יום ראשון, 14 ביולי 2013

Hello Summer!

אמנם זה מרגיש כאילו הקיץ כאן מאז ומעולם, חודש יולי בכל זאת הביא איתו מין מועקה חדשה הנועדה להבהיר מעל לכל ספק- החום כאן באופן רשמי, הקייטנה נגמרה ואין לאן לברוח. אל דאגה, אני לא כותבת את הפוסט הזה כדי לדכא אתכם עוד יותר, בטח לא ביום ראשון, אלא בדיוק ההיפך: הפעם אנחנו נתרכז בכל מה שטוב ויפה בקיץ.

אז נכון, הצלחתי לגרד אולי חמש או שש נקודות אור באימת החום והלחות שמחכה לנו בחוץ אבל היי, שבוע צריך להתחיל במוד אופטימי וזו הצעת ההגשה שלי. אתן מוזמנות להדליק את המזגן, לשתות משקה צונן ולהעמיד פנים שקיץ זה כיף ולו לכמה רגעים. אז מה עושה לנו טוב בקיץ?


ארטיקים והרבה מהם, בכל הצבעים והטעמים. אבל בעיקר לימון. בעצם - רק לימון.


שרשרת הטילון של Lilla My עם הדובדבן בטופ וסוכריות צבעוניות קומפלט. אם בקינוחים שלי אני צנועה, אז לפחות בתכשיטים אפשר להתפרע.


לקים משגעים של ג'ייד, המרענן הרשמי של הקיץ הזה.


משקפי שמש אקזוטיים משהו מאסוס.


הסלט האהוב עליי בקיץ (ובכלל): סלט "יווני" עם קוביות טופו במרינדה. טעים ומלוח, בדיוק כמו שסלט קייצי צריך להיות.


נעלי בד נקשרות עם פלטפורמה  מפורנרינה. עכשיו רק צריך למצוא עיתוי מושלם כדי לנעול אותן גם במציאות.


השילוש המופלא: כוס מלמין של Rice, קש לבבות של OMG ואבטיח. מה עוד אפשר לבקש? (חורף אולי?)


פתאום כל מוצרי הטיפוח והבישום שלי נצבעו, עם המעבר לקיץ, בצבעי הים: סורבה בריח יסמין של סבון ונר בניחוח פרשי של Woodwick.


התיק המושלם לקיץ- תיק קש של Neiman Marcus עם ידיות בצבעי הסוואה. התיק הזה נמצא אצלי בארון כבר כמה שנים ובכל קיץ הוא זוכה לתחייה מחדש.


תראו! לכבוד הקיץ יצאתי אפילו אני מהאזור הבטוח והרגיל שלי בכל הנוגע לאופנה, אמנם לרגל הפקה חדשה, אבל עדיין מגיעות לי נקודות זכות!

10 תגובות:

  1. יאי, פס ורוד בשיער.
    זה צבע או איזו תוספת?

    השבמחק
  2. הלק הזה של ג'ייד בדיוק נמצא גם על הציפורניים שליD:

    השבמחק
  3. אויש את מהממת כהרגלך ואפילו גרמת לי לחבב טיפ טיפה את הקיץ המהביל הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי בסוף אני אשתכנע בעצמי (למרות שלא נראה לי) :)

      מחק
  4. פוספ מהמם! איך קוראים ללק הקורלי של ג'ייד?

    השבמחק
  5. אוהבת את הקיץ, אבטיח קר, ארטיקים ואת הלקים של ג'ייד. האם זהו ה Pool party המהמם וקוצר המחמאות? התוספת הורודה בשיער מקסימה וגם הקשת !

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top