יום שבת, 17 באוגוסט 2013

איפור לימי הקיץ הקשים

לא פשוט כל הסיפור המוזר והמיוזע הזה שאחרים קוראים לו בטעות- "קיץ", בהחלט לא פשוט. חובבת האיפור רוצה לשלוף מוצרים חדשים מהמגירות ולשחק עצמה Dress up, אבל נכון לתקופת יולי- אוגוסט כל מה שיוצא לה זה Melt down. אז מה עושים?

אימצתי בכל זאת שני לוקים, אחד ממש פשוט והשני מעט מורכב יותר אך עדיין כזה שצועק "קיץ!". אתן מוזמנות להתחמש בארטיק, ליהנות מהמזגן ולקוות שנעבור את הימים הבאים מבלי להפוך לשלולית של בוץ ומייקאפ:


הלוק הראשון יצא לי ממש במקרה: התארגנתי לבילוי עם חברה ולא רציתי איפור שהוא פנסי שמנסי מדי, אבל ברגע ששלחתי יד לפלטת Amber של קרליין שכבר כיכבה כאן בעבר, הרגשתי שהעניינים יצאו משליטה ויצא לי איפור חתונה קומפלט.

הפלטה של קרליין מבוססת על צבעים חמים שאני מאוד אוהבת וברגע שראיתי כמה יפה הם מתמזגים ביחד לא ממש היה לי חשק לעצור ולכן המשכתי לשחק איתה עוד ועוד. אגב, כמה שבועות לאחר מכן, כשהגיע הזמן באמת להתארגן לחתונה, אימצתי שוב את הלוק הזה בשילוב עם Russian red של מאק.


אם הלוק הקודם היה שימרי ומורכב יחסית, אז הלוק הבא מאוד רגוע וכולו על טהרת המאט- מושלם למי שמעוניינת באיפור עדין אך עדיין מעט מודגש, מבלי לנצנץ יותר מדי. הנחתי את הצללית Soft brown של מאק שהיא הצללית האהובה ביותר שלי מהם, על כל שטח גלגל העין. תחמתי את העיניים עם העיפרון השחור האהוב עליי וטשטשתי אותו עם צללית שחורה מאט. זה הכל.

כשהעיניים רגועות כל כך, אפשר להתפרע קצת יותר במחלקת השפתיים- פעולה מתבקשת למדי בקיץ. לכן, השפתון שנבחר היה קורל פוליפ של מאק. אמנם הוא שייך לקולקציה במהדורה מוגבלת, אך מהיכרותי עם המותג- בכל עונת קיץ הם מוציאים אותו מחדש בשם ובאריזה אחרת.


מכנה משותף יחיד בין שני הלוקים הוא סומק קרמי בגוון Lillicent של מאק, שאותו אני שולפת לעתים קרובות בזמן האחרון. יש לו גוון אגוזי ניטראלי, פורמולה חמאתית שמתמזגת נפלא ובאופן כללי אני מוצאת שהוא פרטנר מושלם ללוק שמבוסס על גוונים חמים. אני בטוחה שאפשר למצוא לו מקבילות זולות יותר ב-NYX, טופשופ או חברות אחרות.

אז מהו הלוק המושלם שלכן לקיץ?

4 תגובות:

  1. 2 המראות יפהפיים. אהבתי במיוחד את השני.
    ליליסנט סומק אהוב ביותר, הוא יצא כבר מהליין לדעתי אבל כמו שאמרת: יש לו דיופ מדויק למדי אצל ניקס- tea rose

    השבמחק
  2. אני אוהבת אותך עם מעט איפור ושפתיים קורליות - לכן המראה השני בהחלט מרגש אותי! מתחשק לי לבוא ולעוף לך על כל השפתונים הקורליים היפים הללו :)

    השבמחק
  3. אני מודה שבחודש האחרון אני מתאפרת בחוסר חשק מוחלט. כל הכבוד לך שאת עדיין מצליחה לצאת מהבית עם איפור חתונה ביום יום D-:
    יפה לך השילוב של תיחום שחור עם שפתון אדמדם קורלי.

    השבמחק
  4. עור מאט, איפור מינימלי של הפנים (סומק, לפעמים ברונזר) והעיניים (מסקרה ומילוי גבות) ושפתון בוהק הוא בהחלט האיפור המנצח שלי בקיץ. לערב מוסיפה אייליינר. לא מסוגלת לחשוב על צלליות, גם אין לי כח להתעסק עם זה וגם נראה לי תמיד too fancy בקיץ שאמור להיות קליל ולא מתאמץ.
    שפתוני המאק הקורליים שלך באריזות ה-LE הורסים, הכי עושה חשק. הקיץ לא היו...

    גילוי נאות: הכותבת אוהבת קיץ ;)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top