יום ראשון, 7 ביולי 2013

שביזות יום מה?

התמונות המופיעות כאן בפוסט צולמו לפני מספר שבועות ביום שבת חם במיוחד. אם אני נראית מרוצה מעצמי למרות החום הכבד, כנראה שהייתה סיבה טובה לכך: נפגשנו עם זוג חברים ואדי הפודלון החביב למטרת בילוי בפאב תל אביבי, שתינו כל מיני קוקטיילים מעניינים מתוך כוסות שנראו כמו קוקוסים ובאופן כללי החיים נראו נחמדים למדי באותו ערב. אם כבר להתרגל לרעיון המשונה הזה של 'שבוע חדש', אז רק ככה.

אין לי הרבה מה לכתוב בנוגע למה שלבשתי כאן: החולצה והחצאית ותיקות למדי באוסף שלי, כך שרק התיק קיבל זכה כאן להופעת בכורה  (למרות שהוא כבר כיכב כאן בעבר בפוסט 'מה בתיק') יחד עם נעלי הבובה החדשות מאסוס, שהתגלו כנעליים הנוחות ביותר ביקום.


אני לובשת: חולצה- טופשופ/ חצאית- אנת'רופולוג'י/ תיק- אלדו/ שרשרת- קולולוש/ נעליים- אסוס.


Cheers!

5 תגובות:

  1. את אחלה חמודה בתלבושת הקיץ הזו :)

    השבמחק
  2. את גורמת לי לרצות להנות מהחיים ממש כשתסתיים תקופת המבחנים הזאת. באיזה פאב ישבתם? אין דבר שיותר בא לי עכשיו מאשר קוקטייל שמוגש בתוך קוקוס.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך נפלת, איך נפלת :) ישבנו בדיזינגוף 223 ויש שם קוקטיילים מעולים. הקוקטייל הזה ספציפית מאוד מתוק ואני לא טיפוס של משקאות מתוקים

      מחק
  3. לוק בהיר, קיצי ונעים. יפה לך!

    השבמחק
  4. השילוב חמוד מאוד, ונראה קליל ואוורירי ליום קיץ נוראי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top