יום שישי, 30 באוגוסט 2013

פינת חמד ביפו

רציתי לבקר בסטודיו של ג'ול ונטלי כבר חודשים ארוכים והתעצלתי. בכל פעם שהייתה מכירה מיוחדת, בכל פעם שעידית, היח"צנית של השתיים הציעה לי לקפוץ לביקור- רציתי ותמיד דחיתי את זה. מה עכשיו נסיעה ליפו? חם, אוטובוס, נסיעה. עזבו אותי.

היום סוף סוף נשברתי ואפילו באופן ספונטני. התכנון המקורי היה להעביר את יום שישי בבטלה מוחלטת עם השלט של המזגן ביד, אבל איכשהו מצאתי את עצמי אורזת את המצלמה ואת עצמי- ומתגלגלת לכיוון יפו. התירוץ הרשמי היה מכירה שבה התארחה גם נרקיס שחף, מאיירת שכבר כתבתי כאן שהיא הדבר הבא מבחינתי ורציתי להכיר סוף סוף בלייב, אבל האמת היא שנסעתי כי הגיע הזמן. השעון הביולוגי שלי לענייני הקניות צלצל ובישר לי על כך אז לא נותרה ברירה.

הסטודיו של הבנות הוא כל מה שחשבתי ואפילו יותר מכך. ביליתי בו שעה שלמה שבמהלכה תיעדתי כל זווית אפשרית ובכל פעם גיליתי פינת חמד חדשה עם פיצ'פקעס שהיו בקלות יכולים לעטר לי את הבית. הסיבה היחידה שלא החרמתי להן הכל היא כי אם אוסיף לדירה שטות נוספת היא תקיא אותי החוצה.

את הצבעוניות והעליזות של הסטודיו לא אצליח להעביר כאן, גם לא באמצעות טקסט של כמה מאות מילים ולכן כמו תמיד, אפנה את הבמה לטובת התמונות שאמורות לעשות במקומי את העבודה, אז הרי לכן בוקר שישי מוצלח בתמונות-


אם יוצא לכן לעבור באזור אפ"ק 3 במתחם נגה ביפו, תקפצו לבקר.
שישי שמח!

3 תגובות:

  1. אני חייייייבת לבקר כבר בחנות הזו!
    נטלי היא כולה קסם ומתיקות וכל-כך מקסימה שזה מרגיש לא הוגן שהיא גם כזאת מוכשרת.
    ואת נרקיס פגשתי בחנות הפופ-אפ שלהן בסנטר וגם היא- מתוקה ומקסימה ומצחיקה.
    אני חייבת להגיע ולו רק די לפגוש גם את ג'ול :D
    (ורק עם אמא, כי בלי כרטיס האשראי שלה זה הרבה פחות כיף...)

    השבמחק
    תשובות
    1. את באמת חייבת לפגוש את ג'ול, היא מקסימה בדיוק כמו נטלי ונרקיס (וסטלה גם!)

      מחק
  2. הסגנון הזה הוא מעט "גיא וגיל" מידי עבורי, אבל אין ספק שזה מאפשר לפתוח חנות צבעונית במיוחד!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top