוצאה מערבוב המברשת על גבי כל החלקים הצבעוניים של הברונזר.
  • Tokidoki Luminosa- אם אתן בקושי מצליחות לזהות כאן סימנים של היילייטר על הזרוע שלי, סימן שהלומינוסה עושה עבודה מצוינת. הוא לא נוטה לשום גוון, לא זהוב אך גם לא ורדרד מדי- לבן עם חלקיקים ורדרדים והוא עדין ויפיפה.


  • Diorskin shimmer- אחרוג קצת מהנושא ואספר לכן סיפור: את השימר הזה של דיור רכשתי הרבה לפני שהפכתי לבלוגרית, כשרק השתחררתי מהצבא. רכשתי אותו יחד עם שפתון אדום קלאסי של דיור והשתמשתי רק בהם במשך פרק זמן ארוך. את האודם סיימתי ואפילו בשימר הגעתי לפן, מה שלא קרה עם שום מוצר אחר שקניתי מאז. אז זו לא מקריות שהוא משמש אותי מאז: מדובר במוצר רב תכליתי, בכל אחד מהפסים שלו אפשר למצוא שימוש שונה ואני משתמשת בו בעיקר להארות באזור עצם הגבה והלחיים.
  • H&M bronzing powder- מוצר הדראגסטור היחידי שלי בקטגוריית הברונזרים אך לא נופל מהאחרים מבחינת ביצועים. יש לו גוון שמתאים מאוד לבהירות ופיגנט מצוין. החסרון היחידי בו הוא שלא ניתן להשיג לארץ ולכן התמזל מזלי שמרינה הביאה לי אותו מחו"ל.

כפי שניתן לראות, אין הבדל של שמיים וארץ בין ברונזר וברונזר ואלה הכל ענייני דקויות. מה שבאמת יוצר את השינוי הן המברשות שבהן אנו משתמשות. המברשות החביבות עליי בז'אנר הן:
  • מברשת 187 של מאק (לא מצולמת כאן)- המברשת היחידה שלי להצללות. רק באמצעותה אני משיגה הנחה מדויקת אך לא רוויה מדי, בדיוק כמו שאני אוהבת. היא מאפשרת לי לשלוט היטב בכמות החומר שאני מניחה, עניין קריטי עבור מישהי בהירה כמוני שעובדת עם ברונזרים.
  • מברשת 188- אחותה הקטנה של המברשת הקודם, אני משתמשת בה להנחת מוצרי הארות וסמקים קרמיים. לא הכרחית אם הראשונה כבר בבעלותכם אבל לא הייתי מוותרת עליה ברוטינת האיפור שלי.
  • מברשת 184- להשיג רק בחנויות מאק פרו. אם רוצים ליצור הארה מאוד מעודנת וכמעט בלתי מורגשת, זו המברשת עבורכם. היא ממש לא הכרחית ולא הכרחי שהיא תהיה של מאק.
  • מברשת קונטור של ריל טכניקס- ההנחה שלה היא המדויקת ביותר וניתן לזהות זאת לפי המבנה המתכנס של השיערות להבדיל מהמבנה הפתוח של יתר המברשות. אני מוצאת שהיא זו שמניחה את החומר בצורה הרוויה ביותר ולכן אני מעדיפה אותה להיילייטרים ולא לברונזרים (אם כי ניתן לעשות בה שימוש לשתי המטרות).
 
 

6 תגובות:

  1. התמזל מזלך שהבאתי לך את ההיילייטר מחו"ל :-) ולרוע מזלן של כל השאר הוא היה במהדורה מוגבלת. אני מחבבת מאד את ההיילייטר הנוזלי שלהם, אילו רק לא היה לו אפליקטור כ"כ מעצבן.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני מודה לך מאוד כי הוא אחד האהובים עליי!

      מחק
  2. איזה הבדל בסרטון של ה"עם" ו"בלי" וואו...

    השבמחק
  3. פוסט כלבבי, שני המוצרים שיש לי אליהם כנראה את הסטיה הכי גדולה. הפתעת אותי עם השימוש החדשני ב187, אני אנסה ואולי שוב יהיה למברשת הזאת שימוש אצלי..
    התבליט על הלומינוסה הזה כ"כ חמוד שאני בטח לא הייתי נוגעת בו בחיים P=

    השבמחק
    תשובות
    1. על תקן מה ה-187 מתפקדת אצלך? אני אוהבת אותה רק לברונזר ומדי פעם לסמקים, היא מעולה עבור השימושים האלה.
      ולמרבה המזל, התבליט לא נעלם כל כך מהר והוא עדיין חמוד להפליא :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top