יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

לחגוג בסטייל

כבר גיליתם שאני מאוד נהנית לארגן לעצמי חגיגות יום הולדת, אבל אם יש דבר אחד שאני אוהבת אפילו יותר, זה כמובן לארגן חגיגות לאדם אחר, במיוחד אם האדם הזה הוא האיש שאיתו אני נמצאת בקשר כבר שבע שנים.

אז כן, האיש שלי חגג אתמול יום הולדת 27 ומבחינתי זה היה תירוץ מושלם לחגיגה נהדרת. זה אמנם לא גיל עגול אבל זה לא באמת משנה, העיקר שניצלתי את ההזדמנות כדי להראות לו כמה אני באמת אוהבת.  נתחיל כמובן מהמתנות:


אז למה בעצם אני מראה לכן את כל זה? כי אם לקנות מתנות לגברבר ממוצע זה מאתגר, לקנות מתנת יום הולדת למר נתן זו משימה בלתי אפשרית. מכירים את האנשים שאי אפשר לקנות להם מתנה כי כבר יש להם הכל? אז נתן הוא כזה אבל מסיבה קצת אחרת- הוא סוג של נזיר מודרני, כזה שלא צריך כלום ולא ממש מכיר בערכן של מותריות.

בכל זאת הצלחתי לחלץ ממנו כמה דברים שהוא רצה, כמו למשל שעון יד חדש ואת הספר "אתה בטח מתלוצץ מיסטר פיינמן" שלא היה ניתן להשיג בחנות ספרים רגילה ולכן השגתי לו אותו באתר אינטרנט שמתמחה בהשגת ספרים פחות נפוצים.

את הנעליים קניתי במסגרת הסייל בקסטרו כסוג של מתנת "על הדרך", את התקליטים של ג'תרו טול, הלהקה האהובה עליו, מצאתי בחנות נחמדה בשוק הפשפשים ואת החולצות הגיקיות לגיק החמוד שלי, מצאתי באתר עם החולצות האדירות ביותר ביקום- Society6.

נמשיך לחגיגות עצמן:


בתחום האוכל- גם כי זה היה סוג של אלתור וגם כי רצינו ללכת על בטוח- הכנו סושי עם ירקות ומנות אישיות של פיצה על טורטיה (שמשום מה לא תועדו, המחדל!). בפיצה של החבר'ה הייתה גבינה צהובה רגילה ובשלי הייתה גבינת סויה כמובן.

מאחר שמדובר במסיבת יום הולדת של בן, לא ממש יכולתי להתפרע עם קישוטי יום הולדת אבל השולחן היה בכל זאת נראה צבעוני ושמח מאוד. צלחות המלמין עם הזיגזג הן של פרנץ' בול (אפשר להשיג בסוהו) ורוב הכלים כאן הם מסופי, חנות כלי הבית האהובה עליי ביקום.


התוכנית האמנותית של הערב כללה משחק מונופול (!) עם מערכת סליקה באשראי (!!), כי אם כבר גיק שיק אז עד הסוף. חוץ מזה שמונופול לוקח בהליכה כל מיני משחקי פוקר ומשחקי קלפים משמימים אחרים. למקרה שתהיתם, לגהץ אשראי של מונופל זה כיף כמעט כמו הדבר האמיתי.


למחרת ביקרנו במקום המהנה ביותר ביקום, הדיסנילנד של כל הלובות באשר הן- חוף הכלבים בתל אביב. הייתה שם חבורת כלבים סימפטית ורגועה במיוחד שהייתה שייכת לדוג ווקר שלקח את החבר'ה שלו לים והרבה שנאוצרים רטובים, בדיוק כמו שיאיר לפיד אוהב (טוב, רק אחד ליתר דיוק, אבל גם אני וגם מונה התאהבנו בו).


בין לבין גם נרשם ביקור בקפה גרג, שם טעמתי את התפריט הטבעוני שלהם שהיה דוחה בעיניי ובגלידרייה Gela שפיצתה על החוויה הקולנרית האיומה באמצעות וופל בלגי טבעוני עם כדור סורבה 70% קקאו שגרם לי לשיר הללויה.


אז זהו, יום ההולדת עבר אבל הטעם המתוק בפה נשאר (ולא רק בגלל הגלידריה). מקווה שנזכה לחגוג יחד ימי הולדת במשך הרבה מאוד שנים ושכולם יהיו כל כך צבעוניים ומשמחים.

8 תגובות:

  1. מזל טוב לנתן! ערב המונופול נראה כמו חגיגה פרועה במיוחד, אני מקווה שהשכנים לא התלוננו!

    השבמחק
  2. מזל טוב לנתן - שאין ספק שזכה במתנה הנפלאה בתבל => את!

    השבמחק
  3. המון מזל טוב! כיף לראות איך את הופכת הכל לצבעוני ושמח ומזמין... מאחלת לכם מכל הלב הרבה שנים מאושרות :)

    השבמחק
  4. אפשר קישור לחולצה של צ'ובאקה בבקשה?

    השבמחק
  5. מזל טוב למר בחור, ובטח שזה גיל לעשות חגיגה אמיתית- 27 זה הגיל ההוא שרוקסטארים אמ.. יוצאים לגמלאות בו.
    החגיגה נראת יפהפיה. עכשיו כמה שאלות:
    איפה איפה איפה? התקליט והוופל הבלגי =) נראה לי שאני הולכת לפקוד את 2 המקומות כבר שבוע הבא (מוזמנת להצטרף)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוופל הבלגי מהגלידריה Gela ברמת גן, אין לי מיקום מדויק של חנות התקליטים, היא בשוק הפשפשים וממוקמת לא רחוק מרוני קנטור, תזהי את החנות לפי האמסטפית המהממת טקילה שיושבת בחוץ על מיטת צעצוע של ילדים :)

      מחק
  6. מזל טוב לנתן!
    כל הכבוד על הארגון וההשקעה, רואים איזו רעיה אוהבת את...
    נשיקות!

    השבמחק
  7. אני הכי אוהבת את הפוסטים החגיגיים שלך. ואיכשהו אני תמיד נשארת אחרי הקריאה עם חשק לסושי!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top