יום שבת, 10 באוגוסט 2013

להישאר בבית עם הצעצועים

מה עושה בחורה שמוצאת את עצמה לבד בדירה יחד עם כל הצעצועים המרגשים שלה וקצת זמן פנוי על הידיים? לא חברים, זוהי לא ההתחלה של סרט אירוטי, אלא בדיוק מה שקרה לי אתמול. כמובן שסילפתי קצת את העובדות ובפועל ה"לבד" הזה היה מורכב מהבעל היקר שהיה מופקד על משימת הצילום יחד עם שתי כלבות והזמן הפנוי הזה היה למעשה חלון הזדמנויות לחוץ בין כמה פעילויות, אבל אין סיבה להיות קטנוניים, אחרי הכל- אנחנו עומדים להיכנס לעולם שכולו במבים, חדי קרן וארנבים.

אז הצילומים שנערכו אתמול היה אילתור מוחלט: סטודיו כמובן אין לי ולשם כך המרפסת הוסבה לחדר צילומים חם במיוחד, עוזרי בימוי אין לי- אלא אם כן מחשיבים את היכולת המדהימה של פרי לנסות להידחף לפריים בדיוק כשמצלמים ובאופן כללי גם קונספט לא היה לי, רק היה לי ברור שזה יהיה באווירת וינטג' כמו תמיד רק...עם טוויסט. כל כמה חודשים מדגדג לי באצבעות הידיים להוציא לפועל יום צילומים חדש כזה, אבל כל ה"איך" וה"מה" מתגבש אצלי רק תוך כדי עבודה.

לא אחפור לכן יותר מדי, מזמינה אתכן להצטרף לעולם הפנטזיה שלי:


היה הייתה מישהי שאהבה ורוד


אבל גם כוח ועוצמה, כי בכל זאת, אנחנו מדברים על ישראל


היא מצאה יום אחד קיר עמוס בקלישאות וראתה כי טוב


אספה את כל חבריה (המפוחלצים), את שיערה (הורוד) והחליטה לחגוג


קודם הגיע הצבי, אבל לחגוג הוא לא ידע כי היה כלוא בתוך בועת זכוכית


"צער בעלי חיים!", קראה הבחורה ומיד פנתה לבמבי הלבן עם הלב הטבוע על ישבנו. הוא נראה חופשי ומאושר, חשבה לעצמה.


הבא בתור היה ארנב. ארנב- תינוק למען הדיוק, כי צריך קצת הפוגה מכל הבמביז האלה. הבחורה בעלת השיער הורוד התחייבה לטפל בו כאילו היה שלה, רק עשוי מפלסטיק.


כל זה נשכח מיד ברגע שנכנס לתמונה הבמבי האמיתי, זה מהסיסקטיז, רק שהפעם הוא לא חיפש את האמא הביולוגית שלו, אלא סתם מישהי להעביר איתה את הזמן בנעימים. איזה במבי מודרני! חשבה לעצמה הבחורה.


כדי לא להזניח את הבטחותיה ליתר החברים, קיבצה ורודת השיער את כולם לפיקניק שכלל פוזות נוגות ופוטוגניות. אנחנו יודעים לבלות!


המסקנה המתבקשת מכל זה חברים? אלכוהול מזיק לתאי המוח ומעורר פנטזיות על יצורים שאינם קיימים במציאות.


מוגש מטעם האגודה למלחמה באלכוהול ולשחרור הבמבים.


סטיילינג, איפור, שיער, עריכה, הפקה וסיאנס עם חיות הפלסטיק- אני!
צילום- נתן שרגא
אני לובשת: שמלה- טופשופ מהסייל האחרון, נעליים- וינטג' אסקדה, בובת ארנב- שוקה, בובת במבי לבן- פוגי נעים, בובת במבי גדולה וכדור השלג- וינטג' גרמני (!), קש שתייה- OMG, ציפורניים- אינקוקו, קשת לשיער- אסוס, תוספות שיער- איביי, גרביונים- איביי.

10 תגובות:

  1. את נפלאה ונהניתי מכל רגע :)
    השיר של ביורק שצירפת הוא אחד האהובים עליי. הוא התנגן לי ברקע ולגמרי הכניס לאוירה.
    הסטיילינג מקסים ומאוד מיוחד.

    השבמחק
  2. מתוק מתוק מתוק!!
    נראה כמו צילומי סטודיו רציניים ביותר...

    נשיקות!

    השבמחק
  3. איזה יופי של פוסט!
    הכל קסום,ורוד וכמו מקבץ תמונות של נסיכה מאגדה!
    חייבת לציין שכל השמלות שראיתי איי פעם שלבשת,ניראות כאילו נתפרו למענך!
    הכל יושב עלייך מושלם!
    מקסים ביותר :)

    השבמחק
  4. לובה, זה מושלם! הכל, ובעיקר את. אפשר לינק לגרביונים? הם נראים כ"כ טוב בשילוב עם שאר הפריטים הרומנטים

    השבמחק
  5. טוב כבר אמרתי לך את דעתי בנושא - אבל וואו איזה יופי וכמה כיף בפוסט אחד. השמלה מקסימה, ראיתי אותה בסייל ומודה שחשבתי עליך. כמה הולם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא אשמה, היא קראה בשמי!

      מחק
  6. חייבת את השמלה!!!!
    פוסט מהמם והשמלה עושה לי חשק לפיקניק....

    השבמחק
    תשובות
    1. נקנתה ממש לפני כמה שבועות, אולי עדיין קיימת בסייל :)

      מחק
  7. הפקה אדירה, רעיון מעולה, סחתיין על נתן שהוא כזה בחור מגניב וזורם :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top