יום שני, 19 באוגוסט 2013

נפלאות הסיילים

אם יש משהו שאני אוהבת יותר מאשר להוסיף שמלה חדשה ויפה לאוסף, זה להוסיף שמלה בסייל. הפעם השמלה החדשה הגיעה ממקום לא צפוי- תמנון. תמנון זו רשת שלעתים כל מה שאני מוצאת בה הם בגדים זולים ונחמדים לבית ולפעמים יש בה מציאות של ממש.

כזו היא השמלה הזו ועוד שני מכנסי סקיני שנרכשו גם הם במחיר זניח. אין הרבה מה לומר לגביה, פרט לכך שיש לה צבע סימפטי, היא לא ממש מסגירה את העובדה שהיא עלתה בסך הכל 70 שקלים והיא נוחה וקלה לאבזור.


גם הקלאץ' נקנה בסייל, רק הפעם בקסטרו. הוא לא פרקטי במיוחד או נוח מאוד, אבל התאהבתי בגוונים המשתנים ובחלוקה לתאים נפרדים וזה מה שקנה אותי בסופו של דבר. הנעליים הם מאסוס והן דווקא נוחות ופרקטיות למדי. כמובן שזו לא הסיבה שהובילה לרכישה האימפולסיבית הזו, אלא העובדה שהעקבים הזהובים נראים כמו מסיבה כשמהלכים בהם בשמש. כזו אני, עושה קניות על סמך מה שחשוב באמת.


השרשרת היא של לילה מיי. כן, עוד שרשרת שלה לאוסף, אבל ברצינות- איך הייתי אמורה לעמוד בפני הבלרינה המרקדת ועוד כשהיא משתלבת כל כך טוב עם השמלה מהסייל? הגיון פשוט, אתם מבינים.
אז לחיי רכישות שקולות והגיוניות!

9 תגובות:

  1. תמנון????? מאז שהתמונה עלתה בפייסבוק חיכיתי בסבלנות לפוסט. אין לי זמן רצה לקנות אחת כזו!
    ............. מהממת!

    השבמחק
  2. המחיר לא משנה, אלא איך זה נראה ועלייך היא נראית פשוט מצוין!
    קניתי גם אחת כזו, בשחור :)

    השבמחק
  3. השמלה מקסימה והצבע שלה הורס! היא נראית כמו בגד שכיף לעשות לו סטיילינג.

    חוץ מזה, סיילים הם השטן, במיוחד סיילים באסוס, שפתאום גורמים לכל ה-wishlist שלך לצעוק "תקני אותי, תקני אותי! חיכית כ"כ יפה ועכשיו אני במבצע, מגיע לך, תקני אותי"!!!##$@!111
    והופ, חשבון הבנק מצטמצם...

    השבמחק
  4. השמלה מקסימה! החל מהעיצוב ועד הגוון.
    גם אני מופתעת לטובה מתמנון, לרוב אני לא יוצאת משם עם ידיים ריקות.

    השבמחק
  5. יופי של מראה! אהבתי מאד את כל הפריטים ואת השילוב הנפלא שלהם יחד.
    אגב, הנעליים עדיין קיימים באסוס? (אני ממש גרועה בלהתמצא שם...)

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיין במלאי!
      http://www.asos.com//Asos/Asos-Star-Heels/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2641377

      מחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. רצתי להזמין את הנעליים, תודה על הקישור!:))
    אני דווקא קונה לא מעט דברים בתמנון, גם זול ובד"כ גם יפה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top