יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

אהבה לא קונים בכסף (ואולי כן?)

חודש אוגוסט הגיע, מה שאומר שזה החודש האחרון (בתקווה) לחום הכבד, החודש האחרון של החופש הגדול וזמן מצוין לסקור כמה מועדפים חדשים שעשו לי נעים על עור הפנים. מוכנות?


את הפלטה הזו של ZPalette רכשתי סוף סוף לאחר חודשים ארוכים של עצלנות. ידעתי שהיא תוכל ליצור סדר באוסף הצלליות שלי ולגרום לי להשתמש בהן יותר ובכל זאת לא טרחתי לעשות כלום בנדון, עד שבאחד מחודשי הקיץ החמים (יולי ליתר דיוק) הזמנתי אותה מחלי, הלא היא Paper Flowers.

המשלוח היה מעט איטי אבל כשהפלטה נחתה אצלי החל מבצע דיפוט נרחב, כל הצלליות קיבלו צווי 8 והתייצבו למסדר נוקשה. כך התפנה מקום רב בשידת האיפור שלי לטובת פלטה אחת, פרחונית ועליזה (משהו צריך לאזן את אוסף הצלליות הניטראליות שלי).

  • את הפלטה ניתן להשיג כאן  בעלות של 89 שקלים לפני דמי משלוח.

איפור העיניים שלי לאורך כל יולי היה מאוד בסיסי (ואני צופה שכך הוא גם יישאר החודש): הסתפקתי בצללית שימרית בגוון ניטראלי ולעתים גם הוספתי לה גם עפרון בגוון חום. הצללית שבחרתי ברוב המקרים הייתה Flamingo של ניקס, בעלת הגוון הטאופי העדין. אם בכל זאת רציתי להוסיף לה מימד מעניין יותר, הנחתי מעליה בטפיחות פיגמנט של מאק בגוון Jigs & Jives.


שני מוצרים שגיליתי מחדש היו צמד הסמקים הקרמיים שלי מניקס, בגוונים Glow ו-Rose petal. סלחו לי על התמונה  של הסמקים, שניהם קרמיים מאוד, בייחוד הורדרד- ולכן כל נגיעה עם המברשת עושה בהם שמות. בתור חובבת סמקים קרמיים ידועה, אלה של ניקס הם מבחינתי הקרם דה לה קרם (תרתי משמע) ואני צופה שהם יעבדו קשה מאוד עד סוף הקיץ.

  • את מוצרי NYX ניתן להשיג כאן


במשך שנים השתמשתי במברשת דו צדדית לגבות של רבלון אבל תמיד הרגשתי שהיא סוג של Meh ואני יכולה להשיג יותר. לא תיארתי לעצמי שזה יקרה עם מברשת Deluxe angel liner של ביוטיקייר, אבל מסתבר שיש הפתעות בחיים. המברשת הזו הרבה יותר צפופה מזו של רבלון ולכן אפשר להשיג איתה תוצאות מדויקות יותר בעבור השקעה של כמה שקלים בודדים.


לקים גליטריים, אני אוהבת אתכם עד מאוד ואת הלקים של BarryM אני מחבבת אפילו יותר. את הלק הזה השגתי בקושי רב מאיביי (קיים איסור לשלוח לקים ומוצרי בישום מחוץ לבריטניה) ולכן אם חשקתן בלק גליטרי של המותג תתבקשו לשלוח חברה לקנות אותו עבורכן בחו"ל.


המוצר החדש והמרגש ביותר שנוסף לאוסף האיפור שלי החודש היה פלטת Balmbini של דה באלם. יש בה את כל המוצרים המובילים של המותג כמו למשל ההיילייטר מרי לומינייזר עליו ריירתי במשך הרבה זמן, לצד הצלליות Insane Jane ו-Jelous Jordana והסמקים Downboy ו-Hot mama.

לא הכל מושלם בפלטה הזו ולמעשה חלק ממנה לא שמיש לחלוטין- החלק של הגלוסים (שאותם לא טרחתי אפילו לצלם). מדובר בזוג גלוסים שקפקפים ולא מאוד איכותיים, מה גם שהבחירה לשלב אותם בתוך פלטה היא מפוקפקת מלכתחילה. היה טוב אילו דה באלם היו מחליטים להוסיף לפלטה ברונזר ופודרה שקופה וכך היא הייתה מקבלת ממני ציון מושלם. למרות הפספוס החמוץ, יתר חלקי הפלטה יפיפיים ואידיאליים עבור מי שאינה נזקקת למוצרים בגודל מלא אך מעוניינת להתנסות במוצרי המותג.

  • את הפלטה ניתן להשיג כאן ב-28 פאונד.


המוצר הבא לא שייך לקטגוריית האיפור אך הוא בכל זאת משמח אותי מאוד. מדובר בעגילים של Les nereides מתוך הקולקציה הפריזאית שלהם. במשך תקופה ארוכה חשקתי בזוג עגילי חישוקים אך משהו בהם תמיד הרגיש לי פשוט מדי. "פשוט" זה בערך הדבר האחרון שאפשר לומר בנוגע לעגילים הנאים בתמונה.
  • את מוצרים של Les nereides ניתן לרכוש כאן במחירי סייל
ולסיום, כמה תמונות מהבילוי האולטימטיבי שלנו לקיץ:


אני יודעת, רק לפני כמה פוסטים כתבתי כמה אני שונאת את הים. חוף הכלבים לא נכלל בקטגוריה, עבורי זה סוג של דיסנילנד. של זנבות. ופרווה.

6 תגובות:

  1. הפלטה של Z Palette כל כך יפה, עוררה בי השראה לנייל ארט בסגנון :)
    שיהיה אחלה קיץ!

    השבמחק
  2. הו, אני בעד. זה יהיה נייל ארט אדיר :)

    השבמחק
  3. הפלטה של זי פאלט (עצלנות לעבור לאנגלית) מקסימה, ממש תוספת חביבה לשידת האיפור.
    אני אוהבת את הלק הזה, אבל ההסרה שלו נוראית, אוף!
    אוי מונה בחול:P

    השבמחק
    תשובות
    1. הלק הזה מתקלף ממני בחתיכות שלמות אז מעולם לא נתקלתי בהסרה איומה מדי (לטוב ולרע, בעיקר לרע). הוא יפה כל כך!

      מחק
  4. אוי כמה שבא לי על הפלטה של the balm
    אני קצת מצטערת שיש לי כבר גם את המרי לו וגם את ההוט מאמא ועדיין ממש בא לי לקנות אותה איזה צבעוניות :-)
    וגם מבצע הדיפוט שלך עושה לי חשק... פשוט תמיד ממש מבאס אותי להרוס את הצורה המקורית של הצלליות שלי :-( אני תמיד מרגישה שזה קצת הורס להם את האופי...
    מזל שאני בעוצר קניות...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אהבת את אחת הצלליות, נסי להשיג אותן כבודדות, כפלטה באמת אין טעם אם כבר יש לך את שני הכוכבים הגדולים מתוכה :)
      דיפוט זה סיוט והרסתי מספיק צלליות ככה, אבל זה בהחלט חסכון אדיר במקום

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top