יום שלישי, 30 ביולי 2013

Summer ready

אני לא טיפוס של ים. אני מניחה שלא צריך להיות מומחה גדול כדי לזהות את זה, הרי די להעיף מבט בעור השקוף שלי כדי להבין שאני לא מרבה לפקוד את חופי ארצנו ובכל זאת, אחת לשנה אני משתדלת להחתים את כרטיס הנוכחות ולו כדי לחנוך בגד ים חדש. על בגד הים ארחיב בהמשך, אבל קודם כל, חשבתי שיהיה נחמד לבדוק מה אני לוקחת איתי לחוף (אל דאגה, זה לא פוסט על מוצרי הגנה לקיץ!).


אני טיפוס אנאלי ולכן אין סיכוי שתתפסו אותי בחוף בלי ערכת SOS הכוללת מגבונים ומחטא ידיים. נדמה כי כותבת שורות אלו טרם הפנימה את הקונספט של החוף, המורכב ברובו מחול ולכן היא עושה ככל שביכולתה כדי למזער איתו מגע. כיף? לא. פולניה? בהחלט.


לא אהיה בלוגרית למופת אם לא אסחוב איתי לים את מי הפלא של קולדי, יקיר בלוגריות היקום, כך שאוכל לרסס את עצמי בהילוך איטי בכל פעם שאני מרגישה צורך להתרענן. המוצר הזה נפלא, כבר ציינתי את זה? המוצר הזה גם יקר ללא הצדקה ולכן אני מניחה שגם שלוק מבקבוק המים יעשה את העבודה.


אני לא טיפוס של תחליבי הגנה רגילים, אני מודה. הם דביקים, בולטים לעין ודומיננטיים בריח. את ספריי ההגנה הזה של לוריאל שלחו לי לסקירה לפני יובל בערך ועד היום אני לא יודעת להעיד האם הוא פועל או לא, מאחר שאני נוהגת להתחבא בצל ומגיעה לחוף בשעות אחר הצהריים. אומר לזכותו כי הוא אכן מתייבש מהר ואינו דביק כמובטח. כשאסיים את הבקבוק (אם זה אי פעם יקרה), אנסה למצוא מוצר מקביל אצל חברות שאינן מנסות על בעלי חיים, כמו ד"ר פישר או משהו סקסי אחר.


מייקאפ לחוף? ממש לא, אבל זה בהחלט לא אומר שצריך להגיע לים עם פנים עירומות. אני משתמשת בקרם ה-BB של פרש לוק, שקיבלתי כמנויה לגלוסיבוקס אי שם לפני כמה חודשים טובים. יש לו ריח נעים, כיסוי דקיק עד כדי בלתי מורגש ומקדם הגנה SPF 30 שבהחלט עושה את העבודה. מי שבכל זאת רוצה לוותר על הכיסוי לחלוטין יכולה להשתמש ב-Capital soliel של וישי או מוצרים מקבילים לו בשוק (שלי נקנה לפני יובל גם כן ולכן אין לי לגביו שום אינפורמציה).


זה כבר לא קשור ישירות לחוף אלא למקלחת שמגיעה אחר כך (וכמה שאני מצפה לה!). אני אוהבת להשתמש בקרם הגוף בניחוח Amazing grace של פילוסופי ספציפית אחרי הים, כי משום מה הריח מזכיר לי את כל מה שסלדתי ממנו קודם לכן- רק בגרסא נקיה ומזוקקת. אפרופו ריחות נקיים, אז הריח הנקי האולטימטיבי לבישום אחרי המקלחת הוא גם אחד הבשמים האהובים עליי בכל הזמנים: Clean Fresh laundry.


הביקיני החדש הוא של ריבר איילנד, נרכש באסוס (איך לא?) בסיומו של מסע חיפושים מפרך אחר בגד ים בעל גזרת רטרו דומה בכל רחבי עזריאלי. ישראלים, על אף חיבתם הגדולה לים, אינם מצליחים לייצר או לייבא למחזותינו מלתחה ראויה לים וזה חבל.


שילוב הכרחי נוסף לחוף: בירה וענבים. מדוע לא בחרתי בבחירה שגרתית ונפוצה יותר, כמו אבטיח? או ארטיק לדוגמא? אה, זה מחזיר אותנו לפסיכוזה שלי: אני לא מסוגלת לאכול שום דבר נוטף בים שיש לו סכנה להתערבב בחול. זה לגמרי גובל בהפרעה.

ולסיכום, כמה תמונות מאותו ביקור היסטורי בחוף והמסקנה המתבקשת: כנראה שההשתכשכות הבאה שלי תהיה בתוך גיגית במקלחון.

13 תגובות:

  1. מוזר לפגוש אשדודית לשעבר שלא אוהבת את הים P-:
    אני לגמרי מבינה לליבך עם הלבנוניות. אני עוד לא מצאתי את קרם הפלא המושלם, ועוד מתנסה בכל קרם מבטיח חדש. האחרון היה ספריי שקוף לא תחליבי של דוקטור פישר שהובטח שהוא נטול שומן (הוא נטול שומן בתחת שלי) ואם לא הייתי קונה אותו בארבעים אחוז הנחה הייתי עוד יותר מתעצבנת.
    בגד הים מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת לטייל בים, על שפת החוף, אבל כל ההתעסקות הזו עם השמיכה, עם בגד הים, עם החול ועם המים - לא בשבילי :)

      מחק
    2. וואי, נגה, לרגע חשבתי שכתבת לבנוניות AS IN Lebanese, ולא הבנתי איך פספסתי את העובדה שמדובר בפוסט פוליטי-מזרח-תיכוני.

      מחק
  2. יש בגד ים בגזרה כזו בדיוק בקאלה, אבל הוא עולה הון! שלך נפלא :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. רוב תודות :) בקאלה יש בגדי ים יפים אבל הם בהחלט לא היו לתקציב שלי (במיוחד לאור העובדה שאני מבקרת בים פעם אחת בדיוק כל עונה)

      מחק
  3. אני חולקת איתך את הסלידה מהים, למרות שאני גרה 5 דקות מהחוף במשך רוב שנות חיי.
    מצד שני, אני מוותרת על 100% ממוצרי הקוסמטיקה שציינת כאן ומגיעה מצויידת רק במקדם הגנה, מגבת, ספר ומשקפי שמש. ודווקא אבטיח בים זה כיף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שכחתי ספר בפעם הקודמת. אני כזו טירונית.

      מחק
  4. בגד הים מקסים. אני אוהבת את ספריי ההגנה של אוון. הוא עם 50 SPF ויחסית טבעי ולדעתי הם לא מנסים על בע"ח.

    השבמחק
  5. איזה אומץ לקנות בגד ים באינטרנט. ואיזה כיף שיצא כל כך מוצלח.

    השבמחק
  6. חחחח התיק הרס אותי! :) הבגד ים יפייפה!

    השבמחק
  7. אוי לובה... ליבי איתך.. העיקר שזה עבר ואפילו יצא מזה פוסט =)
    בגד הים ממש יפה. אמנם הקולקציות בישראל בהחלט משמימות ואף מדכאות אבל לקנות בגד ים ברשת נשמע לי כמו כשלון ידוע מראש

    השבמחק
  8. לקלרינס יש מקדם הגנה 50ספף מעולה בספריי. בכלל לא מרגיש כמו מקדם, ממש מרגיש כמו קרם מטפח והכי חשוב מריח כמו סלט פירות טרופיים! נקנה ב99 שח - סביר למדי

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top