יום חמישי, 25 ביולי 2013

חגיגות הקיץ נמשכות!

תאמינו לי, אין לי מושג מה אני חוגגת וממה אני מרוצה כל כך. זה בטח לא מהקיץ, אבל כשביקרנו בקולאז' סייל של קרן שביט ונתקלתי בכל ערימות החציר- מיד ראיתי לנגד עיניי לוקיישן קייצי מושלם לבלוג- קצת הפוגה מהשגרה.


כשראיתי את החולצה הזו עם היפסטר מונה, ידעתי שהבחירה כאן אינה נמצאת בידיי ואין הרבה מה לעשות בנדון. חולצה כזו מוכרחה להימצא בארון שלי, בלי שום ויכוח. העובדה שהיא שייכת בכלל למחלקת ההריון של אסוס (אמא, תירגעי!) לא השפיעה על שיקול דעתי המוטל בספק ממילא.

חוץ מזה היא עשויה מכותנה, נעימה ופרקטית (בלה, בלה, למי אכפת? מונה מככבת בה!). כדי להבליט קצת את הורדרדות בהיפסטר מונה, שילבתי את החולצה עם סנדלי רצועות של L.K Bennett שזכו למחמאות רבות.


סופ"ש נעים!
אני לובשת: חולצה: אסוס/ חצאית: פוראבר21/ תיק: אלדו/ נעליים: L.K Bennett, עגילים: Lilla My
תודה לשרונה על התמונות.

6 תגובות:

  1. לוקיישן מדהים והאאוטפיט משתלב נפלא, אהבתי :)

    השבמחק
  2. אז איך חולצות ההיריון שלהם מבחינת מידות וגזרות? גם אני לא מתכננת אף צאצא, סתם מעוניינת באיזו חולצת דיוויד בואי מקו המטרניטי שלהם (כי בקו הרגיל היא אזלה תוך יום).

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת? לא ראיתי הבדל מהותי. כנראה שטישירט זו טישירט.

      מחק
  3. אז מה שאת אומרת בעצם זה שאפשר להתחיל לקנות טישרט הריון והכל יהיה בסדר? איזה כיף =) ממש אהבתי את הבגדים, היפסטר מונה הורסת

    השבמחק
  4. אויש החולצה מקסימה! כיף לראות שאת מנצלת אותה, בלי קשר להריון:P

    השבמחק
  5. ואוו...!
    אאוטפיט קיץ מושלם ! בלוקיישן יותר ממושלם!

    Ferisafashion.com

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top