יום שבת, 6 ביולי 2013

חוגגים בפסאז'

כשנחתה אצלי במייל ההזמנה לאירוע מכירה באלנבי, ידעתי שמדובר בעוד אחד מהאירועים האלה שאהנה מהם ולו רק בזכות האווירה הטובה במקום. חרגתי ממנהגי ונסעתי לשם נטולת חברות, ללא שום תוכנית מפוארת לאותו יום, אך ורק במטרה להתרשם מהמעצבות שאני אוהבת ולצלם כמה תמונות יפות.

הלוקיישן שנבחר היה פסאז' תעשייתי מפתיע למדי באלנבי שריכז תחת קורת גג אחת כמה מהמעצבות האהובות עליי: JUL (ג'וליה גסין), Lilla My (נטלי מוטליס), מונה (מוריה חמד) והגרה סטאף (הגר בן ישי). את מוריה הכרתי לראשונה בלייב, שזה משעשע מאוד בהתחשב בעובדה שברשת אנחנו מכרות ותיקות ואני עוקבת אחרי העבודות שלה, במובן הלא סטוקרי של המילה, כבר תקופה ארוכה. צמד החמד ג'וליה ונטלי אהובות עליי ברמה האישית בדיוק כפי שאני אוהבת את העיצובים שלהן והגר היא פשוט ליידי מגניבה ביותר.

אז הנה כמה מהרגעים והיצירות שהמתינו לי וליתר המבקרות האיכותיות במקום. נתחיל מ'מונה' (השם הטוב ביותר ביקום, אני בכלל לא משוחדת) ומוריה המהממות-


אי אפשר לעמוד בפני המתיקות של מוריה, היא פשוט צמר גפן מתוק מהלך על שתיים (בלי טיפת ציניות!). רואים עד כמה היא נהנית לעצב וללבוש את השמלות שלה, כי תמיד אפשר לראות כיצד היא מסגננת אותן על עצמה, שזה לגמרי מקסים בעיניי.


הקולקציה החדשה של JUL היא בעצם זו שגרמה לי להגיע למכירה הזו מלכתחילה. נדיר שאני נתקלת במיילים או בקומוניקטים שתופסים לי את העין וזה בדיוק מה שהקולקציה הזו הצליחה לעשות: קודם כל, בזכות הבחירה בפרזנטורית המהממת (פרוזן מאי, תמונות בהמשך) ושנית, בזכות ההדפסים המקסימים של הארנבונים.

השמלה הראשונה המופיעה בתמונות היא סוג של קראש עבורי ומאוד הפתיע אותי לגלות שהיא הוזמנה ע"י כלה אלטרנטיבית (וכנראה המגניבה ביקום) שהחליטה להתחתן בה. ג'וליה סיפרה שבקרוב יהיו שמלות עם הדפס דומה בגוונים נוספים ובבדים יומיומיים יותר, מה שיהפוך אותה לשמלה שבה אפשר להופיע בחתונה גם אם את לא הכלה.


על LIlla My אין לי צורך כל כך להרחיב כי היא כבר כיכבה בבלוג לא פעם. רק אציין שבכל פעם שאני נתקלת בדוכן שלה, אני מגלה מחדש אוצרות שלא ראיתי בעבר (גם אם הם היו שם תמיד), כמו למשל שרשרת הקוקיה הגאונית או עגילי האריות.


הגרה סטאף הוא אמנם מותג חדש יחסית אבל גם הוא כבר הספיק לככב בבלוג. נדמה לי שגיליתי אותו קצת לפני שהוא הפך להיות קונצנזוס באופן רשמי ואני די מבסוטה על כך. אנשים מתחלקים מבחינתי לשתי קטגוריות: אלה שכל הקטע הזה של האנשת החיות והדברים שהגר עושה הם קריפיים בעיניהם ואלה שחושבים שזה אדיר. נסו לנחש לאיזה חלק אני שייכת, זה מאוד מורכב.


אני מניחה שאפשר להבין כמה כיף היה לפי התמונות, מקווה לעוד הרבה מכירות איכותיות וכייפיות בסגנון הזה גם בעתיד.

8 תגובות:

  1. סיפור שהיה:
    הגעתי לשם מסתבר שכעשר דקות אחריך, ושוחחתי עם הגרה. איך שראיתי את הדברים אמרתי לה: אני בלוגרית, ויש בלוגרית שממש תאהב את הדברים שלך! לובה. ואז היא גילתה לי שכבר יש לך משהו שלה וזה היה די מצחיק.

    בכל מקרה הדברים של ג'ול גם יפים ומקסימים רק דבר אחד צרם לי - הדפס הארנבונים על החולצה הלבנה - אלה ההדפסים של פיפי לפין והם מוגנים בזכויות יוצרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך פספסנו אחת את השניה :) עכשיו כבר יש לי שתי יצירות של הגר בבית!
      מכירה את פיפי לפין ומודה שלא חשבתי על זה מהבחינה שהעלית כאן.

      מחק
    2. תודה רבה על המחמאות , רק רוצה להדגיש שאת בד הכותנה עם ההדפס של פיפי לפין קניתי מוכן כמובן.
      בנוסף להדפסים המאויירים של מירב קיט אותם הדפסתי אני במסגרת שיתוף הפעולה ביננו, שילבתי בקולקצייה הנוכחית גם בדים קנויים מודפסים מראש שהתאימו לנושא הקולקצייה והשלימו אותה.

      מחק
    3. מירב קיט היא מאיירת מקסימה ומוכשרת!

      מחק
    4. מדהימה! לכבוד היה לי להדפיס את היצירות שלה על הבגדים שלי.. :)

      מחק
    5. היי ג'ול, שמחה על ההבהרה, לי באופן אישי דברים כאלה מפריעים.
      האיורים עצמם נפלאים ושווים יותר, כי הם מקוריים.

      מחק
  2. עשית לי מה זה מצברוח טוב עם הפוסט הזה :) הבגדים והתכשיטים, גם אם לא כולם לטעמי, משדרים משהו ייחודי אבל תמים, ומזכירים לי את הפעמים הראשונות שבהן הגעתי לבוטיק המעצבים בסנטר (בלב מתפעם ועיניים צמאות לראות ולמדוד עוד ועוד).

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתה שם אווירה מעולה! תחשבי שהגעתי לבד והסתובבתי שם בערך שעה וחצי, כשהייתי בטוחה שאקפוץ לרבע שעה כדי לתקתק כמה תמונות וללכת (בטח לא תכננתי גם לקנות שם כמה דברים בעצמי).

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top